Spring naar bijdragen

Gesprek .nl met Stichting


Aanbevolen berichten

Ik kom pas kijken en heb dus geen idee wat de meningsverschillen zijn en hoe of waarover de ruzie is ontstaan. En eigenlijk kan het me ook niets schelen; het is immers de toekomst die telt. Als ik het een en ander lees, dan slaat de schrik me om het hart en verbaas met dat het zover kan komen tussen mensen die dezelfde passie delen. Er van uitgaand dat iedereen het beste voorstaat, mag het niet zo zijn dat jullie (onze) mooie hobby door onderlinge meningsverschillen bedoezeld wordt en mogelijkerwijze daar zelfs nadelen van ondervindt.

Ik heb bewondering voor diegenen die de stappen zetten om tot elkaar te komen en wens ze alle succes daarbij toe.

Uch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bedankt Zenz voor je reactie en verduidelijking.

 

Nuancerend mijnerzijds: als het doel maar is om het geocachen beter te ondersteunen in de breedste zin van het woord, en dan -evt. nog als 2 organisaties naast, maar met elkaar- er beter en sterker uit te komen is mij dat prima, want daar gaat het per slot om !

 

Nu is dat voor mijn gevoel niet zo. En blijkbaar niet alleen voor mij.

 

Hopelijk zijn we dan in de toekomst af van logboektekstjes als: "ik log via geocaching.nu". Laten we maar gewoon loggen, dat is gezelliger.

 

Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima, wat mij betreft, maar dan zal ik verder geen ruimte laten voor speculaties en een url geven waar men deze gehele discussie kan lezen. Op die manier kan eenieder zijn mening vormen:

 

Chief, bedankt voor je mooie en o zo complete URL!!

 

Allemaal lezen dan.

 

RedRocks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team Kleijn

Namens het bestuur van Stichting Geocaching.

Veel succes.

 

'Team Kleijn'

Rob de Kleijn

Bestuurslid, Voorzitter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me afvraag. Wat kan een stichting die alleen een site runt over zichzelf en onderdak biedt aan geocachers de .nl stichting bieden? Wat is voor de .nl site de meerwaarde van die samenwerking?

Ik zie dat helemaal niet zitten.

 

*********** Persoonlijke aanval op Forum member gewist, uitlatingen niet conform de boardregels. - Geoman - ***********

 

Van het eerste enthousiasme is niet veel meer over.

 

********************

 

Redrocks mijn steun heb je!! Laat je niet in de luren leggen door de "supercachers"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stel voor deze discussie (als je daar al van zou kunnen spreken) nu te staken. Dit soort op de man gespeelde scheldpartijen leidt tot helemaal niets, en hoort naar mijn idee ook niet op dit forum (of wélk ander forum ook) thuis. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

;)

 

Ik word hier moe van. Je doet je naam eer aan, schorpioen...

 

Voor diegenen die in deze valkuil dreigen te trappen: het is van de eerste tot de laatste letter onjuist. De hosting van de servers van de stichting is 100% correct geregeld, de volstrekte (financiële, juridische en beleidsmatige) onafhankelijkheid van de stichting is contractueel vastgelegd en het beheer en onderhoud is uitbesteed aan derden. Niet omdat wij daar als stichtingsbestuur nu zo'n behoefte aan hadden, maar omdat Joseph zelf deze zaken tot in de puntjes voor elkaar wilde hebben - juist om dit soort geklier voor te zijn. Voor de liefhebbers is alles terug te vinden in de notulen van de stichting: mocht schorpioen (of wie dan ook!) behoefte hebben de betreffende contracten zelf in te zien, dan is hij van harte welkom.

