Ben je daar zeker van?
Download de GPX rechtstreeks van GC en dan toont de GPS (de mijne is Oregon 700) geen speciale karakters zoals emojis e.d. een "#" werkt wel. Tenzij de nieuwste Garmins deze tekens kunnen weergeven zal een macro daar niets aan veranderen.
Wil je echt "eyecandy" dan zal je een smartphone moeten gebruiken.
Je hoeft je GPS zelfs niet in demo stand te zetten. Gewoon scrollen op de kaart naar de omgeving waar de caches liggen en ze verschijnen. Je kan navigeren naar zo'n cache met "search near" (of NL-talig equivalent).
Misschien is deze opmerking te laat, maar ...
Op m'n 64s kan je GPS in demo stand zetten en als je dan op de gps zoek naar een plaats in de buurt van de caches, dan kan je kiezen om direct naar die plaats ( omgeving ) te gaan en dan zijn de caches ook zichtbaar. Vergeet niet de GPS weer 'aan' te zetten, want in demo-mode vindt je beslist geen caches !
Weet niet of ik hier goed zit maar kan iemand mij vertellen waarom de pagina van geocaching.com steeds in het engels verschijnt als ik hem als ik hem in nederlands opsla?
Ik ben wel beschikbaar als beginnershulplijn.
Heracross, Erwin, woonachtig regio Amsterdam-Haarlem, maar beschikbaar voor letterlijk alles.
Regio Noord-ZuidHolland, Utrecht, Flevoland (werkzaam in Almere)