kalkendotters Geplaatst 19 oktober 2007 Geplaatst 19 oktober 2007 (bewerkt) Via deze weg geen probleem. Mooi niet... Ook via die weg gaat het fout. Het gaat nml alleen fout bij caches waarbij additional waypoints op de webpagina getoond worden; en aangezien dat nog niet bij alle caches zo is, lijken sommige oplossingen wel te werken. DRL #1 is een cache met additional waypoints op de pagina. Tik DRL #1 in bij het venster keyword en ik heb er geen probleem mee. Dat klopt, maar dan ga je dus ook niet rechtstreeks naar de pagina, maar via een kleine omweg met een nearest pagina. Zodra je een van de pagina's van gc.com hebt benaderd gaat de rest goed. Als je ipv de zoeknaam de waypointnaam gebruikt (GCM7W6) dan gaat wel fout, omdat je dan direct op de cachepagina uitkomt. Het gaat dus alleen fout als je direct naar de cachepagina springt en deze cache ook nog eens waypoints bevat. (dus een link gebruikt die begint met http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx? zoals bv: http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...f7-6225142a68b1) Ik zelf heb ook "dikke" problemen hiermee tijdens het reviewen. Al mijn directe linkjes werken niet, dus ook niet naar de reviewers todo lijst. Dus eerst naar gc.com, dan naar de bewuste pagina voor te reviewen caches over de hele wereld, dan Nederland aanklikken, dan filteren en dan pas kan ik verder. 3 a 4 handelingen extra, terwijl ik op eigenlijk dezelfde url uitkom. Dit is sinds de laatse update van gc.com het geval. Het is bij hun bekend en volgens zeggen zijn ze er alle dagen, de hele dagen, mee bezig. Als dit hetzelfde probleem is, dan kun je het voor jezelf een stuk makkelijker maken: Open eerst www.geocaching.com, verklein dit browser venster, maar sluit het niet. Open vervolgens je lijst met linkjes, die zouden nu gewoon moeten werken. 19 oktober 2007 bewerkt door kalkendotters
GPSiegurd Geplaatst 28 oktober 2007 Geplaatst 28 oktober 2007 Onvoorstelbaar maar voor het eerst sinds 4 vier kan ik op geen enkele manier loggen vandaag!!! - Niet als ik op het groene stipje klik op de kaartpagina - Niet als ik via de Geocaching.com pagina de waypoint code invul - Niet via geocachingadmin.com - Niet als ik een buurcache intoets (krijg ik ook niet open) en dan dichtsbijzijndste cache - Niet via GSAK - Niet na vier uur te hebben gewacht - Niet na een uur schelden - Niet nadat ik de computer bijna uit het raam heb gegooid - Niets!!!!!!!!! Dit kan gewoon niet. Afgelopen week kreeg ik nog de melding "Runtime Error" maar na een keer proberen kwam ik er gewoon op, maar nu helemaal niets... blijft maar draaien maar geen pagina!!! IK WIL LOGGENNNNNNNNNNNNNNNNNNN
hneel Geplaatst 28 oktober 2007 Geplaatst 28 oktober 2007 En dan te bedenken dat het een van de weinige pagina's op internet is waar ik voor betaal. En juist deze geeft zoveel fouten en/of is beretraag.
Team Professor X Geplaatst 28 oktober 2007 Geplaatst 28 oktober 2007 En nu dan? Zojuist zelfs foto's geuploaded .
Team Ramy Geplaatst 28 oktober 2007 Geplaatst 28 oktober 2007 Hier ook dezelfde problemen zoals andere mensen al hebben gemeld. Ik heb al hevig zitten sleutelen aan beide browsers..... Grtz, Team Ramy
De Haelder Geplaatst 28 oktober 2007 Geplaatst 28 oktober 2007 Hier ook al een paar weken de zelfde problemen. Om crazy van te worden . Hopelijk worden de problemen snel opgelost. Grtz Larinagu.
Ilonka1980 Geplaatst 28 oktober 2007 Geplaatst 28 oktober 2007 Het heeft mij zojuist 5x gekost om een foto voor mijn cache te uploaden. Steeds kreeg ik een runtime error. Gelukkig nog niet gehad voor het loggen van een cache.
Team NN Geplaatst 28 oktober 2007 Geplaatst 28 oktober 2007 Heb ook .com in een apart venster geopend. Daarna lukte het mij wel om een cachepagina te openen en te loggen. Het duurde alleen een minuut of 3 voordat mijn log geaccepteerd werd. Ik hoop niet dat dat aan de inhoud van mijn verhaal lag
GPSiegurd Geplaatst 29 oktober 2007 Geplaatst 29 oktober 2007 Eindelijk kon ik vannochtend zonder problemen weer loggen. Maar de afgelopen week heb ik echt voor het eerst in vier jaar bijna elke dag problemen gehad met .com site. Misschien zijn ze nog steeds bezig, misschien hebben ze iets nieuws bedacht... ik weet het niet maar ik ben blij dat ik er geen 30 had gevonden gisteren!
Kruimeldief Geplaatst 29 oktober 2007 Geplaatst 29 oktober 2007 Eindelijk kon ik vannochtend zonder problemen weer loggen. Maar de afgelopen week heb ik echt voor het eerst in vier jaar bijna elke dag problemen gehad met .com site. Misschien zijn ze nog steeds bezig, misschien hebben ze iets nieuws bedacht... ik weet het niet maar ik ben blij dat ik er geen 30 had gevonden gisteren! Ze zijn er nog steeds mee bezig (zeggen ze). Het is een echte pijnhoop. Ik zie veel klachten voorbij komen van diverse reviewers. Je schrijft dat je blij bent dat je geen 30 gevonden hebt. Wat datcht je van een lijst van 40 a 50 die gereviewed moten worden? Iedere functie per cachepagina duurt minuten om te openen. Gelukkig zijn gisteren de 20 HAL caches wel in een keer online gekomen. Maar het is een drama. Zo slecht al shet nu al een paar dagen is, zo slecht heb ik het nog nooit eerder meegemaakt. Sinds de update van een week terug, of is het al twee weken terug, is het huilen met de pet op. Maar goed, ik heb in ieder geval 1 cache die vandaag online MOET
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden