Spring naar bijdragen

Inzoomen op niet gevonden kaart lukt niet meer


Brabants Hoop

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd lukt het me niet meer om in te zoomen op de niet-gevonden kaart, maar helaas zonder succes, steeds weer krijg ik de volgende foutmelding: Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 19922944 bytes) in /www/htdocs/geocachi/temporary/tf639420.php on line 16390.

 

Kan iemand me zeggen hoe ik dit op kan lossen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sinds enige tijd lukt het me niet meer om in te zoomen op de niet-gevonden kaart, maar helaas zonder succes, steeds weer krijg ik de volgende foutmelding: Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 19922944 bytes) in /www/htdocs/geocachi/temporary/tf639420.php on line 16390.

 

Kan iemand me zeggen hoe ik dit op kan lossen??

 

Hier al maanden hetzelfde probleem, ook al eens aangegeven. Weet even niet wie je hierover kunt mailen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier hetzelfde probleem. Inzoomen op de niet-gevonden-kaart geeft inderdaad een foutmelding. De kaart met alle caches werkt nog wel. Dus als er een oplossing is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees de verklaring in het bericht boven de jouwe :thumbup: De oplossing is dus dat of Xaa het continue blijft reparen, of dat iedereen nu een tijdje stopt met nieuwe caches aanbieden. Wat een rust zal dat geven. En daarbij moet er maar weer eens een lading caches die langer dan 14 dagen op disabled staan zonder pardon en zonder hoor en wederhoor het archief in. Dat scheelt ook al weer richting de 400 caches :cry: 90% komt dan ook niet meer terug omdat de cache-eigenaar er geen behoefte aan heeft de cache te repareren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En daarbij moet er maar weer eens een lading caches die langer dan 14 dagen op disabled staan zonder pardon en zonder hoor en wederhoor het archief in. Dat scheelt ook al weer richting de 400 caches :thumbup:

 

Dat klinkt als een dreigement! :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou best een stiekeme dreigement kunnen zijn voor degene die eigen caches langer dan 14 dagen op disabled hebben staan :cry: Het is maar wat je onder een dreigement verstaat. Het kan ook een tip zijn om ze weer te herstellen voordat het te laat zou kunnen zijn.

 

Nu moeten de reviewers van geocaching.com er nog de tijd voor hebben en vooral de zin er aan hebben. Het is eigenlijk te mooi weer. Ik denk dat de reviewers van geocaching.com wel een weekje vrij hebben verdiend. Dan hoeft er ook niemand steeds te gaan kijken of er nieuwe caches zijn bij gekomen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu moeten de reviewers van geocaching.com er nog de tijd voor hebben en vooral de zin er aan hebben. Het is eigenlijk te mooi weer. Ik denk dat de reviewers van geocaching.com wel een weekje vrij hebben verdiend. Dan hoeft er ook niemand steeds te gaan kijken of er nieuwe caches zijn bij gekomen. :thumbup:

 

Ah...goed plan...dan kan ik ook eens normaal aan het werk ipv stiekem naar een kaart te zitten loeren! :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik al de nodige keren 'gerepareerd' en het duikt weer op. Tsja... veel bollekes. Vaak helpt het erg goed als Kruimel weer eens een zooi caches opdoekt. Maar er blijven er nou eenmaal een berg bijkomen elke week :-(

 

Is er geen definitieve oplossing te bedenken, behalve het archiveren van een lading caches?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word hier droevig van. Iemand kan niet inzoomen en de oplossing is inactieve caches archiveren. Zonder hoor of wederhoor. Sinds drie maand is onze cache inactief omdat de grondeigenaar onderhoud pleegt. Sta op goede voet met de boswachter die me een week geleden heeft laten weten dat de werkzaamheden in de afrondende fase zitten. En dan zou zonder pardon, zonder enig overleg mijn cache in het archief gaan? Deze week was ik van plan om te gaan onderzoeken waar de nieuwe verstopplek kan komen. Ik vindt de geopperde benadering dusdanig negatief dat ik mij afvraag of ik nog wel tijd en energie wil steken in de eigen cache.

 

Dit negatieve komt mij te vaak voor in het forum. Te veel mensen missen het vermogen om negatieve dingen op een positieve manier te brengen. Ruim een jaar geleden daarom al besloten om zou min mogelijk te reageren, nu besloten om niet meer op het forum te kijken. De aardigheid is er af en cachen kunnen we ook wel zonder forumberichten te lezen.

