go-go Geplaatst 19 september 2007 Geplaatst 19 september 2007 (bewerkt) Vorige week is onze Quilt Cache GCTA5Q in het archief gegaan. In totaal zijn er 228 logs op de stoffen pagina's van het logboek geschreven. De quilt die ik daarvan gemaakt heb is inmiddels klaar. De quilt is 220 x 220 cm. Van de laatste 32 'blokken' (= pagina's) wordt nog een hoes gemaakt. Op de cachepagina staan meer foto's, oa. van de gouden, zilveren en bronzen log. Dank aan alle loggers voor de medewerking. Wij zullen het nooit meer koud hebben in ons caravannetje en als we niet kunnen slapen, gaan we logjes lezen . Mieke van team go-go. 24 september 2007 bewerkt door go-go
zoekmachine Geplaatst 19 september 2007 Geplaatst 19 september 2007 Heel leuk!!! Met een fantastisch resultaat. Wij zullen wel als hoes 'eindigen', want we waren een van de laatsten op 17/08/2007. Bijzonder gaaf dat we er aan mochten meewerken. Veel slaapcomfort toegewenst, Zoekmachine
Ma+R+J+A Geplaatst 19 september 2007 Geplaatst 19 september 2007 Toen we deze cache deden, vonden we het logboekje al heel leuk. Dat er zo'n mooie quilt van gemaakt zou worden, is echt geweldig. Leuk om het eindresultaat zo terug te zien. Hopelijk zullen jullie er veel plezier mee beleven tijdens de vakanties. Hoewel.......we hopen niet dat jullie erg veel last van koude tenen krijgen.
solletjes Geplaatst 19 september 2007 Geplaatst 19 september 2007 Hoi Mieke, Wat is ie mooi geworden! Gefeliciteerd! We zijn er trots op dat we ook ons steentje (logje) hebben mogen bijdragen.
Lepman Geplaatst 19 september 2007 Geplaatst 19 september 2007 Hebben jullie m ook in een hogere resolutie? Bij deze kan ik de logjes niet zo goed lezen
Team Fixitwell Geplaatst 19 september 2007 Geplaatst 19 september 2007 Vorige week is onze Quilt Cache GCTA5Q in het archief gegaan. In totaal zijn er 228 logs op de stoffen pagina's van het logboek geschreven. De quilt die ik daarvan gemaakt heb is inmiddels klaar. De quilt is 220 x 220 cm. Van de laatste 32 'blokken' (= pagina's) wordt nog een hoes gemaakt. Op de cachepagina staan meer foto's, oa. van de gouden, zilveren en bronzen log. Dank aan alle loggers voor de medewerking. Wij zullen het nooit meer koud hebben in ons caravannetje en als we niet kunnen slapen, gaan we logjes lezen . Mieke van team go-go. De quilt is klaar!!! Het ziet er heel mooi uit Mieke . We komen eens gauw kijken waar ons zilveren logje zich bevindt (na Australie ). We hebben met veel plezier onze medewerking verleend. Het geocachen zal jullie nu nog meer bezig gaan houden. Zelfs 'snachts komen jullie er niet meer onderuit!! Veel plezier met je mooie deken. Groetjes, Coby
Flash! Geplaatst 19 september 2007 Geplaatst 19 september 2007 Daar zul je goed trots op zijn (en ik ook een beetje omdat ik er aan meergewerkt heb)!!! Flash!
go-go Geplaatst 19 september 2007 Auteur Geplaatst 19 september 2007 Hebben jullie m ook in een hogere resolutie?Bij deze kan ik de logjes niet zo goed lezen Sorry, onze digi is nog van een vroege lichting (1,3 megapixels) Wat ik nog wil doen is de hele quilt in bv 6 delen fotograferen, maar daar heb ik helder, niet zonnig weer voor nodig. Quilts fotografeer je bij voorkeur buiten, maar het is nogal een joekel Heb maar 1 plek waar dat kan. Ik zet ze dan zsm op de cachepagina.
Krijgertjes Geplaatst 19 september 2007 Geplaatst 19 september 2007 Hallo Mieke, Het ziet er schitterend uit Ook wij zijn blij met onze medewerking daaraan. Alhoewel, dat zal in dit geval wel de hoes zijn: wij waren de allerlaatsten op 01-09-2007. Nog even wachten totdat die klaar is. Groeten. Krijgertjes.
GreekDutch Alliance Geplaatst 19 september 2007 Geplaatst 19 september 2007 Wauw wat mooi......toen wij onze log op een stukje schreven zeiden we nog dat we het jammer vonden nooit het eindresultaat te kunnen aanschouwen......but we were wrong . Go-go bedankt voor de leuke quilt-cache en het laten zien van het eindresultaat!
mayen Geplaatst 19 september 2007 Geplaatst 19 september 2007 Jammer! Ik had deze cache al een tijdje op m'n watchlist staan, maar door tijdgebrek is het er nooit van gekomen. Had het wel leuk gevonden als m'n logje op deze schitterende quilt was gekomen, maar ja
gpsgek Geplaatst 20 september 2007 Geplaatst 20 september 2007 Hahaha, als het goed is zit mijn logje er ook ergens tussen... Eeehm, even zoeken dus...
mlvdburg Geplaatst 20 september 2007 Geplaatst 20 september 2007 Ja was een leuke cache, alleen een mierenhoop vlakbij. op 10-09-2006 heb ik deze gedaan, dus mijn stempel moet ergens op staan. Leuk idee en we wachten op de foto's
walking spirit Geplaatst 14 oktober 2007 Geplaatst 14 oktober 2007 Ik heb deze cache niet gedaan maar vind dit idee en het resultaat echt super origineel en mooi. Complimenten!!!
Aanbevolen berichten