Spring naar bijdragen

artikel over Geocaching in Computer totaal


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het is met het programma Tom Tom best wel mogelijk om een cache te vinden met behulp van het pijltje. Ik heb zelf een acer35 met Tom Tom en op drive-in cache’s werkt het perfect,

Alleen het pijltje is op 5m nauwkeurig maar dat kan ook in je voordeel werken om dat er een hoop cache’s niet zuiver zijn uit gepeild.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik ook al in het het andere draadje over dit artikel zei:

het is een mooie gebruiksaanwijzing voor een ripper in opleiding :)

 

Ik vind al die media-aandacht niet zo'n goed idee :thumbup:

bewerkt door malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi artikel! lekker toegangkelijk voor een beginnende cacher.

maakt toch helemaal niet uit dat we in de media komen. Iedereen die wat wil weten kan zo naar geocaching.nl gaan en zien wat je moet doen enz enz.

 

als we dit allemaal willen voorkomen dan moeten we gc.nl ook voorzien van userid en password zodat niemand zomaar op de site kan rondstruinen.

 

relax als het gaat om de media aandacht, ik zag al een handleiding voor een cache ripper voorbijkomen in dit draadje. so what :P Na 2 keer is de lol voor die mannen er wel af.

 

Misschien moet ik wel bellen met de mensen van "De Zomer Draait door" ipv die rommel op tv een leuk diepte interview met een geocacher :thumbup::) Geintje mensen

 

Geniet van de zomer en denk maar zo er zijn ergere dingen om je druk over te maken........

bewerkt door Track_leader
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het blad maar gekocht om het mee te nemen als ik toestemming ga vragen om een cache te plaatsen bij de gemeente of grondeigenaar. Handig voor erbij (ook al klopt het niet helemaal)! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
Ik heb het blad maar gekocht om het mee te nemen als ik toestemming ga vragen om een cache te plaatsen bij de gemeente of grondeigenaar. Handig voor erbij (ook al klopt het niet helemaal)! :thumbup:

 

 

Goede tip! :D:blink::lol1:

Ik heb nu alleen de link in dit topic hier. Zal eens kijken of ik dit kan uitprinten. Hopelijk is het niet te klein.

 

...

...

 

Ik zie op hun site dat je verschillende items ook kunt downloaden maar niet dit cache artikel :D

bewerkt door walking spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...