Spring naar bijdragen

SpoilerSync


Aanbevolen berichten

The above test version will only be there for a limited time to minimise bandwidth usage.

 

staat er vandaag dus niet meer :D

v 1.025 heb ik nu

 

info op de site geeft ook dit:

Please note that there are some problems with SpoilerSync not working at the moment - a fix is being worked on - please check back in a few days...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En dan voor de newbies toch maar weer even een waarschuwing. Bij gebruik van Spoilersync loop je de kans (al dan niet tijdelijk) verbannen te worden van geocaching.com. Dan is inloggen onmogelijk en daarmee einde geocachingdroom :no:

 

 

En waarom is dat dan? Hier heb ik nog nooit last van gehad?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan voor de newbies toch maar weer even een waarschuwing. Bij gebruik van Spoilersync loop je de kans (al dan niet tijdelijk) verbannen te worden van geocaching.com. Dan is inloggen onmogelijk en daarmee einde geocachingdroom ;)

Waarom zou je het gebruiken, het is me tot nu toe met 813 founds ook zonder gelukt. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik wil in GSAK een html export doen.

Echter, hier zitten geen plaatjes bij.

Erg 'handig' bij caches met een opdracht waar foto's bij betrokken zijn :thumbdown:

De bedoeling is om de caches op de PDA beschikbaar te hebben ZONDER veel papierwerk...

 

Vandaar dat spoilersync in beeld komt.

Ik krijg het echter niet werkend. 0 processed, 0 found, 0 pictures whatever. Nix dus.

 

Enig idee hoe dat zit?

En nu ben ik nou ook niet echt een leek qua programmatuur...

 

rhgs.

bewerkt door rhgs
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bedoeling is om de caches op de PDA beschikbaar te hebben ZONDER veel papierwerk...

Vandaar dat spoilersync in beeld komt.

Ik krijg het echter niet werkend. 0 processed, 0 found, 0 pictures whatever. Nix dus.

 

Enig idee hoe dat zit?

Of het een oplossing voor jouw probleem is weet ik niet, maar dit is de manier waarop ik het doe:

1. Export gpx-file van de caches waarvan ik de spoilerfoto's wil hebben.

2. Start SpoilerSync, waarbij de te verwerken waypoint-file uiteraard gelijk moet zijn aan de output van stap 1.

3. In GSAK de macro _SpoilerSync.txt uitvoeren.

 

Werkt als een tierelier.

 

Als dit bij jou niet werkt, dan moet je denk ik toch iets meer details vermelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt er op dat SpoilerSync een LOC of GPX krijgt die leeg is of het niet vindt. Controleer eerst waar het bestand blijft die je door GSAK laat genereren. Contoleer of er caches in staan. Controleer dan of spoilersync dit bestand ook gebruikt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil in GSAK een html export doen.

Echter, hier zitten geen plaatjes bij.

Erg 'handig' bij caches met een opdracht waar foto's bij betrokken zijn :thumbdown:

De bedoeling is om de caches op de PDA beschikbaar te hebben ZONDER veel papierwerk...

 

Vandaar dat spoilersync in beeld komt.

Ik krijg het echter niet werkend. 0 processed, 0 found, 0 pictures whatever. Nix dus.

 

Enig idee hoe dat zit?

En nu ben ik nou ook niet echt een leek qua programmatuur...

 

rhgs.

 

Tip !

Gebruik CacheMate voor op je PDA. ($8)

Deze laat je de pocketqueries inlezen die je van .com krijgt. (.gpx bestanden)

 

Met SpoilerSync lees je die zelfde pocketqueries ook in om die foto's te downloaden.

De door SpoilerSync gegenereerde map kopieer je naar je PDA.

 

Vervolgens download je de SpoilerSync plugin voor CacheMate en stel je deze zo in dat die de map met spoilerfoto's kan vinden.

 

Dit werkt veel sneller dan HTML export, zowel op de PC als op de PDA.

Alleen het eenmalig inlezen van de .gpx bestanden door CacheMate kost wat tijd.

 

Natuurlijk kan je ook eerst GSAK gebruiken om een eigen .gpx bestand te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Bij mij haalt spoilersync tegenwoordig niet alleen de foto's geplaatst door de cacheowner binnen maar ook de foto's van de cachevinders van de laatste 5 logjes.

Ik dacht dat hij vorige week alleen nog maar de foto's geplaatst door de cacheowner binnenhaalde.

Ik voer hem uit mbv een loc file door gsak gemaakt.

Iemand enig idee hoe dat komt ? want het zijn er nu wel wat veel zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij haalt spoilersync tegenwoordig niet alleen de foto's geplaatst door de cacheowner binnen maar ook de foto's van de cachevinders van de laatste 5 logjes.

Ik dacht dat hij vorige week alleen nog maar de foto's geplaatst door de cacheowner binnenhaalde.

Ik voer hem uit mbv een loc file door gsak gemaakt.

Iemand enig idee hoe dat komt ? want het zijn er nu wel wat veel zo.

Ik zit met hetzelfde probleem en had hier een aantwoord verwacht. Maar tot op heden heeft er niemand ons een oplossing kunnen aanbieden. Daarom dit even terug in de aandacht zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niemand een oplossing voor bovenstaand probleempje?

Ik heb het per ongeluk aangekaart terwijl ik ingelogd was onder mijn broer zijn account, Jasja.

 

Maar het wordt nu toch echt lastig, ik wil voor onze vakantie over 14 dagen in Tsjechie, wat spoilers in GSAK zien te krijgen. Ik heb nu een paar testjes gedaan maar hij neemt niet alleen de foto's van de cachemaker over, maar ook enkele foto's van loggers. En dat is nou niet de bedoeling, ik dacht zelfs dat dat niet kon

Hieronder de instellingen zoals ik die Spoilersync gezet heb.

ScreenHunter_4.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...