Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wij willen onze 1e cache gaan plaatsen. Het is de bedoeling om een 'micro' te plaatsen midden in een woonwijk. Nu heb ik een vraagje: Waar kun je aan lege fotokokertjes komen?

Ik heb op het web al het een en ander aan tips gelezen, maar ook al dat die mensen ze vaak niet (meer) hebben (o.a. fotograaf, Kruidvat e.d.)

Iemand nog een tip?

Groeten, Frank

Team Wescache.

Geplaatst
Hallo allemaal,

Wij willen onze 1e cache gaan plaatsen. Het is de bedoeling om een 'micro' te plaatsen midden in een woonwijk. Nu heb ik een vraagje: Waar kun je aan lege fotokokertjes komen?

Ik heb op het web al het een en ander aan tips gelezen, maar ook al dat die mensen ze vaak niet (meer) hebben (o.a. fotograaf, Kruidvat e.d.)

Iemand nog een tip?

Groeten, Frank

Team Wescache.

Nodig Professor X uit op je verjaardag :thumbdown: .

Geplaatst (bewerkt)
Iemand nog een tip?

Ja, bestel een munitiekist bij mij en je krijgt 10 micro's erbij! Op voorwaarde dat je een fraaie multiroute van minstens 8km uitzet voor de munitiekist :thumbdown: !

EDIT: Hé Henk, ook net aan de koffie?

bewerkt door Team Professor X
Geplaatst
Hallo allemaal,

Iemand nog een tip?

Groeten, Frank

Team Wescache.

Waar woon je in de buurt, ik heb er nog wel een 50 over :thumbup: Ik ben gewoon naar een fotograaf gegaan en deze wilde er graag vanaf. Dus ik heb een doos vol meegekregen :thumbdown:

Geplaatst

Famillie, vrienden kennissen, toch de fotozaak?? Wat dat betreft is het jammer dat zo'n beetje iedereen digitaal aan het fotograveren is :thumbdown: . Nu heb ik trouwens al een paar keer een micro aangertoffen die niet het formaat had van een fotorolkokertje. Als je handig bent dan kan je met een pvcbuis (doorsnee ongeveer 30 mm) ook een 'micro' produceren.

Hallo allemaal,

Iemand nog een tip?

Groeten, Frank

Team Wescache.

Geplaatst

als je een beetje handig ben maak je van je eerste cache een mooie cache boxs waar ook wat inpast en leg hem op een mooie plek in de natuur (het liefst met een mooie opbergplaats en een korte wandelingetje er aan vast geknoopt) je heb inmiddels al wat mooie caches gedaan toch?

Barny

Geplaatst

Vraag ff bij de HEMA.

Diabetes patienten hebben btw ook mooie kokertjes waar ze de stripjes in krijgen geleverd. (met vochtabsorptie'ding'). :thumbdown:

succes!

Geplaatst (bewerkt)
Hallo allemaal,

Wij willen onze 1e cache gaan plaatsen. Het is de bedoeling om een 'micro' te plaatsen midden in een woonwijk.

Groeten, Frank

Team Wescache.

:thumbdown: Waarom alleen een micro? Wordt het een traditional of maak je er een leuke multi van? :thumbup: (tekst geknipt omdat ik een beetje te onvriendelijk de bocht uitvloog sorry)

bewerkt door The Scorpios
Geplaatst

:thumbdown: Denk je dat cachers zitten te wachten op een wel druk bezocht maar minder gewaardeerde microcache in een woonwijk? Wat is de aantrekkingskracht, jouw woning of een bijzondere plek/kunstwerk oid.

ik wel....leg neer leg neer..... :lol1:

ieder zijn meug..... :thumbup:

johanvc

Geplaatst
Hallo allemaal,

Wij willen onze 1e cache gaan plaatsen. Het is de bedoeling om een 'micro' te plaatsen midden in een woonwijk.

Groeten, Frank

Team Wescache.

:thumbdown: Denk je dat cachers zitten te wachten op een wel druk bezocht maar minder gewaardeerde microcache in een woonwijk? Wat is de aantrekkingskracht, jouw woning of een bijzondere plek/kunstwerk oid. Je hebt toch al een paar mooie multi's gedaan. :lol1: Bedenk zoiets en de voldoening en waardering hoger. Wat het kan wel in een woonwijk, een leuke multi

:thumbup:

:no: NIET meteen de grond in boren. Iemand is enthousiast en wil op deze manier beginnen. Dat is prima! Als je dit niets vind, doe je hem toch lekker niet. Als de bedoeling was een positieve opbouwende kritiek/sugesties te geven, kan dat ook op een andere manier dan " denk je dat we zitten te wachten op...." . Jongens, gewoon doen wat je leuk lijkt en waar je zin in hebt. Er zijn er genoeg die het wel waarderen! :yes:

Geplaatst

Lekkere discussie gelijk weer :thumbdown:

Iemand wil zijn eerste cache leggen en vraagt:

Waar kun je aan lege fotokokertjes komen?

Geef daar antwoord op en onthou je van commentaar :thumbup:

Geplaatst

Mijn eerste cache zal ook een micro worden (weliswaar niet midden in een woonwijk, maar toch).

Gewoon om te proberen.

Natuurlijk hoop ik niet dat ie geript word maar stel dat het zou gebeuren dan heb ik liever dat de micro geript word dan een cachecontainer met inhoud. (maar dit is een beetje offtopic)

Ik denk er wel over om de micro na verloop van tijd te gaan vervangen door een ander soort cachecontainer en er misschien een onderdeel van een multi te maken.

Misschien een idee?.

Succes iid geval met het plaatsen van je eerste cache! (ook al zal dit een micro worden!)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...