Spring naar bijdragen

Serverruimte bij Stichting Geocaching


Cache in het handje

Aanbevolen berichten

Leuke domeinnaam registratie en forwarding (.NL) kost circa 10 euro p/j. Laat cacheinhethandje.nl forwarden naar je huidige webspace.. of met dyndns laten verwijzen naar je eigen thuis ip adres die dan als webserver gaat dienen (bv apache)

 

edit:

Voorbeeldlinkje starthosting

bewerkt door TeamTobi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Leuke domeinnaam registratie en forwarding (.NL) kost circa 10 euro p/j. Laat cacheinhethandje.nl forwarden naar je huidige webspace.. of met dyndns laten verwijzen naar je eigen thuis ip adres die dan als webserver gaat dienen (bv apache)

 

edit:

Voorbeeldlinkje starthosting

 

Ik ben nog maar kort bezig met het knutselen aan een website en heb nog heel wat te leren . . . :lol:

 

Zou je daar iets meer over willen vertellen ?

Bij wie kun je dat goed doen die naam registratie en hoe gaat het "forwarden" in z'n werk ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het kort...

 

Je bouwt je website en zet deze neer bij je provider zolas je het nu ook hebt. Je koopt een domeinnaam en laat deze dus doorverwijzen (blind) naar je homepage. Dus als je dan www.cacheinhethandje.nl koopt en intypt, kom je uit op je homepage (onzichtbaar).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar... dan zit je wel met de meestal beperkte ruimte die je van je provider hebt gekregen. Ik heb @home als provider en heb daar in totaal maar 50 Mb, das dus geen ene fluit an :lol:

 

Je kunt hem ook forwarden naar een free "hoster". Die bieden vaak tot 200mb ruimte (en adds)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het kort...

 

Je bouwt je website en zet deze neer bij je provider zolas je het nu ook hebt. Je koopt een domeinnaam en laat deze dus doorverwijzen (blind) naar je homepage. Dus als je dan www.cacheinhethandje.nl koopt en intypt, kom je uit op je homepage (onzichtbaar).

 

 

Helemaal goed .

 

Ik heb gelijk bij Starthosting de domeinnaam gekocht! Ze hadden een aanbieding van € 5,49.

Bedankt !

 

Van straks : "cacheinhethandje.nl" :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waarom zet je thuis niet zo iets neer als een synology ds-207

Dan heb je een apatch server met een sql data base. Met als bij komende voor deel een externe HD die in he netwerkhangt.

Dit is nl goed koper dan volledig een pc in richten en die 24/7 met 350W laten draaien. zon sçhijfje zit nl onder de 50W

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ai ai, lezen is idd erg moeilijk. vandaag maar eens vroeg gaan slapen :D

Ik kan me herinneren dat ik een tijdje geleden ook al eens een draadje daarover was gestart. Maar idd het lijkt wel alof ze daar helemaal niet meer actief zijn. jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren Hessel en Tobi.

 

Ik heb sinds 3 weken een webfrutseltje van welgeteld 9 bladzijden . :P

 

Dusssss . . . .ehhh . . . :D

 

uhhh, dat was gewoon een van de eerste google results, ik heb geen ervaringen verder met die registar/hoster...

 

Wees niet ongerust !

Ik heb natuurlijk WEL eerst even gelezen daar en ik had er al een aantal gezien.

Het bleek ( dan dus per ongeluk ;) ) een prima aanbod.

En voor het bedragje wat ik noemde kun je natuurlijk in het geheel geen breuk vallen, toch ? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren Hessel en Tobi.

 

Ik heb sinds 3 weken een webfrutseltje van welgeteld 9 bladzijden . :)

 

Dusssss . . . .ehhh . . . :D

 

Wacht maar tot je subdomeins aan gaat maken of foto's gaat plaatsen ;)

 

 

Tegen die tijd vraag ik jou gewoon hier weer wat ik DAN weer moet !! :P;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...