 

Wat onze cache betreft; we beleven veel genoegen aan het cachen. Caches dus door anderen gemaakt. Als een soort dank daar voor had ik er aardigheid in een cache te maken die eenvoudig is maar wandelplezier en natuurplezier bied. Zodat een ander ook door mijn inspanning een cache kan doen.

 

Ik heb er alle begrip voor dat de reviewer te veel werk aan het reviewen heeft. Wat mij betreft wordt er bijvoorbeeld in de zomermaanden niet gereviewed. Wat mij betreft geeft hij/zij aan dat hij/zij niet meer dan pakke beet 10 caches per week wil bekijken. Prima. Maar zonder meer inactieve caches wegmieteren? Dat vind ik te grof.

 

Caches zoeken blijven we doen. Caches maken? Nee, de ideeen die al een vage form op papier hebben werk ik niet meer uit. Zonde van de tijd, die tijd steken we wel in het zoeken.

Het forum? De link bij favorieten wordt na het versturen van dit bericht verwijdert.

bewerkt door zeebanket
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik al de nodige keren 'gerepareerd' en het duikt weer op. Tsja... veel bollekes. Vaak helpt het erg goed als Kruimel weer eens een zooi caches opdoekt. Maar er blijven er nou eenmaal een berg bijkomen elke week :-(

 

Is er geen definitieve oplossing te bedenken, behalve het archiveren van een lading caches?

 

Binnen bepaalde randvoorwaarden die er nu eenmaal zijn? Moeilijk tot niet.

 

Jammer Xaa! Ik kan me voorstellen dat er genoeg cachers zijn die de oude kaarten nog steeds gebruiken en nu iedere keer via lastige omwegen caches moeten gaan uitzoeken. De kaart ligt er inmiddels weer een aantal dagen uit :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik al de nodige keren 'gerepareerd' en het duikt weer op. Tsja... veel bollekes. Vaak helpt het erg goed als Kruimel weer eens een zooi caches opdoekt. Maar er blijven er nou eenmaal een berg bijkomen elke week :-(

 

Is er geen definitieve oplossing te bedenken, behalve het archiveren van een lading caches?

 

Binnen bepaalde randvoorwaarden die er nu eenmaal zijn? Moeilijk tot niet.

 

Jammer Xaa! Ik kan me voorstellen dat er genoeg cachers zijn die de oude kaarten nog steeds gebruiken en nu iedere keer via lastige omwegen caches moeten gaan uitzoeken. De kaart ligt er inmiddels weer een aantal dagen uit :thumbdown:

 

I know. Maar ja, zoals ik al zei... die kaart bevat steeds meer bollekens. En op een gegeven moment bereik je een paar vervelende grenzen. Ik zal eens kijken of ik misschien makkelijk snel iets kan doen

 

Ik noem maar even een wild idee:

 

Het opslitsen van de 'niet gevonden kaart' in twee kaarten:

 

- eentje voor de mysteries

- en de ander voor de rest

 

??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

 

Dit negatieve komt mij te vaak voor in het forum. Te veel mensen missen het vermogen om negatieve dingen op een positieve manier te brengen. Ruim een jaar geleden daarom al besloten om zou min mogelijk te reageren, nu besloten om niet meer op het forum te kijken. De aardigheid is er af en cachen kunnen we ook wel zonder forumberichten te lezen.

 

...

 

Toch wel enigzins offtopic betreffende het onderwerp, maar ik betwijfel of het 'negatieve' wat jullie ervaren specifiek is voor dit forum. Als je een artikel in de Elsevier van een aantal maanden terug mag geloven, komt dit 'negativisme' op meerdere fora voor. Fora worden door een aantal mensen toch als uitlaatklep gezien, daarnaast is het een redelijk anoniem medium, waar men altijd wel medestanders kan vinden. En ja, ook dit forum ontkomt daar niet aan gezien het aantal forumgebruikers. Wij zijn niet allemaal het zelfde en denken hetzelfde :thumbdown: ...Wij schijnen als Nederlanders als vrij tolerant bekend te staan, maar persoonlijk denk ik dat dit tegenvalt.

 

Leven en laten leven denk ik zo :crybaby: .

 

Ach, tot zover mijn offtopic gemijmer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...