Spring naar bijdragen

lege cannisters


Biegstra

Aanbevolen berichten

Ik ben door het geocachen virus gegrepen. Ik heb 190 caches bezocht en nu wil ik er zelf een aantal gaan maken. plannen genoeg. ik heb een kist gekocht een route uitgezet: alles ok. Wat ik graag nog wil hebben zijn lege cannisters van fotorolletjes. Web afgestruind en geoshop bezocht: wel stickers voor cannisters, geen hulsjes zelf.

Wie weet waar die te vinden zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ga eens naar de plaatselijke fotohandel, daar kun je er bijna altijd wel een handjevol tot een doos gratis krijgen. Ik heb zelfs gehoord van Hema-filialen waar je ze kunt krijgen.

En als dat allebei niet lukt, laat maar wat weten, dan kun je er bij mij tegen vergoeding van de portokosten een aantal krijgen.

Greetz, Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben door het geocachen virus gegrepen. Ik heb 190 caches bezocht en nu wil ik er zelf een aantal gaan maken. plannen genoeg. ik heb een kist gekocht een route uitgezet: alles ok. Wat ik graag nog wil hebben zijn lege cannisters van fotorolletjes. Web afgestruind en geoshop bezocht: wel stickers voor cannisters, geen hulsjes zelf.

Wie weet waar die te vinden zijn?

Waar woon je in de buurt ik heb er ook nog wel een aantal voor je :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben door het geocachen virus gegrepen. Ik heb 190 caches bezocht en nu wil ik er zelf een aantal gaan maken. plannen genoeg. ik heb een kist gekocht een route uitgezet: alles ok. Wat ik graag nog wil hebben zijn lege cannisters van fotorolletjes. Web afgestruind en geoshop bezocht: wel stickers voor cannisters, geen hulsjes zelf.

Wie weet waar die te vinden zijn?

 

De meeste fotozaken bewaren ze, bij ons op 'tdurp voor de kleuterscholen, als verfbekertjes!! Je zou dus ook de kleuterscholen kunnen bezoeken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben door het geocachen virus gegrepen. Ik heb 190 caches bezocht en nu wil ik er zelf een aantal gaan maken. plannen genoeg. ik heb een kist gekocht een route uitgezet: alles ok. Wat ik graag nog wil hebben zijn lege cannisters van fotorolletjes. Web afgestruind en geoshop bezocht: wel stickers voor cannisters, geen hulsjes zelf.

Wie weet waar die te vinden zijn?

 

:thumbdown: Ik heb betere busjes dan die fotorolcannisters en wel busje van clucose test strips hartstikke droog. ik heb 2 verschillende fotorol busjes en 2 verschillende clucose test busjes al 5 maand buiten liggen in weer en wind de 1e 2 zijn nat of vochtig de clucose teststrip doosjes zijn kurkdroog.

Ik stuur je graag een aantal toe zeg maar waarheen in een PM.

gr Tjitte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op foto rolletjes heb ik het niet zo, uiteindelijk worden ze nat. Je kan beter naar de apotheker gaan en daar naar kleine cannisters vragen (waar hun oorspronkelijk zalf in doen), daar zit een schroef deksel op en die zijn wel waterdicht.

bewerkt door smeule
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...