Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Onze Etrex Legend zit zwaar in de lappenmand. De joystick wil niet meer en de reparatie laat zich een 4 a 5 weken duren.

Bij zo'n zware verslaving is dit een regelrechte straf.

Is er iemand die nog een oude in de kast heeft liggen en deze tijdelijk kan missen? Liefst in de omgeving van Asten.

Groetjes, Anita

bewerkt door keesenanita
Geplaatst
Onze Etrex Legend zit zwaar in de lappenmand. De joystick wil niet meer en de reparatie laat zich een 4 a 5 weken duren.

Is er iemand die nog een oude in de kast heeft liggen en deze tijdelijk kan missen? Liefst in de omgeving van Asten.

Groetjes, Anita

Snik, snik. Misschien helpt het als je weet dat je niet de enige bent? Mijn 76CS is vandaag alweer 4 weken en een dag pleite. En inderdaad geen geocache gedaan in al die tijd. Misschien tijd om één van je vorige hobbies weer op te pakken? Ik heb mijn hengels weer onder het stof vandaan gehaald...

Lekker idee hoor, zo'n Nederlandse GPS met garantie...

Geplaatst

Probleem is opgelost!!

Zeer verslaafde ega nam meteen vrij om een nieuwe te kopen.

We zijn nu de trotse eigenaren van een GPSMAP 60CSx. De oude ligt ter reparatie en word eigendom van Dungeoneer als ie gemaakt kan worden.

Groetjes, Anita

Geplaatst

Dat is niet echt een oude die in de kast lag :D , behalve dan in de kast van de verkoper ;) . Maar een hele mooie aanwinst: veel plezier ermee!

Geplaatst

Ook zonder gps kan je prima geocachen. Google Maps is je vriend. Je blijft dan alleen wel beperkt tot opgeloste puzzels en traditionals. Goed inlezen van te voren is dan vaak ook wel belangrijk

Geplaatst
Ook zonder gps kan je prima geocachen. Google Maps is je vriend. Je blijft dan alleen wel beperkt tot opgeloste puzzels en traditionals. Goed inlezen van te voren is dan vaak ook wel belangrijk

Heb mijn eerste 15 caches ook gedaan via GE.

Ook multi's je moet dan alleen af en toe tussendoor naar huis ;)

Elke dag een wandeling met de honden en dan stap-voor-stap, dag-bij-dag.....

Na 15 caches vond ik dat ik wel een GPSr verdient had ;)

Heb toen op een maandag een Garmn eMap (2de hands) gekocht er geen enkele cache

mee gedaan en op zaterdag een nieuwe GPSMap 60Cx gekocht :D

Zou er nu niet meer zonder kunnen ;)

Geplaatst (bewerkt)

Groetjes, Anita

Ik heb nog een oude etrex Euro liggen, daarvan heeft de rand losgelaten maar met wat plakband is het zo gefixt en het ding zal misschien ook nog wel even opnieuw moeten zoeken naar de satellieten omdat die een half jaar in de kast heeft gelegen, maar het apparaat werkt nog wel.

Mochten jullie vandaag willen gaan cachen dan mag je wel de GPS 60 CS lenen. Alleen vandaag natuurlijk en op voorwaarde dat je die nieuwe van mij gaat doen :D

EDIT: oeps, het draadje weer eens niet goed doorgelezen en het probleem blijkt opgelost te zijn.

bewerkt door Goedweerloper
Geplaatst

Daarom hebben wij altijd onze Gecko bewaard :) Al meerdere keren de vraag gehad van familie en vrienden of ze hem mochten overnemen, nadat wij de GPSmap60cx hadden gekocht, maar je weet het nooit en dan is een reserve best handig.

Verslaafd???? wel nee :thumbdown:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...