Tanuki Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 (bewerkt) Zoveel mensen, zoveel meningen blijkt maar weer.Al zie je toch wel 2 lijnen die elkaar af en toe bijna raken. Log volgt: uit den boze is er 1. En log volgt: ja maar niet te lang wachten is een andere. Even wat feitjes om de boel te onderbouwen: tot een maand geleden stond er 876x een "log volgt" bij een cache intussen zijn er ongeveer 200 bij gekomen de grootste aandeelhouder draagt zorg voor 159x log volgt op een mooie 2e plaats staat een cacher met 90x log volgt de derde plaats staat op 70x en tenslotte nog een deelnemer met 14x log volgt van langer dan een maand geleden Bron: een bevriende cacher die meer verstand heeft van statistiekjes dan ik Okay, leuk statistieken maar er wordt nu enkel geteld op de zoekstring 'log volgt' of, ook daadwerkelijk gekeken OF er ook een log gevolgd is? Anders zegt dit natuurlijk niet veel meer dan dat de term 'logt volgt' veel gebruikt wordt. Het zegt in dat geval niets over of een cacher dan ook inderdaad de belofte na komt! CU! Tanuki 31 augustus 2007 bewerkt door Tanuki
TuuronTour Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 In een ander draadje gaf iemand aan een hekel te hebben aan notes met "leuke puzzel maar beetje te ver om te loggen". Dit soort notes zijn ook leuk om op te nemen in een ranking, want komt veel voor in de eerste levensdagen van caches
Cache Getters Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 Heb ook nog 13 keer "log volgt" staan van ons vorige weekend in Antwerpen Gewoon omdat ik te moe/druk ben om een leuke log te schrijven. Normaal doe ik het nooit maar nood breekt wet..... en als ik geen logs aanmaak vergeet ik welke ik gedaan heb en zo kan ik ze makkelijker terug vinden.
WBKWADRAAT Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 Als je zo moe bent en druk wordt het misschien tijd om er een weekendje tussenuit te gaan of.....
Wilxlii Carrotte Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 Bedenk wel, dat mensen die een bepaalde cache op de watchlist hebben staan, alleen de tekst "log volgt" zullen lezen. Als je namelijk de tekst van je log wijzigt, komt er niet opnieuw een mail. Je kunt dit ondervangen door de foundlog met tekst "log volgt" te verwijderen. En dan een nieuwe found log te maken. Die wordt dan wel gestuurd naar de personen op de watchlist.
Bappie-NL Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 Bedenk wel, dat mensen die een bepaalde cache op de watchlist hebben staan, alleen de tekst "log volgt" zullen lezen.Als je namelijk de tekst van je log wijzigt, komt er niet opnieuw een mail. Oh nou je het zegt... Aan dat puntje heb ik eigenlijk nooit gedacht. Ik schrijf mijn logs voor de maker van een cache en als een soort van dagboek voor mezelf. Ik heb er nooit zo bij stilgestaan dat er uiteraard mensen zijn caches op de watchlist hebben staan (net als ik) die de logjes ook lezen. Dus in het vervolg zal ik de logjes die verschijnen met de tekst dat de log volgt na mijn vakantie deleten en een nieuwe schrijven. Ik wist eigenlijk voor het verschijnen van dit draadje ook niet dat de maker niet op de hoogte wordt gebracht middels een mail dat de log is aangepast. Weer wat geleerd! Sunny...
thex Geplaatst 31 augustus 2007 Geplaatst 31 augustus 2007 Misschien om gewoon retro te loggen, maar de tb's alvast een plaats te geven in het rechtevenredige tijdspad.
Travel Wolf Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Misschien om gewoon retro te loggen, maar de tb's alvast een plaats te geven in het rechtevenredige tijdspad. Zelf log ik heel vaak "op locatie" met mijn Pocket PC. Dan staat er meestal zoiets als "vanavond uitgebreidere log" met de tijd erbij en de in/uit. Zo kloppen de TB's/COINS meteen voor de volgende die er komt en als ik savonds thuis ben kan ik makkelijk het lijstje logs even aanpassen en de relevante info: tijd in/uit staat er al in. Hoef ik niet meer na te denken als ik moe ben van het cachen. Ik doe dit vooral dus als er een TB/COIN in of uit is gegaan. (en tijdens de vakantie als ik langere tijd niet bij een computer ben). Maar alle gekheid op een stokje: het voordeel is gewoon dat zo de situatie al helemaal klopt. Later komt dan de uitgebreidere tekst al dan niet met leuke foto's.
Aanbevolen berichten