Remunj Geplaatst 17 september 2007 Geplaatst 17 september 2007 Niet leuk dus. Maar we zoeken nu een nieuwe plek waar alleen cachers komen en geen wandelaars of iets van die strekking. Cachers doen het laatste deel toch altijd met de benenwagen, (dus wandelend). Maar een keer een vliegende cacher gezien, maar dat kwam omdat hij bij het naderen van de cache struikelde over zijn eigen benen.
Track_leader Geplaatst 17 september 2007 Geplaatst 17 september 2007 yep het gebeurt heel vaak. probeer het ea hufter proof te maken en vermijd druk bezochte gebieden. Ik ben een liefhebber van puzzels, dat schrikt al heel wat cache rovers van het zoeken naar....... maar helaas het is niet anders. Ik voel me niet verantwoordelijk voor de inhoud van de cache na dat ie actief is geworden. Inhoud en goodies. Ruil iets gelijkwaardigs of anders niet
OnnozeleHals Geplaatst 17 september 2007 Geplaatst 17 september 2007 (bewerkt) .. 2 oktober 2007 bewerkt door OnnozeleHals
Track_leader Geplaatst 17 september 2007 Geplaatst 17 september 2007 yep het gebeurt heel vaak. probeer het ea hufter proof te makenPff. ff wat hoger neer zetten.ff naar Spanje geweest, daar lag by Denia 'n cache op 700 m, daar moet je wat moeite voor doen. Wel met m'n 2e Spaanse cache een ftf gepakt, + een Norwegeain coin. en vermijd druk bezochte gebieden. Ik ben een liefhebber van puzzels, dat schrikt al heel wat cache rovers van het zoeken naar....... maar helaas het is niet anders. Ik voel me niet verantwoordelijk voor de inhoud van de cache na dat ie actief is geworden. Inhoud en goodies. Ruil iets gelijkwaardigs of anders niet en jou punt is???
TuuronTour Geplaatst 17 september 2007 Geplaatst 17 september 2007 Pff. ff wat hoger neer zetten. ff naar Spanje geweest, daar lag by Denia 'n cache op 700 m, daar moet je wat moeite voor doen. en jou punt is??? Waarschijnlijk bedoelt hij dat je de cache in de top van de Lopikse zendmast moet ophijsen, zien wie hem dan nog durft te halen
Twin Peaks Geplaatst 17 september 2007 Geplaatst 17 september 2007 Pff. ff wat hoger neer zetten. ff naar Spanje geweest, daar lag by Denia 'n cache op 700 m, daar moet je wat moeite voor doen. en jou punt is??? B) Waarschijnlijk bedoelt hij dat je de cache in de top van de Lopikse zendmast moet ophijsen, zien wie hem dan nog durft te halen Ik , maar daar krijg je vast geen toestemming voor.
Team jemar Geplaatst 17 september 2007 Geplaatst 17 september 2007 Pff. ff wat hoger neer zetten. Tja, ik denk niet of de Peperbus in Zwolle zo'n goede optie, daarnaast zie ik mensen niet zo snel met een keukentrapje door het Engelse Werk gaan: beetje opvallend ! Anderzijds iets moeite doen om de cache te pakken krijgen kan iets helpen! Maar ja, de echte 'die-hards' onder de 'kistjes-rovers' zullen ook die extra moeite nemen ! Tja, de cache verplaatsen naar een andere locatie, evt. cijferslotje en/of de kist vastmaken ergens aan.... Of een micro ... Waarschijnlijk bedoelt hij dat je de cache in de top van de Lopikse zendmast moet ophijsen, zien wie hem dan nog durft te halen Eh...Lopik?! Het ging toch over een cache in Zwolle !?
GeoGerard Geplaatst 18 september 2007 Geplaatst 18 september 2007 Ik vraag me af of dit stelen nu kinderwerk is of door volwassenen gedaan wordt.
Axel-F Geplaatst 18 september 2007 Geplaatst 18 september 2007 Ik denk door kinderen en door volwassenen die erg kinderachtig zijn... Een cache die constant wordt leeggehaald kan mi het beste worden verplaatst of ter plekke beter worden verstopt (indien mogelijk). Zondermeer een treurig fenomeen.
Team Firefox Geplaatst 18 september 2007 Geplaatst 18 september 2007 Nu hebben we echter (o.a. in cache Het Engelse Werk) te maken met mensen die de cache hebben ontdekt en deze keer op keer helemaal leeghalen en niets loggen/terugplaatsen . Zo te zien is het ze dus echt te doen om de goodies. Is het een optie om alleen de cache plus een sober logboekje (bijvoorbeeld een schoolschriftje) daar neer te leggen of hebben ze het daar ook op voorzien?
Eigenwijs Geplaatst 18 september 2007 Auteur Geplaatst 18 september 2007 Tot op heden hebben we nog altijd het geluk gehad dat er (voor zover bekend) alleen de mooiere goodies zijn verdwenen. Het logboek en de cache zelf bleven ongemoeid . Over mogelijk verdwenen travel bugs en coins kan ik geen uitspraken doen, daarvoor is geen bewijs en heb ik goede hoop dat dat allemaal goed is gekomen . Eén TB (de lachende vis) staat echter nog steeds als aanwezig in Het Engelse Werk, terwijl deze er al weken niet meer fysiek ligt. De leeftijd van de rovers: volwassenen die kinderen bij zich hadden. Waarvan de vrouw in kwestie met twee volle handen terug kwam lopen van deze cache. We laten de cache nu dan ook zoals deze nu is: ammobox met logboek en wat kleine goodies die er nog in zitten. De komende tijd zal uit moeten wijzen of we de cache moeten verplaatsen of dat deze 'ongevuld' kan blijven liggen . Bedankt voor jullie reacties! Team Chembrother - Zwolle
De Roode Loper Geplaatst 18 september 2007 Geplaatst 18 september 2007 Hadden we al proletarisch winkelen, hebben we nu dus ook proletarisch cachen. Helaas een nieuwe voor de begrippenlijst .
Pfotzsche Geplaatst 18 september 2007 Geplaatst 18 september 2007 (bewerkt) Misschien is het een idee om de cache te beveiligen met een cijferslot. De juist cijfercombinatie kan dan bv in de listing worden opgenomen of in de puzzel of raadsel worden verwerkt. Je kunt de cache hiermee afsluiten of met een wat langer slot vastleggen aan een boom oid. Hiermee wordt de drempel enorm verhoogd voor dreuzels met proletarische plannen. 18 september 2007 bewerkt door Pfotzsche
Aanbevolen berichten