Spring naar bijdragen

Goede Duitse kaarten met caches?


Jan & Simonne

Aanbevolen berichten

Ik kom steeds via de link hier op het forum bij de Schwarzwald geocache Verein uit, maar ik vind die kaart van Duitsland zo onduidelijk en ook erg langzaam.

Zijn er nog andere kaarten van Duitsland, waar je caches op kunt zoeken?

Wij gaan graag naar de Duitse Eifel en willen dan uitzoeken, of daar veel caches liggen, maar deze site gaat zó moeizaam...

Heeft iemand een beter idee?

Simonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kom steeds via de link hier op het forum bij de Schwarzwald geocache Verein uit, maar ik vind die kaart van Duitsland zo onduidelijk en ook erg langzaam.

Zijn er nog andere kaarten van Duitsland, waar je caches op kunt zoeken?

Wij gaan graag naar de Duitse Eifel en willen dan uitzoeken, of daar veel caches liggen, maar deze site gaat zó moeizaam...

Heeft iemand een beter idee?

Simonne

Ik vind die kaarten wel duidelijk, je kunt heel erg goed inzoomen zodat er geen stippen boven op elkaar liggen. maar volgens mij kun je bij geocacaching. de ook kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een willekeurige cachebeschrijving opent, scroll naar beneden en klik op:

 

Geocaching.com Google Map

 

Dan opent zich een scherm.

Rechtsboven kan je een plaatsnaam en land invullen en whalla.

 

Weet alleen niet of dat alleen voor premium members is.

 

Maar werkt uitstekend

 

happy caching

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom steeds via de link hier op het forum bij de Schwarzwald geocache Verein uit, maar ik vind die kaart van Duitsland zo onduidelijk en ook erg langzaam.

Zijn er nog andere kaarten van Duitsland, waar je caches op kunt zoeken?

Wij gaan graag naar de Duitse Eifel en willen dan uitzoeken, of daar veel caches liggen, maar deze site gaat zó moeizaam...

Heeft iemand een beter idee?

Simonne

 

Ik trek altijd gewoon onze eigen Benelux kaart naar Duitsland of Frankrijk, gaat prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik trek altijd gewoon onze eigen Benelux kaart naar Duitsland of Frankrijk, gaat prima.

 

Bij mij werkt dit voor Duitsland maar voor 75km buiten de Nederlands/Duitse grens. Dus als ik caches ergens halverwege Duitsland wil uitzoeken is dit helaas geen optie volgens mij? Overigens wel logisch, aangezien het de Benelux kaart betreft.

 

Mike

Nightfire

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet alleen niet of dat alleen voor premium members is.

 

Dit is niet alleen voor premiums, zo doen wij het ook altijd. Werkt idd prima.

 

Je kunt ook op het plattegrondje klikken (die waar Yahoo op staat) Die werkt hetzelfde als google maps en je kunt dan zelfs nog een pocket query maken van alle caches die in beeld zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom steeds via de link hier op het forum bij de Schwarzwald geocache Verein uit, maar ik vind die kaart van Duitsland zo onduidelijk en ook erg langzaam.

Zijn er nog andere kaarten van Duitsland, waar je caches op kunt zoeken?

Wij gaan graag naar de Duitse Eifel en willen dan uitzoeken, of daar veel caches liggen, maar deze site gaat zó moeizaam...

Heeft iemand een beter idee?

Simonne

 

Met google earth kun je naar hartelust zoeken in de Eifel. Veel plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Met google earth kun je naar hartelust zoeken in de Eifel. Veel plezier.

 

inderdaad, werkt voor mij ook het best: zo zie je ook al of het in bosgebied ligt of niet (bv)

 

de kml-file die je in google earth moet openen is wel alleen voor premium members, dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de kml-file die je in google earth moet openen is wel alleen voor premium members, dacht ik.

 

ik dacht van niet, volgens mij gebruikte ik die al voordat ik premium member werd. ik vind google earth hier ook perfect voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij erg goed bevalt is de combinatie: FireFox, Greasemonkey, dit script en dan natuurlijk maps.google.com

 

Daarmee kun je over de hele wereld heel eenvoudig bekijken welke caches er in de buurt liggen.

 

maarja, er moet dus wel een en ander geinstalleerd worden.....

 

Succes!

Wam

 

Leuke tip deze.

Heb het gedaan en werkt goed.

Stuk makkelijker zoeken als je op je (toekomstige) vakantieadres wilt zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga naar www.geocaching.com, dan naar hide and seek a cache aan de linkerkant, dan onder het eerste stuk vind je Or, search with Google Maps deze klik ik aan.

Dan krijg je de Google Map Search en hier type ik rechtsboven in de plaatsnaam, voor de Eifel bijv. Nettersheim. Je krijgt dan op de kaart te zien waar de caches liggen en dan kan je de kaart nog verschuiven, verkleinen en vergroten.

 

Succes!

bewerkt door Mon-Roe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hoi lui .

 

Kaarten van duitsland hebben we nu gehad.

 

Maar ik ben nu op zoek naar een goede overzichts kaart van caches in frankrijk en eventueel de franse geocaching site wie o wie kan mij helpen.

 

Alvast bedankt Greoten DE GETZIE FAMILY.

 

PS de site van Buxley`s is niets. :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...