Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

het probleem is in deze dat het 'onnodige' waar jij het over hebt al weer zo snel nodig wordt gemaakt door de pocketPC. Ik heb er een CF kaartje in zitten van een gieg en heb zodoende de 300 Mb gedownloade "Alle door team Dauwtrappers nog niet gevonden caches van nederland" gewoon altijd volledig bij me. Met wel of geen GPRS bij me onderweg. Tja en ik krijg iedere dag een update en ging ook gewoon iedere dag met Gartrax aan het downloaden en steeds weer opnieuw door de 'oude' dorectory's te deleten.

Dus steeds een volledige schone lei :ph34r:

Tja en dan loop je een IP ban op... En aangezien ik nu in 3 of 4 jaar tijd nog maar mijn 2e ipadres heb, moet ik uitkijken. Alhoewel het natuurlijk met wat kunstgrepen wel weer mogelijk is een gefingeerde ip adres te laten verschijnen, maar ja dan zit je al weer zo ver in het illegale :P

Vraag straks netjes een beleefd aan om iedere dag een bepaalde aantal Mb's te mogen downloaden met gartrax.

Het is net zoals Eagles zegt. Dat wat je hebben wilt download je toch, al dan niet handmatig.

GRTZ

Kruimeldief

Geplaatst

Trouwens Kruimeldief, even voor de duidelijkheid: het feit dat dit jou nu ff overkwam en dat er dus nu een mooi voorbeeld is om steeds aan te halen, wil niet zeggen dat ik dat bedoel als steken onder wat er naar jou hoor. :P

Alhoewel... als ik je laatste verklaring lees over 'de download kwestie' was je toch wel heeeeel erg naïef bezig hoor. :ph34r:

Geplaatst

Eagles, heb totaal geen lange tenen en voel me in het geheel niet aangesproken. Alles is goed afgelopen voor mij en ik zie het als een van de vele geocachingannekdotes. Dit is echt weer zoiets van acheraf er om kunnen lachen.

ik zat wel ff in de rats hoor. Ik wilde net een nieuwe cahe plaatsen en aanmelden en dan kun je nergens meer komen. Dan schrik je wel ff :P

En ja, kun je toch nagaan. Zelfs een Kruimeldief, ik, kan dus wel eens naief zijn. Dit opent voor de mensheid weer alle deuren.

Als zelfs Kruimeldief zo nu en dan naief kan zijn, wie dan niet? :crybaby:

GRTZ

kruimel :ph34r:

• 3 weeks later...
Geplaatst

Nu lukt het me niet om de nieuwste caches te bekijken via de .nl site.

Ik blijf maar in een doolhof van Zoekopdrachten rondzwerven. :rolleyes:

Anderen ook problemen hier?

Geplaatst
Nu lukt het me niet om de nieuwste caches te bekijken via de .nl site.

Ik blijf maar in een doolhof van Zoekopdrachten rondzwerven. :dribble:

Anderen ook problemen hier?

Klopt helemaal, helaas !!

D'r is iets goed fout op de COM site. Geoman, hellup!!! :rolleyes:

Geplaatst

:dribble: Hoi,

Als je ingelogd bent en naar je eigen cache page gaat en zoekt van af je

home adress, dan kun je er wel op.

groeten PAULUS

Geplaatst
[HAK]

Als je ingelogd bent en naar je eigen cache page gaat en zoekt van af je

home adress, dan kun je er wel op.

[HAK]

Kweetut, maar ik wil zo graag de reputatie als ontmaagder krijgen :dribble: .

Met andere woorden, ik wil de nieuwste caches ergens kunnen zien.

Dus iedereen gewaarschuwd: Eight Lane Fool is on the run!!

gr,

Achtbaangek

Geplaatst
Kweetut, maar ik wil zo graag de reputatie als ontmaagder krijgen  :dribble: .

Met andere woorden, ik wil de nieuwste caches ergens kunnen zien.

Maar dan kun je ook hier kijken. Hier staan de nieuwste caches al binnen enkele uren na goedkeuring/publicatie op de .com.

Geplaatst
Hier staan de nieuwste caches al binnen enkele uren na goedkeuring/publicatie op de .com.

Tenzij..... hij z'n data net zo goed als wij ook niet uit de database kan krijgen van .com, toch?!? :dribble:

Geplaatst

Iemand wel eens het probleem gehad bij loggen van een visit? Ik kies voor log visit op de site van de gevonden cache, type mijn verhaaltje in en submit het. Vervolgens verschijnt mijn verhaaltje steed maar niet (heb het nu 2x geprobeerd. Ik sta ingelogd en alles, heb een mail gestuurd alleen nog geen reactie gehad. Iemand een idee? ZIt er een bepaalde delay tussen?

Geplaatst
Iemand wel eens het probleem gehad bij loggen van een visit? Ik kies voor log visit op de site van de gevonden cache, type mijn verhaaltje in en submit het.  Vervolgens verschijnt mijn verhaaltje steed maar niet.

Ik heb eind vorige week een flink aantal caches gelogd. De dag erop ging ik nog het een en ander nakijken, en miste ik een van de caches, terwijl ik toch zeker weet dat ik het logje ingevoerd heb... :eek:

Dennis

Team Energy

Geplaatst
Ik kies voor log visit op de site van de gevonden cache, type mijn verhaaltje in en submit het.

...

Iemand een idee? ZIt er een bepaalde delay tussen?

Nee, zoals het bij jou gaat ... Dat klopt niet. Daar moet m.i. een technisch probleempje aan ten grondslag liggen.

Op deze pagina zie ik dat je verder nog geen caches hebt gelogd. Misschien kun je het eens onder een nieuwe accountnaam proberen?

Geplaatst

Klopt, het was onze 1e cache die we gedaan en gevonden hebben :eek: . Het blijkt dus dat ik niet de enige ben het probleem. Ik zal het eens onder een andere naam gaan proberen en hier laten weten of dat wel lukt. Bedankt voor de antwoorden! :blink:

Geplaatst

Ik heb wel altijd als ik inlog op de pagina en de knop 'Log your visit' aanraak dat ik eerst mijn persoonlijke instellingen te zien krijg. Knopje 'Back' en dan weer proberen en je komt wel op de gewenste pagina.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...