langzaam Geplaatst 3 januari 2011 Geplaatst 3 januari 2011 (bewerkt) Ik heb (nog) geen android maar nog een gewone windows versie en ben een zeer tevreden gebruiker van dit programma. De vraag een paar postings terug was of er nog wensen waren, wellicht kan je het binaire stelsel toevoegen aan de huidige en toekomstige versies. Suc6 en bedankt voor al dit moois. 3 januari 2011 bewerkt door langzaam
Team Sweetlake Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Geplaatst 3 januari 2011 @Sweetlake, Kan je aangeven of er nog gewerkt wordt aan een Symbian-versie? Ben nieuwsgierig naar de status, en wil wel feedback geven over het gebruik van de eerste versie Zal ik moeten navragen, want die ontwikkel ik niet zelf.
Team Sweetlake Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Geplaatst 3 januari 2011 update voor de iPhone? Dat zal je moeten vragen aan de ontwikkelaar van de iPhone versie : zie http://www.btstsoft.nl/
t-m-x Geplaatst 5 januari 2011 Geplaatst 5 januari 2011 Bij deze willen wij ook de bèta versie wel proberen voor de Android!
DanPan Geplaatst 5 januari 2011 Geplaatst 5 januari 2011 update voor de iPhone? iGCT Geocaching ToolKit for the iPhone/iPod touch.
Fam Vogel Geplaatst 8 juni 2011 Geplaatst 8 juni 2011 (bewerkt) Ondertussen heb ik sinds een tijdje ook een android en ben erg benieuwd hoever de ontwikkeling is van pgct voor android. Ik zou dit graag op de tel willem hebben. Natuurlijk meld ik me ook aan als eventuele bèta tester. 8 juni 2011 bewerkt door Fam Vogel
Team Geo-cachet Geplaatst 8 juni 2011 Geplaatst 8 juni 2011 (bewerkt) In de tussentijd maak ik op mijn Android regelmatig dankbaar gebruik van de volgende twee Apps: - Code Tables - Hintdecoder De eerste bevat een veelheid aan codetabellen zoals Morse, Braille, Vlaggen, Romeinse cijfers, om er maar een paar te noemen. De tweede kan niet alleen hints (de)coderen, maar is ook heel makkelijk om woordwaardes te berekenen. Maar het zou natuurlijk heel mooi zijn als er een aGCT-tool beschikbaar komt . 8 juni 2011 bewerkt door Team Geo-cachet
Wyatt! Geplaatst 9 juni 2011 Geplaatst 9 juni 2011 Deze Android app is ook handig voor met name stapeltellen en ROT-13: Geocaching Tools
Fotogravinnetje Geplaatst 9 juni 2011 Geplaatst 9 juni 2011 GCC is ook een heel handige en uitgebreide tool. En wat meer coordinaten-specifiek: GMT (kost €0,99)
kangaroox Geplaatst 9 juni 2011 Geplaatst 9 juni 2011 (bewerkt) Met deze gratis Androïd applicatie is heel veel mogelijk. Exact de zelfde versie is beschikbaar als donate versie. Hier zit alleen helaas geen RD ondersteuning in, maar verder kan het heel veel. ***** Oh sorry fotogravinnetje, je bent me net voor ***** 9 juni 2011 bewerkt door kangaroox
Heracross Geplaatst 9 juni 2011 Geplaatst 9 juni 2011 Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, is of er ook dergelijke tools voor de blackberry zijn. de volgende URL: Mijn link met online tools, kan namelijk niet gebruikt worden
zoekbaars Geplaatst 9 juni 2011 Geplaatst 9 juni 2011 van GSAK naar GDAK en nu binnenkort ook van PGCT naar AGCT (?) Ik kijk er rustig afwachtend nu al hoopvol naar uit. Ben tevreden en dankbare gebruiker van de PGCT. Zoekbaars
Team Sweetlake Geplaatst 20 maart 2016 Auteur Geplaatst 20 maart 2016 Goedendag allemaal, PGCT is nu ook beschikbaar op de iPhone en Mac en heet GCTK. Het heeft even geduurd voor ik hem klaar had maar dan heb je ook wat; het bevat ook veel meer mogelijkheden dan PGCT. Voor de Mac kijk even op: https://itunes.apple.com/nl/app/geocaching-tools-kit-gctk/id567970961?mt=12 Voor de iPhone: https://itunes.apple.com/nl/app/geocaching-tools-kit-gctk/id593639170?mt=8 Kost wel € 1.99 maar dat wordt gedoneerd aan een goed doel: KWF Kankerbestrijding Wil je eventueel een tool erbij, laat het me weten !!!
Bariet Geplaatst 20 maart 2016 Geplaatst 20 maart 2016 Ik gebruik al een hele tijd GCTK tot groot genoegen op iMac en MacBook. Het heeft me al dikwijls geholpen bij het oplossen van mysteries maar vooral de navigatiefuncties gebruik ik regelmatig. Ik zie staan laatste versie 2.02 maar ik heb (dat is volgens de App store ook de laatste) versie 1.30.
Aanbevolen berichten