Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

De laatste tijd los ik graag mystery's op die van een lettercode gebruik maken.

Weet iemand nog zo eentje , afstand maakt niet uit , het gaat om de lol...

Dagger38

Geplaatst

Hmm lijkt mij niet echt de bedoeling om hier nu caches neer te gaan zetten die met codes werken, zullen de eigenaren niet blij mee zijn!! :dribble:

knifemen

Geplaatst
Hmm lijkt mij niet echt de bedoeling om hier nu caches neer te gaan zetten die met codes werken, zullen de eigenaren niet blij mee zijn!! :dribble:

knifemen

:D Oh, zo had ik de vraag niet begrepen. Ik dacht dat gevraagd wordt naar caches waar je lekker met letters kan puzzelen (maar niet de manier waarop)

Geplaatst

Wat bedoel je met "lettercodes" ? Het omzetten van een reeks letters in iets leesbaars?

Geplaatst

Wat bedoel je met "lettercodes" ? Het omzetten van een reeks letters in iets leesbaars?

Ik denk dat ie dat inderdaad bedoeld, vandaar mijn reactie!!

Geplaatst (bewerkt)

Ik denk dat ie dat inderdaad bedoeld, vandaar mijn reactie!!

Wat is dan het probleem? Een linkje geven mag toch best zolang je maar niet verklapt welke codering er is gebruikt. Bij dergelijke caches staat de letterreeks meestal in koeieletters of neon-kleuren aangegeven.

In ieder geval heb ik geen bezwaar tegen het linkje naar mijn eigen puzzel in bericht twee :D

bewerkt door TuuronTour
Geplaatst

Bedankt reeds voor de links , en voor alle duidelijkheid

Ik ben NIET uit op oplossingen , maar wil graag ZELF dat soort LETTERCODE caches oplossen , alleen vind ik er niet veel (voor vandaag ...)

Thanks

Dagger38

Geplaatst

Juist

Geplaatst

Juist

Mag cijfers ook?

Geplaatst
In ieder geval heb ik geen bezwaar tegen het linkje naar mijn eigen puzzel in bericht twee :lol1:

Dat was dan ook 'n hele mooie :blush: , om er nog maar een veer bij te steken :D

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...