Spring naar bijdragen

Geo d'or: Wilxlii Carrotte vs Geopatra


BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Interessant geval: Wilxlii Carrotte heeft momenteel 199 Geo d'Ors uitgedeeld; Geopatra heeft er 199 ontvangen.

 

Wie gaat het snelst vooruit ..?

 

:P

 

Mooie prestaties of gaat dat met hun 1 op 1 ? :lol1:

 

Nee, alle gekheid op een stokje zondermeer voor allebei een fantastische score.

Maar ik wil toch even kwijt dat ik die van Geopatra persoonlijk dan toch net iets mooier vind.

Ik hoop wel dat beide in het zelfde tempo doorgaan, ik vind het leuk om dat een beetje te volgen en nu blijkt dat ik daar dus niet alleen mee bezig ben

 

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Maar ik wil toch even kwijt dat ik die van Geopatra persoonlijk dan toch net iets mooier vind.

...

 

Interessant! :beerchug:

 

De vraag is dus: (als ik het goed begrijp)

de caches van Geopatra vind je gemiddeld (?) mooier dan de caches waaraan ik Geo d'Ors heb toegekend?

 

Mijn toekenningen (naar eer en geweten) betreft 199 verschillende caches.

 

De 200 (!) Geo d'Ors van mijn goede vriend Geopatra betreft 84 verschillende caches.

 

Lijkt me een hele klus om die vergelijking te maken. :P

 

Overigens mag ik op dit moment 213 Geo d'Ors uitreiken.

Even rekenen.

Als ik dus 1 uitreik aan Geopatra en eentje aan iemand anders, staan we weer gelijk... :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Maar ik wil toch even kwijt dat ik die van Geopatra persoonlijk dan toch net iets mooier vind.

...

 

Interessant! :lol1:

 

De vraag is dus: (als ik het goed begrijp)

de caches van Geopatra vind je gemiddeld (?) mooier dan de caches waaraan ik Geo d'Ors heb toegekend?

 

 

 

NEE niet te diep op ingaan.

Heel simpel bedoeld het aantal toe te kennen Geo d'Ors is afhankelijk van het aantal caches die iemand gedaan heeft de cacher heeft daar dus zelf invloed op.

Dit doet niets af aan de caches waaraan hij een Geo d'Or heeft uitgereikt.

Om een Geo d'Or te krijgen ben je afhankelijk van de waardering van andere caches die iets van jouw caches vinden.

Dat laatste vind ik daarom net iets meer hebben.

Op een schaal van 1 tot 10 zeg maar een 9 of een 10 krijgen.

 

En nou geen spijkers op laag water meer gaan zoeken :P

 

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Eeeh, eeeh, over welke cache gaat het precies?

 

Dat moet dan deze zijn.

 

Die heb ik inderdaad niet gevonden! Maar ook nog niet naar gezocht. ;)

 

Overigens zoals men misschien weet, heb ik van de Nederlanders de meeste caches gevonden.

Ik durf echter ook de stelling aan, dat ik van de Nederlanders de meeste NOT FOUNDS heb. Voor zover ik weet, staat de teller nu op: 177 (vorige week zijn daar 13 bij gekomen :angry: ).

Daarvan heb ik er trouwens 137 in 2e of 3e of 4e instantie uiteindelijk wel gevonden. :thumbup:

 

Sorry Team WilP, dat ik zo afdwaal... :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Eeeh, eeeh, over welke cache gaat het precies?

 

Dat moet dan deze zijn.

 

Die heb ik inderdaad niet gevonden! Maar ook nog niet naar gezocht. ;)

 

Overigens zoals men misschien weet, heb ik van de Nederlanders de meeste caches gevonden.

Ik durf echter ook de stelling aan, dat ik van de Nederlanders de meeste NOT FOUNDS heb. Voor zover ik weet, staat de teller nu op: 177 (vorige week zijn daar 13 bij gekomen :angry: ).

Daarvan heb ik er trouwens 137 in 2e of 3e of 4e instantie uiteindelijk wel gevonden. :thumbup:

 

Sorry Team WilP, dat ik zo afdwaal... :angry:

 

Je hebt dus ook het record "meerdere pogingen". ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij het aantal van Geopatra moet worden aangetekend dat Team Skansen 70 Geo d'ors heeft uitgedeeld waarvan het overgrote deel aan caches van Geopatra. De vraag is of Team Skansen deze caches ook goed had gevonden als ze niet van Geopatra waren :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Interessant geval: Wilxlii Carrotte heeft momenteel 199 Geo d'Ors uitgedeeld; Geopatra heeft er 199 ontvangen.

 

Wie gaat het snelst vooruit ..?

 

:eek:

 

Nog een interessant geval: Het was vandaag 8 graden, terwijl een bioscoopkaartje ook 8 euro kost!!! :dribble:

 

Met andere woorden: wat een rare vergelijking, het gaat helemaal nergens over :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...