Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi,

Bij het aankomen met de auto op een cache plek zie ik vaak allerlei auto's staan. Je bent dan best benieuwd of daar ook cachers bijzitten.

Tevens heb ik nu afgelopen week mijn eerste cache uitgezet en als ik dan even kom kijken dan hoop ik natuurlijk op cachers. Kon je dat maar zien aan de auto's.

Bij de Goodies shop van Geocaching.nl heb ik mooie transparante stickers gevonden. Ze zijn 7x7 cm en kunnen perfect op de achterruit. De achterruit die ze aanbieden zijn me veel te groot. Dat wil ik niet op de auto. Maar dit stickertje is leuk.

Je ziet alleen het gekleurde logo, en dat vind ik wel bescheiden.

Ik ga wat van deze stickers in mijn cache (GC15D5d) stoppen en hoop dat anderen meedoen met deze vorm van herkenning door het ook op de achterruit te plakken.

Groetjes,

Gert

GeDiFrobo

Geplaatst

Ik rij wel rond met zon mega sticker op mijn achterruit :crybaby:. Vaak kan je ook wel aan de auto zien of die van een cacher is..op 1 of andere manier zijn ze altijd wel herkenbaar.

Is het niet aan de moddersporen, dan wel aan de ladder achterin( voor kleine brabantse cachertjes is mij verteld)

Maar ik kom liever de cacher in veld tegen dan dat ik alleen de auto zie :D.

Geplaatst

ik heb 3 verschillende stickers op de cache-mobiel......

de kentekensticker zie je het vaakst volgens mij......

de tranparante wat minder.....ik heb er een witte en een bredere groene op geplakt....dus mocht ik bij je cache geparkeerd staan dan weet je dat ik er ben :crybaby:

johanvc

Geplaatst

voor en achter kentekenplaathouders met tekst "I'm not lost, I'm GeoCaching", een transparant GC logo op de achterruit en 3 flinke TB stickers op motorkap + deuren (plus bijbehorend TB plaatje aan de binnenspiegel)

En meestal ook wat cacheprintjes en andere toebehoren op de achterbank.. Best wel herkenbaar hoor ;):D

En inderdaad, iedere keer als ik op een parkeerplaats aankom kijk ik toch ff rond of er nog andere freaks in de buurt zijn. Een nobel streven dus om wat GC stickers in je cache achter te laten :crybaby:

Geplaatst

IK vind het ook altijd wel leuk om een of meerdere cachers tegen te komen in het veld.

Helaas staat mijn baas( lees vrouw :crybaby: Ja ik heb altijd het laatste woord; "Ja schat!" ) niet meer toe dan een simpele kentekensticker.

Maar de pret is er niet minder om!

Geplaatst
....

Bij de Goodies shop van Geocaching.nl heb ik mooie transparante stickers gevonden. Ze zijn 7x7 cm en kunnen perfect op de achterruit. De achterruit die ze aanbieden zijn me veel te groot. Dat wil ik niet op de auto. Maar dit stickertje is leuk....

Hebben ze tegenwoordig ook achterruiten bij de Goodiesshop?? :D (sorry kon het niet laten.... ;) )

Die doorzichtige die je op de achterruit kan plakken (die met die groen letters) valt wel op. Ik kan met bijna niet voorstellen dat die eel storend is in het zicht naar achteren.

Tegenwoordig zijn cachers zelfs te herkennen aan de TB's in of aan de auto. :crybaby:

Geplaatst

Onze auto is ook uitgerust met een kentekenplaatsticker en zo'n grote groene, dus daaraan altijd herkenbaar. In het veld hebben we een aantal pins op de rugzak, zodat je tevens kunt zien dat we onderweg zijn naar een cache. (Voor het geval je onze gps aanziet voor een telefoontje) ;-)

Geplaatst (bewerkt)

Waar is dat leuke kentekenstickertje : I'm not lost, I'm, geocaching dan te verkrijgen? Op .nl en op de .com kan ik hem niet ontdekken. Im lost!!! :crybaby:

bewerkt door kipchen
Geplaatst
Waar is dat leuke kentekenstickertje : I'm not lost, I'm, geocaching dan te verkrijgen? Op .nl en op de .com kan ik hem niet ontdekken. Im lost!!! :crybaby:

Die vind je HIER. Onder de "Fireneedles", boven de logboekjes.

Geplaatst (bewerkt)
Hoi,

Bij het aankomen met de auto op een cache plek zie ik vaak allerlei auto's staan. Je bent dan best benieuwd of daar ook cachers bijzitten.

Tevens heb ik nu afgelopen week mijn eerste cache uitgezet en als ik dan even kom kijken dan hoop ik natuurlijk op cachers. Kon je dat maar zien aan de auto's.

Bij de Goodies shop van Geocaching.nl heb ik mooie transparante stickers gevonden. Ze zijn 7x7 cm en kunnen perfect op de achterruit. De achterruit die ze aanbieden zijn me veel te groot. Dat wil ik niet op de auto. Maar dit stickertje is leuk.

Je ziet alleen het gekleurde logo, en dat vind ik wel bescheiden.

Ik ga wat van deze stickers in mijn cache (GC15D5d) stoppen en hoop dat anderen meedoen met deze vorm van herkenning door het ook op de achterruit te plakken.

Groetjes,

Gert

GeDiFrobo

Als je een donkerrode Zoezoekie Swift ziet staan check dan de achteruit maar FF zit er een mooie doorzichtige sticker op met groene letters GEOCACHING.COM en iets lager op de kofferbak het doorzichtige stickertje met de bekende kleuren... Zie je van binnen een stevig aantal kluiten en klonten modder liggen? Dan kun je er best vanuit gaan dat ik ergens rond loop! ;o)

Zie je een klein vrouwtje met pet en geocaching logo, zwarte hond met GeoDog Coin om zijn nek? Zeer grote kans dat ik het met Remy ben! :crybaby:

BTW. Erg nobel dat je stickers in je cache gaat plaatsen!!! ;o)

bewerkt door sunnydyke
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...