Spring naar bijdragen

HELLUP! LOG steeds geweigerd.


xafloha

Aanbevolen berichten

Help ons alsjeblieft!

We hebben tijdens onze vakantie in Zeeland twee earthcaches gedaan, maar doordat we de foto's niet kunnen uploaden (de site weigert steeds) wordt onze log steeds verwijderd.

De maker is blijkbaar niet bereid om de foto's via mail te ontvangen, dus hoe moeten we nu verder?

Groeten Xafloha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Help ons alsjeblieft!

We hebben tijdens onze vakantie in Zeeland twee earthcaches gedaan, maar doordat we de foto's niet kunnen uploaden (de site weigert steeds) wordt onze log steeds verwijderd.

De maker is blijkbaar niet bereid om de foto's via mail te ontvangen, dus hoe moeten we nu verder?

Groeten Xafloha.

Beetje raar van de eigenaar. als de foto's er zijn en je kan ze milen dan zouden de logs voor mij okay zijn...logs van een eathcache verwijderen zou ik niet doen

 

TL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar de vraag is natuurlijk *waarom* likt het niet om de foto's te plaatsen. te groot zals hierboven aangegeven of is er iets anders met de foto's aan de hand?? iets meer info graag en idd eerst eens proberen de foto's iets kleiner te maken en dan te plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar welke site probeer je te uploaden? Geocaching.com heeft weer erg veel tijd nodig vandaag. Hierdoor kan er een time-out ontstaan.

 

Je zegt dat het niet lukt; welke foutmelding krijg je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Help ons alsjeblieft!

We hebben tijdens onze vakantie in Zeeland twee earthcaches gedaan, maar doordat we de foto's niet kunnen uploaden (de site weigert steeds) wordt onze log steeds verwijderd.

De maker is blijkbaar niet bereid om de foto's via mail te ontvangen, dus hoe moeten we nu verder?

Groeten Xafloha.

 

Kreeg je een foutmelding van de serverd terug? Zie http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...;hl=upload+foto . Zoja, probeer ze dan ook eerst eens te converteren naar GIF. Verder ben ik dan benieuwd; welke camera heb je? Ik heb een ticket lopen bij .com over een Contax TVS Digital. Als andere camera's hetzelfde probleem hebben, wi ik dat wel even melden.

 

Groeten,

 

Jos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het kleiner maken van foto's gebruik ik altijd Microsoft Resizer. Even googlen op Powertoys XP en je ziet de tool van een paar 100 KB wel staan. Als je op de foto staat dan met de rechtermuistoets resize klikken en binnen een paar seconden ben je klaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb pas Photofiltre geinstalleerd. Is opensource en lijkt wel wat op photoshop, je kunt het gratis downloaden en installeren. Je kunt er foto's goed mee bewerken en zeker ook verkleinen. Zelf reseize ik meestal naar 640x480.

En ik heb vanmiddag (28 okt dus) foto's geupload bij een aantal logjes. Ging prima, hoewel GC.COM wel traag is. In principe zou jij dus ook gewoon je foto's moeten kunnen uploaden, wellicht dat je inderdaad last hebt van een time-out, dat je verbinding er gewoon te lang over doet. Anders zou ik het echt niet weten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel vreemd... normaal resized GC.COM zèlf ook automatisch de foto's als ze te groot zijn.

 

'k Heb het een paar maanden geleden wel aan de hand gehad dat ik ook geen foto's kon uploaden. Toen kreeg ik een "disk full" (van de server dus) melding. Misschien dat een vermelding van de desbetreffende error een ander licht op de zaak kan werpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben een nikon camera en hebben wel eerder foto's geupload.

Ik weet ook niet hoe ik ze kleiner moet maken, misschien weet iemand dat?

Het gaat om twee earthcaches in zeeland. vliedberg en hoge hil.

Groeten

 

Hoi,

 

Wij hebben deze twee caches een paar maanden geleden ook gedaan.

Het was geen enkel probleem om de foto's te uploaden.

Mijn bestanden zijn ongeveer 3MB, dat is behoorlijk groot.

Misschien komt het inderdaad door de traagheid van geocaching.com.

Het duurt allemaal wel erg lang vandaag.

 

Groeten en succes Larinagu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...