Team WilP Geplaatst 10 mei 2008 Geplaatst 10 mei 2008 Bevestiging dat het weer prima werkt B E D A N K T !!
ET4FR & CO Geplaatst 10 mei 2008 Geplaatst 10 mei 2008 @Xaa: Ik kan dus weer ophouden met deleten Nou, ik weet er anders nog wel een paar hoor. Gewoon doorgaan joh. (hint voor lezers: dit is vermoedelijk weer niet serieus bedoeld) Huh Kruimel niet serieus
tjitte Geplaatst 10 mei 2008 Geplaatst 10 mei 2008 Volgens mij zouden de 'oude' kaarten nu weer een stuk beter moeten werken, wat zoomen en zo betreft. Kunnen mensen dat wellicht testen / bevestigen? En hopelijk blijft het nu een paar maanden werken Ook hier werkt het weer als vanouds. Xaa bedankt voor je inzet.
Kruimeldief Geplaatst 10 mei 2008 Geplaatst 10 mei 2008 Huh Kruimel niet serieus Je weet het maar nooit........
BY Angels Geplaatst 10 mei 2008 Geplaatst 10 mei 2008 @Xaa: Ik kan dus weer ophouden met deleten Nou, ik weet er anders nog wel een paar hoor. Gewoon doorgaan joh. (hint voor lezers: dit is vermoedelijk weer niet serieus bedoeld) Ik weet een hele serie die gedelete kan worden, Sporen aan de Hemel. Zeker die cache die nog in ontwikkeling is. Ik zou hem nooit online zetten. Wie zich serieus afvraagd of de hele wereld serieus moet zijn, neemt zichzelf te serieus.
worldwidebug Geplaatst 17 augustus 2008 Geplaatst 17 augustus 2008 Zojuist een nieuw probleem ontdekt en wel het verschil in weergave m.b.t. type caches tussen de kaart 'alle caches' en 'niet gevonden caches'. bij de eerste worden sommige mysteries als multi's weergegeven (kleur groen), na het switchen naar niet gevonden, veranderd de kleur naar geel: De kaart 'alle caches': De kaart 'niet gevonden' Je ziet dat rechts van spijkenisse de kleur is veranderd Nog iemand met dit probleem? Groet, Dennis.
Malyenki Geplaatst 17 augustus 2008 Geplaatst 17 augustus 2008 Zijn dat niet gewoon 2 caches die 'boven op elkaar' liggen? Als je één van de twee gevonden hebt, staat ie niet meer op de nietgevondenkaart, en laat deze kaart de andere cache zien (die op de andere kaart eronder ligt).
Team jemar Geplaatst 17 augustus 2008 Geplaatst 17 augustus 2008 Zijn dat niet gewoon 2 caches die 'boven op elkaar' liggen? Als je één van de twee gevonden hebt, staat ie niet meer op de nietgevondenkaart, en laat deze kaart de andere cache zien (die op de andere kaart eronder ligt). Tja, dat lijkt mij het meeste waarschijnlijke: omdat je met de 'oude' kaarten niet verder in kan zoomen...
worldwidebug Geplaatst 17 augustus 2008 Geplaatst 17 augustus 2008 (bewerkt) ik check even... 17 augustus 2008 bewerkt door worldwidebug
schatzoeker Geplaatst 22 september 2008 Geplaatst 22 september 2008 Ook bij doet de "niet gevonden kaart" raar! Wat heet raar. Er verschijnen op de "niet gevonden kaart" bolletjes van caches die ik 3 of 4 jaar geleden als gevonden heb. Zelf is er een bij waar van ik een FTF heb. Vreemd! Ook al druk ik meerdere keren op de knop niet gevonden of laat de pagina refreshen het blijft hetzelfde. Ook de "gevonden" kaart klopt daardoor niet meer. Bij de een weg bij de andere komen ze dus logischerwijs te voorschijn. Op de gevonden kaart staan minder dan dat ik gevonden heb.
De Roode Loper Geplaatst 22 september 2008 Geplaatst 22 september 2008 Ook bij doet de "niet gevonden kaart" raar!Wat heet raar. Er verschijnen op de "niet gevonden kaart" bolletjes van caches die ik 3 of 4 jaar geleden als gevonden heb. Zelf is er een bij waar van ik een FTF heb. Vreemd! Ook al druk ik meerdere keren op de knop niet gevonden of laat de pagina refreshen het blijft hetzelfde. Ook de "gevonden" kaart klopt daardoor niet meer. Bij de een weg bij de andere komen ze dus logischerwijs te voorschijn. Op de gevonden kaart staan minder dan dat ik gevonden heb. Gebruik je de "oude" kaart" of de "google" kaart.
Aanbevolen berichten