 

Het getuigt van lafheid om iemand vals te beschuldigen en te proberen zo karaktermoord te plegen: daarentegen getuigt het van integriteit en hart voor de zaak om het belang van de community zo boven dat van jezelf te stellen als Joseph dat doet. Je mag Joseph van mij impulsief noemen, soms onnadenkend wellicht, en je kan 'm van overmatige dadendrang betichten - je gaat je gang maar. Maar wie zijn integriteit in twijfel trekt is bij mij aan het verkeerde adres. Ik merk dat Joseph zich langzaamaan steeds verder terugtrekt, om iedere mogelijke vertroebeling van de discussie bij voorbaat al te voorkomen, en ik betreur dat ten zeerste. Het is een zware prijs die de stichting op deze manier betaalt voor haar wens om de community samen te binden.

 

Mocht je hierover door willen praten, schorpioen, laten we dat dan doen op het andere forum. Je slaagt er elke keer weer in om de sfeer hier te verpesten, en dat hebben de beheerders niet verdiend. Op .nu zal ik je antwoorden, hier is wat mij betreft het laatste woord erover gesproken. Basta! :beerchug:

 

Terug naar het oorspronkelijke onderwerp, het gesprek!

Vanwege de vakanties en de volle agenda van Hawkeyes in de periode daar vlak voor, hebben Geoman en ik gister in goed overleg besloten onze bijeenkomst even over de vakantie heen te tillen. Wellicht knopen we er een eventje aan vast (of andersom, knopen we het gesprek aan een event vast - whatever! ;) )

 

We'll keep y'all posted.

 

Zenz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar halen jullie de tijd vandaan voor deze discussie?????

 

Ga liever GeoCachen

 

Drink na afloop een :beerchug:

Of een :wine:

Voor de BOB's een :pepsi:

 

Maar bovenal be ;) don't ;)

 

Veel GeoCache plezier

 

Groetjes Biertjuh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stel voor deze discussie (als je daar al van zou kunnen spreken) nu te staken. Dit soort op de man gespeelde scheldpartijen leidt tot helemaal niets, en hoort naar mijn idee ook niet op dit forum (of wélk ander forum ook)  thuis. :beerchug:

Helemaal juist Peetee, iedere rechtgeaarde moderator of admin zou dit soort direct (lage) aanvallen personen direct moeten verwijderen. Dit gaat namelijk de strekking van het forum geheel voorbij; discussies oke, heftige discussies kan ook nog, maar dit is buiten proporties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb lang nagedacht of je op zo'n bericht van Scorpion moet reageren, maar

niet reageren heeft de schijn van gedogen en dat is bijna even misplaatst als

het bericht zelf.

Ongeacht het feit wat iemand van een ander vindt, de uitlatingen van Scorpion

kunnen niet en mogen niet. Hier niet, nergens niet. Het is ondermaats, schadelijk en

laf. Openlijke intrekking van het bericht of het maken van een excuus zal wel

teveel gevraagd zijn, maar het zou Scorpion wel sieren en Joseph recht doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt wel merken dat het komkommertijd is. Het is vakantieperiode en het weer is vet kloten en dan, beroerd van het languit liggen op de bank en zich helemaal klem vretend in de pindarotsjes en ander soortig snacks en flauw omdat de BBQ alleen maar onder dak aan wil, begint men maar weer eens te mekkeren en te ouwehoeren dat het een lieve lust is.

 

Joseph en RedRocks, ouwehoer maar lekker door, jullie zijn aan elkaar gewaagd. Jullie zullen allebei wel denken dat je gelijk hebt en degene met de langste adem wint. Voer jullie strijd mar lekker door. We kunnen .nl altijd vragen om een aparte onderwerp op .nl dat alleen maar over jullie strijd gaat. Degene die het niet lezen wil kan gewoon van die topic wegblijven.

 

Schorpioen, ik geloof Zenz dus het blijkt dat je bazelt als een kip zonder kop. Ik snap niet waar jij je druk om maakt. Als Joseph nu het hele verhaal hier open en bloot had geshowed dan was het wat anders. je bent niet verplicht de discussie-URL aan te klikken.

Trouwens het valt me op dat de moderatoren behoorlijk mild zijn. Als ik in het verleden zo op de man speelde veranderde mijn berichtje altijd in een zee van sterretjes ;)

 

BTW doe er wat aan en delete mij daarna ook maar weer.

 

GRTZ

 

Kruimeldief, die weer aan het werk gaat

 

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BTW doe er wat aan

Normaal gesproken was dit ongetwijfeld - en terecht! - in de kiem gesmoord door BTW, maar die is in Sri Lanka en zal wel wat anders te doen hebben :beerchug: .

 

Beschouw het als een oefening in zelfbeheersing ;)

 

Dat 'vet kloten' weer is overigens weer voorbij: dit weekend droog en 20 graden, ideaal cacheweer! Vorige week lag ik met een pijnlijke rug het hele weekend plat (dat bood dan weer het voordeel dat ik Harry Potter 5 in één ruk kon lezen), dit weekend ga ik proberen de schade in te halen. Yihaa!

 

Zenz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BTW doe er wat aan

Normaal gesproken was dit ongetwijfeld - en terecht! - in de kiem gesmoord door BTW, maar die is in Sri Lanka en zal wel wat anders te doen hebben ;) .

Ha, kijk dat is weer eens wat anders. Alhoewel, een beetje moderator neemt toch wel een laptoppie mee en een GSM/GPRS modem. :wine:

Maar goed, ze, de rest van de moderatoren, zullen wel niet allemaal met vakantie zijn.

 

Beschouw het als een oefening in zelfbeheersing  :pepsi:

Dat is weer eens iets anders. Dat zou best wel eens bewust gebeurd kunnen zijn. FF Checkuh, kunnen ze zich gedragen? Moet er na de vakantie weer bans uitgedeeld worden? ;)

 

Dat 'vet kloten' weer is overigens weer voorbij.

Het komt hier nog steeds met bakken uit de lucht...

 

dit weekend droog en 20 graden, ideaal cacheweer!

Hmmm das fijn, ware het niet dat mijn weekend net weer voorbij is en ik dus as weekend mag werken.

 

Vorige week lag ik met een pijnlijke rug het hele weekend plat

Ik ken dat. Ik lig soms ook een aantal dagen plat met rugpijn. Het is dan al helemaal vervelend als het dan echt mooi cacheweer is en je eigenlijk vrij zou zijn.

 

(dat bood dan weer het voordeel dat ik Harry Potter 5 in één ruk kon lezen)
"Ieder nadeel hep se voordeel" vrij naar J. Cruyf, ex Amsterdammer

 

dit weekend ga ik proberen de schade in te halen. Yihaa!

Ik wens je dan veel succes en plezier. Wij hebben gisteren nog ff gecached. Na 2 stuks waren de KralenFee en ik doorweekt en de golden retriever leek wel een flatcoated, dus iedereen naar huis en een rondje douche.

 

Kruimeldief :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scorpion,

 

Ik hoef je steun niet, hier zit ik niet op te wachten: je schopt als een wilde om je heen, zo ongenuanceerd als het maar kan.

Ik kan niet met Joseph door 1 deur, de oorzaak daarvan kun je op zijn url lezen.

Maar de inzet van mijn verhaal was dat ik het zonde vind dat 2 organisaties naast elkaar werken en daarmee een hoop energie verspillen die ten goede aan de geocachers behoort te komen. Na de toelichting van Zenz heb ik enig vertrouwen dat daar verandering ten positieve in kan optreden.

Jouw scheldpartij hoef ik niet. Ik zoek uberhaupt geen steun!

Het lijkt erop dat men van mijn eerste bericht alleen het NB. gelezen heeft, terwijl dat alleen bedoeld was ter voorkoming van een bepaalde kritiek. Ik heb dit niet gezocht!

 

Ik geef steun aan mensen die erop uit zijn het schisma in dit wereldje om te buigen ten voordele van de nederlandse geocachewereld!

Ongenuanceerd gescheld leidt alleen maar tot verwijdering=verzwakking.

 

Succes en sterkte alsmede wijsheid gewenst aan de onderhandelaars.

 

Peter@RedRocks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...