@rend Geplaatst 17 juli 2007 Geplaatst 17 juli 2007 Bij .com klopt het altijd meteen. Daar kun je altijd kijken wat de huidige status is. NL is puur en alleen voor de gein, of stoot ik nu iemand voor z'n hoofd
ET4FR & CO Geplaatst 18 juli 2007 Geplaatst 18 juli 2007 De statistieken op geocaching.nl tellen ook de geplaatste caches mee in je score. 933+20 = 953. Dan is het verschil nog maar 1. Er is dus 1 cache waarvan de log niet goed doorgekomen is. Als dat gewoon een actieve cache in Nederland is, dan trekt dat vanzelf recht binnen een paar weken. En zoals men al zegt: de enige correcte cijfers worden gegeven door geocaching.com. En zoals ik daar zelf aan wil toevoegen: die nummertjes zijn verder totaal niet belangrijk, of ze nou op geocaching.com, geocaching.nl of geefeenwillekeurigcijfer.tv staan, agge mar leut het Dan telt .com de zelf geplaatste er twee keer bij op want totaal gevonden wereld is 972
The Scorpios Geplaatst 18 juli 2007 Geplaatst 18 juli 2007 De statistieken op geocaching.nl tellen ook de geplaatste caches mee in je score. 933+20 = 953. Dan is het verschil nog maar 1. Er is dus 1 cache waarvan de log niet goed doorgekomen is. agge mar leut het Ook eens gekeken bij deze statistiek van gc.nl en voor mij klopt het toevallig precies en de geplaatste caches worden niet meegenomen. en die leut is niet afhankelijk van deze cijfertjes, toch
Team Krabbegat Geplaatst 18 juli 2007 Geplaatst 18 juli 2007 agge mar leut het CORRECTIE: Agge mar leut et. (zonder h dus ) Dit kan ik natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan als mede eigenaar van de Vastenavend cache.
Team WilP Geplaatst 16 augustus 2007 Geplaatst 16 augustus 2007 Duplicate entry '21601716' for key 1 weinig leut aan
ET4FR & CO Geplaatst 16 augustus 2007 Geplaatst 16 augustus 2007 Ik heb de oude er weer bij gepakt. Deze kloppen, de nieuwe zit mis. Die telt de weggelegde op bij de gevonden en bij het totaal nog een keer
Team WilP Geplaatst 16 augustus 2007 Geplaatst 16 augustus 2007 Duplicate entry '20890027' for key 1 Bij stats per maand nog minder leut
Track_leader Geplaatst 16 augustus 2007 Geplaatst 16 augustus 2007 niets aan de hand hier, geprobeerd met FF, IE 6 en 7 em opera.... Probeer eens de cache te deleten en dan opnieuw opvragen. Mijn stats kloppen als een bus, zowel voor hunter als caches
Jupkus Geplaatst 2 januari 2008 Geplaatst 2 januari 2008 Hallo, Heb op dit moment caches bovenaan staan die gelogd zijn in 2007 maar de datum die er nu bij staat is 2008 dus die log ik in de toekomst??? Het aantal klopt wel want die van b/v april 2008 telt ie gewoon mee maar dat hoort natuurlijk 2007 te zijn... gegroet Erik
Team jemar Geplaatst 2 januari 2008 Geplaatst 2 januari 2008 Hallo, Heb op dit moment caches bovenaan staan die gelogd zijn in 2007 maar de datum die er nu bij staat is 2008 dus die log ik in de toekomst??? Het aantal klopt wel want die van b/v april 2008 telt ie gewoon mee maar dat hoort natuurlijk 2007 te zijn... gegroet Erik Misschien wat aan dit draadje???
Kiwihead Geplaatst 9 april 2013 Geplaatst 9 april 2013 De statistieken op geocaching.nl tellen ook de geplaatste caches mee in je score. 933+20 = 953. Dan is het verschil nog maar 1. Er is dus 1 cache waarvan de log niet goed doorgekomen is. Als dat gewoon een actieve cache in Nederland is, dan trekt dat vanzelf recht binnen een paar weken. En zoals men al zegt: de enige correcte cijfers worden gegeven door geocaching.com. En zoals ik daar zelf aan wil toevoegen: die nummertjes zijn verder totaal niet belangrijk, of ze nou op geocaching.com, geocaching.nl of geefeenwillekeurigcijfer.tv staan, agge mar leut hetDan telt .com de zelf geplaatste er twee keer bij op want totaal gevonden wereld is 972 Wat ze op geocaching.nl tellen weet ik niet maar ik kom daar maar aan 35 caches op de lijst van geo d'or beheer terwijl ik aan de 2900 zit!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden