Spring naar bijdragen

Op zoek naar een gps ontvanger


mms-team

Aanbevolen berichten

Hallo, wij zijn erg geintereseerd in geocaching. Wij zijn echter nog niet in het bezit van een gps.

Wat voor een gps raden jullie aan voor iemand die hier nog geen ervaring mee heeft maar het erg graag wil leren.

Misschien zijn er ook nog mensen die een goedwerkende gps te koop hebben. Mocht dit zo zijn laat het dan even weten.

Ik hoop overigens dat ik dit bericht op de juiste plek heb gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De (nu nog) beste GPS te koop, is de Garmin GPSmap 60CSx of de 60Cx.

Deze ontvangers hebben de beste ontvangst, wat in bosgebieden nodig is,

(beter dan de nieuwe Garmin Colorado)

En beschikken over 'n belangrijke functie, de gemiddelde positie.

Ga eens naar 'n goede GPS-workshop, Bever Eindhoven,

dan weet je zelf de beste GPS voor jou te kiezen !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, wij zijn erg geintereseerd in geocaching. Wij zijn echter nog niet in het bezit van een gps.

Wat voor een gps raden jullie aan voor iemand die hier nog geen ervaring mee heeft maar het erg graag wil leren.

Misschien zijn er ook nog mensen die een goedwerkende gps te koop hebben. Mocht dit zo zijn laat het dan even weten.

Ik hoop overigens dat ik dit bericht op de juiste plek heb gezet.

 

Dag MMS-team!

 

Gebruik anders de zoekfunctie eens: er zijn best veel draadjes, die jullie deze informatie kunnen verstrekken.

 

Eveneens is er op dit forum rubriek: te koop aangeboden, waar vaak ontvangers worden aangeboden

:ph34r: !

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De (nu nog) beste GPS te koop, is de Garmin GPSmap 60CSx of de 60Cx.

Deze ontvangers hebben de beste ontvangst, wat in bosgebieden nodig is,

(beter dan de nieuwe Garmin Colorado)

En beschikken over 'n belangrijke functie, de gemiddelde positie.

Ga eens naar 'n goede GPS-workshop, Bever Eindhoven,

dan weet je zelf de beste GPS voor jou te kiezen !!!

 

En als je liever een meer basic GPS hebt die 3x goedkoper is, maar wel goede ontvangst heeft en geschikt is voor geocaching dan is de Etrex H aan te bevelen.

Behalve de "basic" Etrex H zijn er in deze serie nog andere modellen met een geleidelijk oplopende prijs maar dan wel meer opties zoals de mogelijkheid om topo kaarten er op te zetten.

Dus er is nu in bijna elke prijsklasse een GPS met goede ontvangst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, wij zijn erg geintereseerd in geocaching. Wij zijn echter nog niet in het bezit van een gps.

Wat voor een gps raden jullie aan voor iemand die hier nog geen ervaring mee heeft maar het erg graag wil leren.

Misschien zijn er ook nog mensen die een goedwerkende gps te koop hebben. Mocht dit zo zijn laat het dan even weten.

Ik hoop overigens dat ik dit bericht op de juiste plek heb gezet.

 

Dag MMS-team!

 

Gebruik anders de zoekfunctie eens: er zijn best veel draadjes, die jullie deze informatie kunnen verstrekken.

 

Eveneens is er op dit forum rubriek: te koop aangeboden, waar vaak ontvangers worden aangeboden

:lol1: !

 

Succes!

 

 

 

Zou je misschien ook kunnen aangeven waar "te koop aangeboden" te vinden is. Ik kan het namelijk niet zo snel vinden. Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, wij zijn erg geintereseerd in geocaching. Wij zijn echter nog niet in het bezit van een gps.

Wat voor een gps raden jullie aan voor iemand die hier nog geen ervaring mee heeft maar het erg graag wil leren.

Misschien zijn er ook nog mensen die een goedwerkende gps te koop hebben. Mocht dit zo zijn laat het dan even weten.

Ik hoop overigens dat ik dit bericht op de juiste plek heb gezet.

 

Dag MMS-team!

 

Gebruik anders de zoekfunctie eens: er zijn best veel draadjes, die jullie deze informatie kunnen verstrekken.

 

Eveneens is er op dit forum rubriek: te koop aangeboden, waar vaak ontvangers worden aangeboden

:lol1: !

 

Succes!

 

 

 

Zou je misschien ook kunnen aangeven waar "te koop aangeboden" te vinden is. Ik kan het namelijk niet zo snel vinden. Alvast bedankt

Ga naar geo.nl startpagina daarna forum (links boven) scrol naar beneden kopje kopen of ruilen en dan naar aangeboden .

Hiermee moet het lukken.

 

Greoten DE GETZIE FAMILY.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga naar geo.nl startpagina daarna forum (links boven) scrol naar beneden kopje kopen of ruilen en dan naar aangeboden .

Hiermee moet het lukken.

 

Greoten DE GETZIE FAMILY.

 

geo.nl ? Stichting Gemeente Epe Online? :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk kun je dadelijk een GPSr aanschaffen.

Maar je zou ook een paar keer kunnen meelopen met (ervaren) geocachers.

En dan bekijken wat de mogelijkheden zijn van verschillende GPSsen.

Dan kun je snel bezien welke GPSr voldoet aan jullie wensen.

 

GeoTeeth :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou voordat je een eigen GPSr aanschaft ook kunnen beginnen door bv bij Bever sport een dagje een GPS te huren. Hiermee kan je dan is kijken hoe het werkt en of het bevalt voordat je toch wat kosten maakt om een GPSr aan te schaffen. Heb zelf bij Bever verleden jaar een Garmin GPS60 gekocht en een aantal maanden later vanuit de USA een Garmin GPS60CSX laten overkomen. Zoals hier boven ook al aangegeven de GPS60CSX is een goede keuze. Maar zijn in NL niet goedkoop. Op oa Marktplaats worden ook geregeld GPSr's aangeboden. De GSP60 van mij enige tijd daar weer verkocht.

 

Succes in ieder geval met de keuze en kijk vooral hier op het forum rond. Er is genoeg info te vinden en niemand is te beroerd om je daar mee te helpen. Het is een verslavende hobby, dat is het enige probleem :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben een gps ontvanger gevonden. Het is de etrex H geworden.

We hebben hem wel gekocht maar was helaas niet voorradig maar word ons nagezonden.

Dus dit weekend nog niet cachen.

Iedereen bedankt voor de reacties en we zullen het laten weten als de eerste cach een feit is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een mooie GPS ontvanger kun je ook hier terecht.

Wij hebben hier ook een gps gekocht en deze mensen weten waar over ze praten. Kijk maar op hun site:

waypoint

 

Ze hebben daar ook Occasions

 

We hebben er inmiddels 1 gevonden, zie ook eerder bericht. (en ook nog bij waypoint)

 

Een andere vraag is hoe komen jullie aan die plaatjes onder de berichten met Found en Hidden en waar het aantal in komt te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...