Spring naar bijdragen

Microsoft Virtual Earth - Live Search Maps


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Had ik al eens eerder gezien.

 

Het ziet er super goed uit. Maar 1 heel groot nadeel. Alleen Den Haag zit er in :blink::lol1:

 

En waneer / of de rest van Nederland er in komt is een grote vraag.

 

Mijn conclussie is dus voorlopig een echt Microsoft product, je wordt weer blij gemaakt met een dode mus.

 

Polmske.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik al eens eerder gezien.

 

Het ziet er super goed uit. Maar 1 heel groot nadeel. Alleen Den Haag zit er in :blink::lol1:

 

En waneer / of de rest van Nederland er in komt is een grote vraag.

 

Mijn conclussie is dus voorlopig een echt Microsoft product, je wordt weer blij gemaakt met een dode mus.

 

Polmske.

 

idd .. je kunt niet inzoomen.. die kaarten geloof ik wel.. (ze hebben al div. kaart diensten)

Ik blijf bij Google maps

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ziet er super goed uit. Maar 1 heel groot nadeel. Alleen Den Haag zit er in :thumbup::dribble:

 

Ik woon niet in Den Haag maar kan wel zien dat ik thuis was (of in ieder geval stond m'n auto voor de deur) in Nijmegen. Fotos zien er prima uit!! Hogere kwaliteit dan in GoogleEarth. Kickass speelgoed dus. Heb de rest van Nederland nog niet bekeken maar de pier in Scheveningen en mijn huisje staan er in ieder geval prima op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Custum URL voor GSAK zijn.

 

MSMapsAerial=http://maps.live.com/?mkt=en-us&v=2&cp=%lat=D~%Lon=D&style=h&lvl=17&rtp=pos.%lat=D_%Lon=D_%Name
MSMapsRoad=http://maps.live.com/?mkt=en-us&v=2&cp=%lat=D~%Lon=D&style=r&lvl=17&rtp=pos.%lat=D_%Lon=D_%Name

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Bergen op Zoom is wel aardig gedetaileerd te zien. Al zijn het wel oude foto's.

Want de flat tegenover mijn huis word op de foto nog gerenoveerd en dat is toch zeker meer dan een jaar geleden al afgerond.

Volgens mij hebben zij vannuit alls wind richtingen foto's gemaakt. Waardoor je zo 'rond' kan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...