Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zou iemand mij kunnen helpen aan stafkaarten van Oostenrijk, hetgaat voornamelijk om de de gebieden Grossvevediger, Virgen, Pragraten, Maltrei in Osttirol.

Alvast bedankt.

Team van Druten

Geplaatst

Als je in (de buurt van) Nijmegen woont, zou je hier eens kunnen gaan kijken.

Voor een overzicht van winkels in Nederland en België kun je hier terecht.

En je zou ook nog bij een webwinkel kunnen zoeken zoals deze bijvoorbeeld.

Geplaatst
Volgens mij wordt er niet om een kopie gevraagd, maar meer om kopen en/of lenen van de genoemde kaarten.

Dat is het probleem. Het kan alle kanten op met de vraagstelling en die ene kant willen we niet op.

Geplaatst

Volgens mij wordt er niet om een kopie gevraagd, maar meer om kopen en/of lenen van de genoemde kaarten.

Dat is het probleem. Het kan alle kanten op met de vraagstelling en die ene kant willen we niet op.

Van daar mijn reactie. het ligt er maar aan met wat voor bril je het leest :lol: .

Geplaatst (bewerkt)

Van daar mijn reactie. het ligt er maar aan met wat voor bril je het leest :lol: .

Klopt, maar zolang het niet expliciet is verdient iemand de voorkeur van de twijfel denk ik. Tenslotte heeft iedereen hier ingestemd met de forum-regels en is dus bekend met wat wel en niet door de beugel kan.

Edit: Wel erg off-topic, sorry.

bewerkt door Team Gelaen
Geplaatst
Klopt, maar zolang het niet expliciet is verdient iemand de voorkeur van de twijfel denk ik. Tenslotte heeft iedereen hier ingestemd met de forum-regels en is dus bekend met wat wel en niet door de beugel kan.

Helemaal mee eens, maar het bewijst dat we voor wat illegaliteit wel een beetje paranoia (mogen) zijn. Beter 1x te vaak vermeld dan 1x te weinig en er weer vervelende maatregelen genomen moet worden.

En natuurlijk geniet de topicstarter alle voorkeur voordeel van de twijfel :lol:

Geplaatst

Het is ook niet duidelijk wat er gevraagd wordt: Topo's voor de Garmin in vectorformat om mee te navigeren of rasterbeelden geschikt voor Ozi dan wel papieren kaarten om naar te kijken.

Wat wordt gewenst?

Geplaatst

Voordeel van de twijfel...

In iedere betere boekhandel in A zijn de kaarten te koop.

Pech (dubbel?) voor de starter van het draadje: de kaarten van Oostenrijk zijn niet van zo'n geweldige kwaliteit als die van NL of CH (overigens alle: papier, raster of vector), maar wel beter dan niets. De kaarten zitten er heel vaak 20-30 meter naast als je het UTM of WGS raster gebruikt, ook de vector kaarten! Dat valt overigens pas op als je midden in het landschap staat en/of de kaarten met die van Zwitserland vergelijkt. Gebruik zelf dus altijd de CH kaart (als het gebied het toelaat...)!

De 25K kaart van A is een opgeblazen 50K kaart! Koop de 50K kaart, heb je meer waar voor je geld (4x zo groot gebied met dezelfde details en voor dezelfde prijs)..

Geplaatst
Zou iemand mij kunnen helpen aan stafkaarten van Oostenrijk

**** Bericht gewijzigd door moderator **** Link verwijderd en poster in de ban

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...