Spring naar bijdragen
DanPan

Microsoft Virtual Earth - Live Search Maps

Aanbevolen berichten

Had ik al eens eerder gezien.

Het ziet er super goed uit. Maar 1 heel groot nadeel. Alleen Den Haag zit er in :blink::lol1:

En waneer / of de rest van Nederland er in komt is een grote vraag.

Mijn conclussie is dus voorlopig een echt Microsoft product, je wordt weer blij gemaakt met een dode mus.

Polmske.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Had ik al eens eerder gezien.

Het ziet er super goed uit. Maar 1 heel groot nadeel. Alleen Den Haag zit er in :blink::lol1:

En waneer / of de rest van Nederland er in komt is een grote vraag.

Mijn conclussie is dus voorlopig een echt Microsoft product, je wordt weer blij gemaakt met een dode mus.

Polmske.

idd .. je kunt niet inzoomen.. die kaarten geloof ik wel.. (ze hebben al div. kaart diensten)

Ik blijf bij Google maps

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach en misschien komt de Google Maps Streetview ook ooit nog eens naar Nederland.. Dan hoeven we helemaal niet meer te zoeken :blink: ..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het ziet er super goed uit. Maar 1 heel groot nadeel. Alleen Den Haag zit er in :thumbup::dribble:

Ik woon niet in Den Haag maar kan wel zien dat ik thuis was (of in ieder geval stond m'n auto voor de deur) in Nijmegen. Fotos zien er prima uit!! Hogere kwaliteit dan in GoogleEarth. Kickass speelgoed dus. Heb de rest van Nederland nog niet bekeken maar de pier in Scheveningen en mijn huisje staan er in ieder geval prima op!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat heel Nederland wel bereikbaar is. Ik zie mijn auto in ieder geval staan :thumbup:

Jammer dat 3d niet geïnstalleerd wil worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De Custum URL voor GSAK zijn.

MSMapsAerial=http://maps.live.com/?mkt=en-us&v=2&cp=%lat=D~%Lon=D&style=h&lvl=17&rtp=pos.%lat=D_%Lon=D_%Name
MSMapsRoad=http://maps.live.com/?mkt=en-us&v=2&cp=%lat=D~%Lon=D&style=r&lvl=17&rtp=pos.%lat=D_%Lon=D_%Name

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Roermond heeft alleen luchtfoto's vanaf een hoogte van 1 mile. En geen Birds eye view. Dus blijft voor mij Google de online kaart.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Amsterdam staat er ook niet op. Ik snap niet hoe mensen hun auto kunnen zien. Alleen Den Haag is bij mij te zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk speelgoed, maar voorlopig nog effe op z'n Microsofts, beta dus :thumbup:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Leuk speelgoed, maar voorlopig nog effe op z'n Microsofts, beta dus :thumbup:

Google is anders ook behoorlijk beta geweest :dribble:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bergen op Zoom is wel aardig gedetaileerd te zien. Al zijn het wel oude foto's.

Want de flat tegenover mijn huis word op de foto nog gerenoveerd en dat is toch zeker meer dan een jaar geleden al afgerond.

Volgens mij hebben zij vannuit alls wind richtingen foto's gemaakt. Waardoor je zo 'rond' kan kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites