Spring naar bijdragen

Serverruimte bij Stichting Geocaching


Cache in het handje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Nog even een terugkoppeling met dank voor alle advies.

 

Ik heb m'n nickname op geocaching: "cache in het handje" nu als domeinnaam kunnen registreren.

Mijn website is nu te vinden onder:

 

www.cacheinhethandje.nl :P

bewerkt door Cache in het handje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets aan doen.. Als Firefox het gewoon doorstaat is je code volgens de regels.. Dat in internet explorer (waarvan de ontwikkelaars zich zouden moeten houden aan de standaards) het niet aankan is niet zo erg

 

Ik heb wel een andere tip

 

Maak in PHP een formulier waarmee mensen je kunnen mailen.. Nu staat je mailadres er ongeveer duizend keer in.. Dat is vragen om SPAM..

 

en er gaat hier en daar wat mis met de layout (vooral bij de pagina met cache statistieken)

 

Maar het ziet er netjes uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu begrijp ik het niet goed meer Kruimel.

Ik ben in de volle overtuiging bezig te zijn met mijn hobby geocachen.

 

Op dit forum zie ik een veelheid van soms erg uiteenlopende onderwerpen langskomen.

In de verschillende draadjes kan het gesprek ook nogal eens afdwalen. Binnen grenzen lijkt me dat ook logisch want anders ben je wellicht snel uitgepraat. Het ongedwongen hier met elkaar bezig kunnen zijn over je hobby en allerlei zaken eromheen maakt juist dat het aantrekkelijk is om hier te vertoeven.

 

Een website over geocaching heeft niets met geocachen te maken ? En advies om zoiets goed te laten functioneren past hier niet?

 

Als dat zo is vraag ik me af waar dan de grenzen liggen.

 

Mag GSAK als topic dan nog wel ?

En een verjaardag van iemand heeft WEL met geocachen te maken?

 

Dit is mij zo niet duidelijk en zou graag weten waar ik aan toe ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimel vraagt alleen maar of je het on-topic wil houden, al is vragen of je geocaching-site goed functioneert niet echt off-topic. Dan zouden we hier heel wat topics moeten gaan wissen, en dat vlammetje hebben we pas gehad in het forum, dus dat doen we niet nog een keer. :beerchug:

 

Maar je site ziet er goed uit hoor! En met IE hou je altijd problemen. Dat heb je nou eenmaal met gratis door je strot gedouwde rommel. :P

 

Gewoon lekker experimenteren, dan komt alles vanzelf goed! En gefeliciteerd met je eerste eigen domeinnaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadeel van een eigen domeinnaam vind ik dat direct terug te vinden is wie je bent (www.nic.nl).

ik heb dan wel nix te verbergen, maar ga toch graag wat discreet om mijn mijn gegevens. :beerchug:

Iemand een idee hoe je een anonieme domeinnaam kunt krijgen?

bewerkt door cve.gps
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu begrijp ik het niet goed meer Kruimel.

Ik ben in de volle overtuiging bezig te zijn met mijn hobby geocachen.

 

Veel geocachers zijn in overtuiging bezig met hun hobby geocachen. Dat is prettig, dan weten we waarom wij in overtuiging bezig zijn het van de andere kant zo goed mogelijk te doen.

Een website is een website. De een gaat over vogeltjes, de ander over de kinderen en weer een ander over geocaching. Als we nu voor iedereen voor hun privé websiteproblemen eigen ruimte gaan bieden dan zijn we volgens mij verkeerd bezig. Je hebt je antwoord gehad en volgens mij moet je nu verder kunnen.

We hoeven hier toch niet te lezen wat een ieder van je website vind? Dat gaat "te persoonlijk verder" volgens mij.

 

 

Op dit forum zie ik een veelheid van soms erg uiteenlopende onderwerpen langskomen.

In de verschillende draadjes kan het gesprek ook nogal eens afdwalen.

 

Binnen grenzen lijkt me dat ook logisch want anders ben je wellicht snel uitgepraat. Het ongedwongen hier met elkaar bezig kunnen zijn over je hobby en allerlei zaken eromheen maakt juist dat het aantrekkelijk is om hier te vertoeven.

 

Klopt, en de bedoeling is dat het op dit forum over geocaching gaat. Een eigen website is toch iets anders ook al wil je een website over geocaching.

 

Het klopt dat in de verschillende draadjes het gesprek nogal eens kan afdwalen. Dat is niet conform de forumregels, maar wordt in ieder geval door mij wel gepromoot. Het maakt een foum wat minder statisch, wat minder streng en belerend. Het overgrote gedeelte van de topic moet dan wel ontopic zijn. Dat er eens een zijweggetje bewandeld wordt is voor mij geeen probleem, maar men mag na een klein zijweggetje welw eer terug naar de topc. Als dit niet gebeurt dan loop je de kans dat er iemand gaat roepen dat het wel erg offtopic is en de aanwezigen vraagt weer ontopic te gaan.

Je bent begonnen over serverruimte bij Stichting Geocaching, met de vraag of iemand je in contact kan brengen met bewuste stichting. Je bent daarop in dezelfde topic verder gegaan met een domeinnaam en nu al bezig, wederom in dezelfde topic, met het testen van je eigen website.

 

Volledig offtopic en daarbij, je kunt best wel met deze en gene die je willen helpen met je wesite privé verdergaan over je website. Dat is niet meer gerelateerd aan geocaching. Dat het via de forum handiger is ben ik met je eens maar schiet volgens mij voorbij aan he doel van het forum hier.

 

Ik ben een voorstander van om binnen de grenzen het offtopic gebeuren toe te laten. En de grens lijkt me al even terug behaald. Anders had ik immers niet op mijn manier gepost :P

Ongedwongen over geocaching praten is geen probleem, is juist de bedoeling. Dat is iets anders dan ongedwongen praten over je website ook al gaat de website over geocaching.

 

Als dat zo is vraag ik me af waar dan de grenzen liggen.

Mag GSAK als topic dan nog wel ?

En een verjaardag van iemand heeft WEL met geocachen te maken?

De grens ligt tot hier ;)

Als GSAK aan geocaching gerelateerd is, wel ja.

De verjaardagstopic mag wat mij betreft wel verdwijnen, maar ik ben bang dat we dan meer vragen krijgen dan nu. :)

 

Lees nu gewoon de topic nog eens door vanaf bericht 1 tot nu en wees dan eerlijk, gaat het dan nog voer geocaching? Als een forumgebruiker de zoekfunctie gebruikt door serverruimte in te tikken en stichtng geocaching, komt hij uit op een topic over een privé website.

 

Kruimel vraagt alleen maar of je het on-topic wil houden, al is vragen of je geocaching-site goed functioneert niet echt off-topic. Dan zouden we hier heel wat topics moeten gaan wissen, en dat vlammetje hebben we pas gehad in het forum, dus dat doen we niet nog een keer.
Precies, de vraag was om het ontopic te houden en dat gaat niet meer op nu. Of er moet nog iemand zijn die Cache in het handje in contact brengt met Stichting Geocaching. :)

Wat de discussie betreft over bepaalde topics, (ik ga nu ff 1 regel offtopic) wat mij betreft kunnen er heel wat topics gewist worden. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...