Spring naar bijdragen

Alternatieve Info over GSAK voor Beginners en Profi.


Jurgen & Co

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 2 months later...
Voor een impressie van GSAK mogelijkheden is onder de volgende link mijn GSAK Powerpoint presentatie te vinden.

Dit is de presentatie die door mij gemaakt is voor het GSAK mini-event in Oirschot. Verder staan op deze pagina ook nog een aantal (voorbeeld) macro's.

 

GeoFlowers

 

Mooi! Zitten heel wat tips tussen. Ik kijk uit naar nog meer tips van bestaande macros. Ikzelf kwam de translate macro tegen die verdraaid handig is voor de voorbereiding van de buitenlandse vakantie.

En deze voor Google Earth van de selectie gebruik ik ook graag

 

Trouwens :yes::yes: toppie voor de presentatie! Kijk uit naar vervolg

bewerkt door The Scorpios
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik krijg in mijn gsak niet voor elkaar dat ie en mijn gevonden caches ziet en mijn verstopte. Ik ben premium lid. Ik download de file en importeer hem in gsak. Heb een geregistreerde gsak versie. Als je in mijn profiel ziet zie je maar vijf van mijn verstopte caches staan en zijn ze maar 1x gevonden en dat zal ik dan wel zelf zijn. Ik heb bij andere profielen gezien dat dit wel goed kan. Wat doe ik fout, ik heb in veel forums zitten lezen en de powerpoint bekeken maar ik heb het idee dat ik twee files in gsak moet draaien maar ik krijg het niet voor elkaar. Wie o wie is de expert :offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bram, weet GSAK wel wie jij bent?

 

heb je bij Options/General : Method for matching placed (hidden) and found caches wel het vakje aangevinkt bij "Owner ID#"

 

En daaronder jouw accountnummer van geocaching.com ingevuld?

 

Jouw nummer lijkt me 179935 te zijn :offtopic:

 

Als je dat invult, weet GSAK wie jij bent en haalt dan uit de gegevens iedere cache met 179935 als gevonden en als verborgen...

 

Bij iedere log staat namelijk het accountnummer van deze logger bij geocaching.com. ook al heb je een naamswijziging, maakt niets uit, zo lang je geen nieuwe account hebt aangemaakt zal hij je herkennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bram, weet GSAK wel wie jij bent?

 

heb je bij Options/General : Method for matching placed (hidden) and found caches wel het vakje aangevinkt bij "Owner ID#"

 

En daaronder jouw accountnummer van geocaching.com ingevuld?

 

Jouw nummer lijkt me 179935 te zijn :offtopic:

 

Als je dat invult, weet GSAK wie jij bent en haalt dan uit de gegevens iedere cache met 179935 als gevonden en als verborgen...

 

Bij iedere log staat namelijk het accountnummer van deze logger bij geocaching.com. ook al heb je een naamswijziging, maakt niets uit, zo lang je geen nieuwe account hebt aangemaakt zal hij je herkennen.

 

Er stond Tornado Bram, na wijziging zoals jij voorstelt worden mijn verstopte 4 ipv 5, zal wel te maken hebben met een cache die ik voor die duitsers onderhoudt, maar mijn verstopte wil nog niet op 10 komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg in mijn gsak niet voor elkaar dat ie en mijn gevonden caches ziet en mijn verstopte. Ik ben premium lid. Ik download de file en importeer hem in gsak.

En welke file download je precies?

 

Ik heb al verschillende query's gemaakt, ben ook bang dat dit het probleem is. Over het algemeen gebruik ik de my finds query die 1x per week verstuurd mag worden. Heb ook het idee dat daar dus niet mijn verstopte inzetten. Maar welke query ik ook maak, het lukt me niet. Hou me aanbevolen voor tips. Je zal mi een query moeten hebben waar je gevonden in staan, je verstopte en hoe vaak je verstopte gevonden zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel caches heb je in je GSAK Database staan dan? Lijkt mij dat je nog niet "alles" hebt binnen gehaald middels Pocket Queries.

Om alle caches van Nederland binnen te krijgen, loopt een ander draadje op dit forum (kijk hier)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...