Spring naar bijdragen

Statistieken helemaal overhoop


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De statistieken op geocaching.nl tellen ook de geplaatste caches mee in je score. 933+20 = 953. Dan is het verschil nog maar 1. Er is dus 1 cache waarvan de log niet goed doorgekomen is. Als dat gewoon een actieve cache in Nederland is, dan trekt dat vanzelf recht binnen een paar weken. En zoals men al zegt: de enige correcte cijfers worden gegeven door geocaching.com. En zoals ik daar zelf aan wil toevoegen: die nummertjes zijn verder totaal niet belangrijk, of ze nou op geocaching.com, geocaching.nl of geefeenwillekeurigcijfer.tv staan, agge mar leut het

Dan telt .com de zelf geplaatste er twee keer bij op want totaal gevonden wereld is 972 :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De statistieken op geocaching.nl tellen ook de geplaatste caches mee in je score. 933+20 = 953. Dan is het verschil nog maar 1. Er is dus 1 cache waarvan de log niet goed doorgekomen is.

agge mar leut het

 

Ook eens gekeken bij deze statistiek van gc.nl en voor mij klopt het toevallig :thumbup: precies en de geplaatste caches worden niet meegenomen.

 

en die leut is niet afhankelijk van deze cijfertjes, toch :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Hallo,

 

Heb op dit moment caches bovenaan staan die gelogd zijn in 2007 maar de datum die er nu bij staat is 2008 dus die log ik in de toekomst???

 

Het aantal klopt wel want die van b/v april 2008 telt ie gewoon mee maar dat hoort natuurlijk 2007 te zijn...

 

gegroet Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Heb op dit moment caches bovenaan staan die gelogd zijn in 2007 maar de datum die er nu bij staat is 2008 dus die log ik in de toekomst???

 

Het aantal klopt wel want die van b/v april 2008 telt ie gewoon mee maar dat hoort natuurlijk 2007 te zijn...

 

gegroet Erik

 

Misschien wat aan dit draadje???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 years later...

 

De statistieken op geocaching.nl tellen ook de geplaatste caches mee in je score. 933+20 = 953. Dan is het verschil nog maar 1. Er is dus 1 cache waarvan de log niet goed doorgekomen is. Als dat gewoon een actieve cache in Nederland is, dan trekt dat vanzelf recht binnen een paar weken. En zoals men al zegt: de enige correcte cijfers worden gegeven door geocaching.com. En zoals ik daar zelf aan wil toevoegen: die nummertjes zijn verder totaal niet belangrijk, of ze nou op geocaching.com, geocaching.nl of geefeenwillekeurigcijfer.tv staan, agge mar leut het

Dan telt .com de zelf geplaatste er twee keer bij op want totaal gevonden wereld is 972 blink.gif

 

Wat ze op geocaching.nl tellen weet ik niet maar ik kom daar maar aan 35 caches op de lijst van geo d'or beheer terwijl ik aan de 2900 zit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...