Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi allemaal,

Na uitgebreide lobbying op het Amerikaanse forum, lijkt de dag nu te naderen dat ook de Nederlandse provincies aan het systeem worden toegevoegd. Onlangs zijn Portugal, Spanje en Duitsland al toegevoegd, dus het zal vast niet lang meer duren.

Zelf woon ik in Italie, dus heb ik me vooral hard proberen te maken voor de Italiaanse regio's, dUS IK HOOP DAT Beide landen snel aan de beurt zijn:

Katja

geocaching.it

Geplaatst

Dat lijkt ons geweldig. We weten dat we in alle provincies tenminste één cache gedaan hebben, maar zodra dit systeem actief is kunnen we waarschijnlijk onze founds per provincie gaan bijhouden. Leuk!

MacOZ58

Geplaatst
Dat lijkt ons geweldig. We weten dat we in alle provincies tenminste één cache gedaan hebben, maar zodra dit systeem actief is kunnen we waarschijnlijk onze founds per provincie gaan bijhouden. Leuk!

Hier zullen wel een hoop cachers op het forum erg blij mee zijn: nog meer statistieken!! ;);):D

Geplaatst

Als dat zo is, dan is het leuk om een multicache te maken die beheerd wordt door 12 cachers, ieder beheerd een cache in zijn/haar provincie. Na het loggen van alle 12 caches mag er bonuscache gelogd worden ergens rond het middelpunt van Nederland!

Wie ziet dit idee zitten?

Geplaatst
Als dat zo is, dan is het leuk om een multicache te maken die beheerd wordt door 12 cachers, ieder beheerd een cache in zijn/haar provincie. Na het loggen van alle 12 caches mag er bonuscache gelogd worden ergens rond het middelpunt van Nederland!

De Zeeuwen nemen het Zeeuwse deel wel op zich hoor :D

Geplaatst
Hoi allemaal,

Na uitgebreide lobbying op het Amerikaanse forum, lijkt de dag nu te naderen dat ook de Nederlandse provincies aan het systeem worden toegevoegd. Onlangs zijn Portugal, Spanje en Duitsland al toegevoegd, dus het zal vast niet lang meer duren.

Zelf woon ik in Italie, dus heb ik me vooral hard proberen te maken voor de Italiaanse regio's, dUS IK HOOP DAT Beide landen snel aan de beurt zijn:

Katja

geocaching.it

Eindelijk WP-bestanden maken in GSAK per provincie! Klasse! :D

Geplaatst

Hoi allemaal,

Katja

geocaching.it

Eindelijk WP-bestanden maken in GSAK per provincie! Klasse! :D

Dat kan al een tijdje....

Je kunt in GSAK namelijk polygonen maken, en alle caches binnen die polygoon selecteren/exporteren/etc

Geplaatst

Ik heb net even gekeken. Wanneer ik aangeef dat ik alleen de caches uit bv de prov. Groningen wil hebben. Krijg ik alleen die Caches waar ook door de eigenaar vermeld is dat hij in Grningen ligt. Ik weet niet of het verplicht is om aan te geven bij nieuwe caches. Maar bij die caches waar dat niet gebeurd (Oude Caches van voor deze mogelijkheden, of nieuwe waar het niet ingevuld is.) is heb je het probleem dat deze niet in je PQ komen. Hierdoor kan het dus voorkomen dat je niet alle caches krijgt.

Geplaatst

Dan krijgen de ook ''last'' van de volgende draadjes:

''De parkeerplaats ligt in Overijssel maar de cache in Drenthe, hoe meld ik dit aan''

Geplaatst

Kijk we hebben weer iets gevonden om over te ;), veel succes :D. Ik ben benieuwd hoeveel pagina's we hierover vol kunnen krijgen ;).

Geplaatst (bewerkt)

De getzie family ziet dit wel zitten in overijssel dit alles natuurlijk wel in overleg met de rest van de cachers hier in de provincie.

Greoten DE GETZIE FAMILY.

bewerkt door getzie familie
Geplaatst

Tsja dat wordt bakkeleien over wat het middelpunt dan moet zijn. Kadastraal, cultureel et cetera...

Maar een goed plan. Gelderland (en Utrecht ) doen wel mee.

Groetsels WBKWADRAAT

Geplaatst
Dan krijgen de ook ''last'' van de volgende draadjes:

''De parkeerplaats ligt in Overijssel maar de cache in Drenthe, hoe meld ik dit aan''

Op zich niets nieuws, geldt (kan gelden) ook voor caches in de grensgebieden.

Parkeerplaats in Duitsland, cache in Nederland.

Plaats waar de cache ligt is mi datgene wat je moet opgeven.

Een provincie opgeven kan ik trouwens (nog) niet bij mijn eigen caches volgen mij.

Jan

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...