Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het doet me een klein beetje denken aan die ammobox bij een sluis in een Duits kanaal. Ik kan het draadje helaas niet vinden. Ik heb ook geen idee hoe dat is afgelpen.

Moet in Schipluiden de cache-eigenaar nu ook voor eventuele onkosten opdraaien?

Geplaatst

Als er een normale stikker op zit en de toestemming is in orde, dan mag neem ik aan de politie die paniek heeft geschopt om niets of die boer voor de kosten opdraaien.

Geplaatst

maar er klopt iets niet.. mannen die lopen op een stuk land van een boer en die boer weet dan van niets.... als er toestemming zou zijn dan moet op z'n minst de boer er van weten toch. Het is of een ander spelletje (lees cache club) of het is onderdeel van een buiten activiteit en heeft niet direct iets met geo caching te maken... :P

Geplaatst

Als men niet op het land hoeft te zijn en de mannen hebben zich vergist, wat dan?

Anyway, ik denk dat we allemaal wel wat meningen of vragen kunnen opwerpen, maar zolang de feiten niet duidelijk op een rijtje staan is iedere speculatie zinloos.

My 2 cents, greetz Bloodwoosj

Geplaatst
maar er klopt iets niet.. mannen die lopen op een stuk land van een boer en die boer weet dan van niets.... als er toestemming zou zijn dan moet op z'n minst de boer er van weten toch. Het is of een ander spelletje (lees cache club) of het is onderdeel van een buiten activiteit en heeft niet direct iets met geo caching te maken... :angry:

Als het waar is van die gps, en er een bedrijf achter zit, lijkt me ook dat het om een nevenspelletje gaat. Alleen die goodie lijkt me te klopen, de rest is een beetje onwaarschijnlijk. Ik mag toch aannemen dat er ook een geocache uitleg blad aanwezig was, en waarom zo weinig goedies in de kist. Natuurlijk zijn er ook geocaches bij andere organisaties mogelijk !

Gezien de fuss zou ik ook rennend van het land van de boer zijn afgelopen :P

Geplaatst

Hoe komt het dat die hond aansloeg, volgens mij is die hond verkouden.

En als je 3 jongens ziet rennen, dan ga je toch ook niet naar buiten kijken wat er aan de hand is (ik in ieder geval niet).

Geplaatst

In het bericht in de pers is sprake van een boer die iets gezien heeft.

Blijkbaar plakken journalisten daaraan vast dat de later gevonden kist op het land van de boer lag.

Fantasie dus.

De kist lag niet op het land van die boer.

Kunnen we dus gevoeglijk over ophouden door te zagen.

Waar lag de kist wel?

Tsja, kom daar zelf maar achter als de kist weer wordt herplaatst. :P

Geplaatst
quote name='De Roode Loper' .

Ik denk niet de cache legger maar degene die hem heeft goedgekeurd :P

Geplaatst
Als er een normale stikker op zit en de toestemming is in orde, dan mag neem ik aan de politie die paniek heeft geschopt om niets of die boer voor de kosten opdraaien.

Ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen gewoon het risico niet durven nemen als ze niet bekend zijn met het spel.

Als ik als onwetende een munitiekist zou vinden, en het niet zou vertrouwen, zou ik die kist ook niet aanraken, zeker niet openen. Aan een Stash-note heb je onder die omstandigheden ook niet veel, en een Groundspeak-logo zegt ook niet iedereen iets...

Ploegie

Geplaatst
Volgens ************** lag de cache zonder toestemming op het terrein

van de boer. Da's natuurlijk ook niet zo handig voor de promotie van

ons spelletje. Maar ach, het brengt 'ons' toch weer even in het nieuws.

:P
Geplaatst

Misschien ook nog op tv in hart van nederland :P

Ik had het wel willen zien hoe ze het kistje boven water hebben gehaald. :angry:

Gelukkig heb ik hem al gedaan maar volgens mij lag hij niet op het terein van de boer. ;)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...