Spring naar bijdragen

Vacature


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

 

Vandaag is mijn laatste dag als webdeveloper. Concreet betekent dit dat ik de laatste aanpassingen aan Geo d'Or al geplaatst heb en er vandaag niets extra's gebeurd.

 

Wat ik betreur is dat deze aankondiging tegelijkertijd komt met die van Mumzle. Dit is uitsluitend toeval, al werd dat afgelopen week natuurlijk wel duidelijk achter de schermen; het zij zo. Het idee om te stoppen leeft een aantal maanden en is ingegeven door meerdere omstandigheden. Daarom had ik de datum 1 juli gekozen.

 

Met enige tegenzin verlaat ik een team wat hard werkt achter de schermen. Ongeveer de helft van de tijd die geocaching.nl bestaat heb ik een bijdrage proberen te leveren, eerst als moderator, later als developer. Dat laatste is voor mij moeilijker geweest dan gedacht, maar ook de start die ik maakte als moderator was niet makkelijk. Geocaching.nl is duidelijk één van de beste geocachingsites ter wereld (duldt alleen .com voor zich :) ) en ik ben trots dat ik er een bijdrage aan heb mogen leveren. Met veel plezier kijk ik terug op de afgelopen 3 jaar, met uitzondering van december 2006. Nu mogen anderen er zich over buigen; nieuw bloed, nieuwe ideeën, nieuwe inspiratie.

 

Ik wens het team veel succes maar bovenal veel plezier. Immers, hobbies uitoefenen is plezierig! Het leuke is dan ook dat ik weer iets meer tijd krijg om een cache te gaan zoeken. Daarnaast deed ik natuurlijk nog scouting, wat sowieso net voor geocaching komt. Sorry... :beerchug:

 

Hartelijke groeten,

Ronald Heirbaut / Heirbaut Hunters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dag allemaal,

 

Vandaag is mijn laatste dag als webdeveloper. Concreet betekent dit dat ik de laatste aanpassingen aan Geo d'Or al geplaatst heb en er vandaag niets extra's gebeurd.

 

Wat ik betreur is dat deze aankondiging tegelijkertijd komt met die van Mumzle. Dit is uitsluitend toeval,

Hartelijke groeten,

Ronald Heirbaut / Heirbaut Hunters

 

Jammer dat twee werkers op de achtergrond er mee stoppen. Jammer en helaas. HH en Mumzle, erg bedankt voor de inzet, betrokkenheid en uiteraard al die tijd...... Ikzelf heb niet de kennis om de vacature in te vullen dus ik hoop van harte dat er anderen zijn die wel willen.

 

Bedankt jongens en veel vrije-tijd-pleziertjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

 

Vandaag is mijn laatste dag als webdeveloper. Concreet betekent dit dat ik de laatste aanpassingen aan Geo d'Or al geplaatst heb en er vandaag niets extra's gebeurd.

 

Wat ik betreur is dat deze aankondiging tegelijkertijd komt met die van Mumzle. Dit is uitsluitend toeval, al werd dat afgelopen week natuurlijk wel duidelijk achter de schermen; het zij zo. Het idee om te stoppen leeft een aantal maanden en is ingegeven door meerdere omstandigheden. Daarom had ik de datum 1 juli gekozen.

 

Hartelijke groeten,

Ronald Heirbaut / Heirbaut Hunters

 

Er is altijd een tijd van komen en van gaan en nu gaan helaas twee harde werkers ons verlaten Heirbaut Hunters en Mumzle bedankt al het werk wat jullie hebben gedaan en suc6 met jullie andere hobby's. Nu maar hopen dat we weer twee keien terug krijgen als Webdeveloper. Helaas heb ik daar weinig kaas van gegeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ronald en munzle bedankt voor alles wat jullie voor het geocachen gedaan hebben en nog gaan doen.

(het bloed kruipt.................)

 

Ronald nu heb je wat meer tijd voor de volgende GEO veldtocht.

 

Greoten DE GETZIE FAMILY.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...