Spring naar bijdragen

Gesprek .nl met Stichting


Aanbevolen berichten

Eén dag niet alle nieuwe topics/reply's kunnen lezen, Bytheway op vakantie, Hawkeyes ook druk en dan dit weer. :ph34r: Twee kemphanen die elkaar in de haren vliegen, en een derde die zich geroepen voelt hierop te reageren. Kortom, het is - na een relatief lange periode - opnieuw bal.....

 

Het bericht van Scorpion is bewerkt, ontdaan van persoonlijke aanvallen.

 

Om Kruimeldief te citeren "Joseph en RedRocks, ouwehoer maar lekker door, jullie zijn aan elkaar gewaagd."

Maar niet hier!

 

Fijn weekend allemaal!

 

Geoman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ha, kijk dat is weer eens wat anders. Alhoewel, een beetje moderator neemt toch wel een laptoppie mee en een GSM/GPRS modem.

 

Deze dus lekker niet :wub:

 

Drie weken zonder electronica is best wel lekker. De vakantie was voortreffelijk, we hebben alles gezien en gedaan wat we gepland hadden. Met een gps rondlopen in het noord-oosten van Sri Lanka is nog niet echt verstandig... Had hem wel bij me, maar goed, lees dat maar in ons komende reisverslag. Onze website zal over enige tijd geupdate worden (als de foto's klaar zijn ;) ). Ik hou jullie op de hoogte! Maar dat terzijde.

 

moderator modus

Deze topic gaat over het komend gesprek dus laten we ons daar op focussen. Persoonlijke problemen kan je beter ook persoonlijk oplossen en niet via het forum. De board-regels laten dit niet toe, het zijn tenslotte rechtstreeks aanvallen op een persoon. Dus stay on topic.

/moderator modus

 

Bytheway

(en nu ga ik lekker relaxen, 5:00 vrijdagochtend met auto vertrokken uit Trincomalee SL, geland in Dusseldorf D om 13:30 zaterdag......... Thuis NL om 16:00........ :ph34r: Da's 35 uur wakker, en er komt nog meer bij :yes: Maar zeker de moeite waard!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een gps rondlopen in het noord-oosten van Sri Lanka is nog niet echt verstandig... Had hem wel bij me, maar goed, lees dat maar in ons komende reisverslag.

Welkom terug!!

Daar worden we natuurlijk erg nieuwsgierig naar... Dat het niet verstandig is met een gps rond te

sjauwen in Sri Lanka... Doe (niet *te* [:ph34r:]) rustig aan met je verslag. Ga het graag lezen!!

 

Chamsin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Beste forumleden,

 

afgelopen vrijdag heb ik eindelijk een aanvang kunnen nemen met mijn opdracht, waarvoor ik in feite ben geronseld. De vakantieperiode en mijn ervaring met vervelend stekende insecten heeft echter geen goed gedaan aan de voortgang van die opdracht.

 

Nu dit allemaal achter de rug is, het één wat overtuigender dan het ander, werd het tijd om de draad op te pakken; geen woorden maar daden!

 

Vrijdag heb ik dan ook ruim 3 kwartier met Geoman aan de telefoon gezeten en met hem een bijzonder goed en constructief gesprek gehad.

 

Feit is, dat er dus geen persoonlijke belemmeringen aanwezig zijn voor wederzijdse acceptatie in de komende gesprekken met elkaar. Een belangrijk gegeven, want daardoor wordt wel een stuk continuïteit gewaarborgd voor de toekomst van beide zijden.

 

Ook zijn wij tot een ons eigenlijk bekende slotsom gekomen dat we beiden het zelfde doel nastreven, namelijk: het dienen van de Geocaching Community in één van de mooiste hobby’s of sporten die er maar is. Daardoor is er nu een sterke intentie om meer met elkaar, dan tegen elkaar te werken. Maar…….. met behoud van ieders eigen identiteit, ideeën, werkwijzen en ga zo maar door.

 

Het zal dus nooit tot een fusie of een overname komen, van welke kant die dan ook in gang zou worden gesteld, mocht iemand die stille hoop of wens hebben. Nee, het gaat meer om samenwerking in de trant van uitwisselen van gegevens, waar de geocacher behoefte aan heeft en misschien in de toekomst het gebruik maken van dezelfde bodemplaat, net als in de auto-industrie. Dan kunnen de geocachers zelf kiezen welk embleem zij uiteindelijk op de geocaching-motorkap willen hebben, zonder dat zij daar verder iets merken van die uitwisseling.

 

Ondanks mijn bestuurslidmaatschap van de Stichting, zal ik mij in de gesprekken als onpartijdig intermediair opstellen. Zoals ik al zo vaak heb gezegd en geschreven, weiger ik überhaupt partij te kiezen voor deze of gene. Ik ben uitsluitend tot de Stichting toegetreden om in deze functie de geocaching community te dienen en geen enkele andere. Daarom zal ik in alle gesprekken naar beste eer en vermogen zoeken naar compromissen tussen beide partijen, zodat beiden partijen de geocaching cummunity nog beter van dienst kunnen zijn.

 

Tot slot kan ik jullie melden dat ik met Geoman heb afgesproken om in de 1e helft van september met elkaar om de tafel te gaan zitten in een open gesprek zonder poespas en zware delegaties; achterover met de benen op tafel zoals ik wel eens eerder heb gezegd. In een dergelijke sfeer schijnen veel betere resultaten bereikt te worden.

 

Ik hoop jullie vanaf heden frequent te kunnen melden waartoe dat gaat leiden.

 

Mumzle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als men niet wil fuseren, kan men dan niet samenwerken in een 3e club? Eentje vrij van Amerikaanse bemoeienissen? In ieder geval hoop ik dat .nl en .nu elkaar zonder griebels en grabbels recht in de ogen kunnen kijken.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :dribble:

 

Als iedereen zou samenwerken, zouden we nergens komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...