Spring naar bijdragen

Statistieken helemaal overhoop


Aanbevolen berichten

Als ik momenteel mijn logs opvraag klopt er heel weinig van. 382 founds ipv de 815 die het er moeten zijn. Ook staat bovenin de melding Duplicate entry "'18948833' for key 1".

 

Geldt ook voor logs van bevriende cachers.

 

Suggesties? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ik momenteel mijn logs opvraag klopt er heel weinig van. 382 founds ipv de 815 die het er moeten zijn. Ook staat bovenin de melding Duplicate entry "'18948833' for key 1".

 

Geldt ook voor logs van bevriende cachers.

 

Suggesties? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat klopt ik mis ook een groot aantal caches en er staat inderdaad ook zo'n regel boven. ik heb net via corrigeer log inmiddels een aantal weer ingevoerd en hoop dat het weer bijgewerkt wordt op deze manier.

 

Het is wel weer een beetje puzzelwerk.

bewerkt door alkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik momenteel mijn logs opvraag klopt er heel weinig van. 382 founds ipv de 815 die het er moeten zijn. Ook staat bovenin de melding Duplicate entry "'18948833' for key 1".

 

Geldt ook voor logs van bevriende cachers.

 

Suggesties? :)

 

 

Ik heb het aleens vaker tegen gekomen en na een tijdje was het weer helemaal goed.

 

Kan gebeuren hoor!

 

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste tijd is het helemaal mis, geen berichten meer als cache-eigenaar van logs en mail aan medecachers komt niet aan. Wel logmeldingen van mijn caches van vorig jaar!!

Meryl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat klopt ik mis ook een groot aantal caches en er staat inderdaad ook zo'n regel boven. ik heb net via corrigeer log inmiddels een aantal weer ingevoerd.

Ik hoop dat ik de stats dan weer compleet krijg.

Is wel weer een beetje werk.

 

Dan wacht ik nog ff af. Via doe het zelf 815-382 = veel verzoekjes doen is heel veel werk... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Errug snel opgelost. Volgende keer heb ik ff wat meer geduld. ;)

 

Ik krijg niet het idee dat het opgelost is als ik naar de statistieken van deze maand kijk; de Duplicate entry melding, gevolgd door een datum (?) zie ik boven aan de lijst.

Maar ik heb er alle vertrouwen in dat ook dit probleempje zich weer oplost.

 

Nu maar hopen dat mensen niet de neiging krijgen zelf van alles en nog wat te herstellen, want daar wordt het zeker niet beter van :)

 

Geotrail

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste tijd is het helemaal mis, geen berichten meer als cache-eigenaar van logs en mail aan medecachers komt niet aan. Wel logmeldingen van mijn caches van vorig jaar!!

Meryl

Er worden hier naar mijn idee weer een aantal dingen door elkaar gehaald.

De enige echte plek waar alle caches zijn aangemaakt en waar men kan loggen over een al dan niet gevonden cache is Geocaching.com

Deze computers houden in hun databases bij wat er allemaal plaats vind qua caches, travelbugs, geocoins enz.

Door drukte wil het nog wel eens gebeuren dat de website "tijdelijk" slecht bereikbaar is of dat een mailtje niet de deur uit komt zoals het de bedoeling is. Vaak is het een moment later wel weer in orde. Informatie over het hoe en waarom is eventueel terug te vinden op het forum van de amerikaanse website.

 

Waar de starter van dit draadje het volgens mij over heeft zijn de statistieken die hier op de nederlandse website (geocaching.nl) ingelezen worden vanaf geocaching.com.

Dit vormt de basis voor de persoonlijke kaarten (not found etc) en ook de statistieken.

Het inlezen van de gegevens gaat met enige regelmaat en soms met wat hulp van de teammembers.

Een herstel actie waar hier ook al over geschreven wordt is iets wat als extra opdracht in de wachtrij komt te staan bij het ophalen van de gegevens vanuit Amerika.

Deze wachtrij is natuurlijk ook afhankelijk van de servers aan de andere kant van de grote plas en dit kan soms haperen.

M.a.w. niet bij de eerste de beste cache(s) die niet goed op de website hier (.NL) doorkomen aan de bel trekken maar even wat geduld.

Op de achtergrond zijn er soms testjes gaande en dat hoort natuurlijk geen invloed te hebben op de live omgeving, maar ja, soms is dat wel eens het geval en zal het inlezen van de data vanuit amerika dit vanzelf weer herstellen maar dat zal met de toenemende hoeveelheid cachers en caches steeds langer duren. ;)

 

Denk dat e.e.a. zo wel wat duidelijkheid verschaft.

 

Groeten Jan-Willem PA3FUS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste tijd is het helemaal mis, geen berichten meer als cache-eigenaar van logs en mail aan medecachers komt niet aan. Wel logmeldingen van mijn caches van vorig jaar!!

Meryl

Er worden hier naar mijn idee weer een aantal dingen door elkaar gehaald.

De enige echte plek waar alle caches zijn aangemaakt en waar men kan loggen over een al dan niet gevonden cache is Geocaching.com

Deze computers houden in hun databases bij wat er allemaal plaats vind qua caches, travelbugs, geocoins enz.

Door drukte wil het nog wel eens gebeuren dat de website "tijdelijk" slecht bereikbaar is of dat een mailtje niet de deur uit komt zoals het de bedoeling is. Vaak is het een moment later wel weer in orde. Informatie over het hoe en waarom is eventueel terug te vinden op het forum van de amerikaanse website.

 

Waar de starter van dit draadje het volgens mij over heeft zijn de statistieken die hier op de nederlandse website (geocaching.nl) ingelezen worden vanaf geocaching.com.

Dit vormt de basis voor de persoonlijke kaarten (not found etc) en ook de statistieken.

Het inlezen van de gegevens gaat met enige regelmaat en soms met wat hulp van de teammembers.

Een herstel actie waar hier ook al over geschreven wordt is iets wat als extra opdracht in de wachtrij komt te staan bij het ophalen van de gegevens vanuit Amerika.

Deze wachtrij is natuurlijk ook afhankelijk van de servers aan de andere kant van de grote plas en dit kan soms haperen.

M.a.w. niet bij de eerste de beste cache(s) die niet goed op de website hier (.NL) doorkomen aan de bel trekken maar even wat geduld.

Op de achtergrond zijn er soms testjes gaande en dat hoort natuurlijk geen invloed te hebben op de live omgeving, maar ja, soms is dat wel eens het geval en zal het inlezen van de data vanuit amerika dit vanzelf weer herstellen maar dat zal met de toenemende hoeveelheid cachers en caches steeds langer duren. :)

 

Denk dat e.e.a. zo wel wat duidelijkheid verschaft.

 

Groeten Jan-Willem PA3FUS.

 

Duidelijk, bedankt voor de uitleg! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook bij ons is er iets vreemds. Als ik kijk bij 'Ranking op hunter' dan hebben we blijkbaar wereldwijd 962 caches gevonden. Kijk ik bij 'Stats per hunter' dan staat er 953. Die 953 klopt.

Blijkbaar hebben wij een bonus gekregen ofzo?! :huh:

Tja dat heb ik dus ook bij Ranking op hunter 952 en bij de stats 933 (zie mijn stats bij de handtekening) 19 teveel dus :thumbup: Hoe kom ik hier vanaf? Ik ben bijna bij de 1000 en die moet wel kloppen natuurlijk :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...