Spring naar bijdragen

Is er een probleem met (de notify) nieuwe caches?


MRmcb

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds gisteren is het (in ieder geval voor mij) niet langer mogelijk om de nieuwste caches te zien via de site. Als ik deze functie opvraag, krijg ik weliswaar wel een lijst te zien, maar daar staan dan foute data bij en deze worden niet ge-update. Allemaal heten ze "unapproved cache" b.v. GC12C4H. Dit is toch echt een nieuwe cache, want deze is vandaag pas reviewed... Na deze rij "unapproved caches" komen er dan nog een paar iets oudere en deze krijg ik ook niet actueel. Laatst gevonden 2 dagen geleden. Daar zit ook Using the Skyline bij, die ik zelf gisteren gelogd heb!! Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen???

Alvast bedankt!

Groeten Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ben benieuwd of dit idd hetzelfde probleem is. Duurt inmiddels al sinds gisterenmiddag. Toen ik using the skyline had gelogd, wilde ik dit bij de nieuwste caches ff checken en sinds toen zie ik geen update meer binnenkomen. Alles staat op 2 dagen geleden en sinds vandaag zijn de unapproved caches erbij gekomen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve vrienden, vriendinnen en andersdenkenden. Het probleem dat hier genoemd wordt is een "probleempje" dat vaker voorkomt. Als je op de url/linkje van de zogenaande "unapproved cache" klikt, dan zie je dat het gewoon een approved (dus gepubliceerde) cache is.

 

Het is geen fout of probleem bij de reviewer zoals de roode lantaarn opmerkte, maar een vertraging bij geocaching.com.

 

De reviewer is gewoon sneller dan dat de server het aan kan. :crybaby:

 

Er komt echt geen enkele cache online die niet approved is, dat is zelfs onmogelijk. Approved = Published.

 

Als de reviewer op de publishknop drukt, dan pas is de cache approved. de melding dat de cache gepubliceerd is dus eerder dan dat geocaching.com het ook als published (approved) kan laten zien. Er is dus niets, maar dan ook helemaal niets fout, aan de hand, of een hapering bij het reviewersgilde :D

 

Don't blame the reviewer, blame geocaching.com.

 

Het enige dat we er aan kunnen doen is langzamer reviewen en de server de tijd geven cache voor cache op de juiste plekje neer te zetten in de database.

 

Oplossing kan zijn door eens niet steeds op die refreshknop tre drukken tijdens jullie zoektocht naar nieuwe caches en gewoon de wekelijkse email afwachten waarin je wordt verteld welke caches de afgelopen week allemaal online zijn gekomen.

 

En voor degene die blijft drukken, hou er maar mee op, er wordt vandaag in Nederland geen enkele cache meer gereviewed, noch gepubliceerd, door geen enkele reviewer. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"En voor degene die blijft drukken, hou er maar mee op, er wordt vandaag in Nederland geen enkele cache meer gereviewed, noch gepubliceerd, door geen enkele reviewer."

 

voor vandaag kunnen we er ook wel weer tegen :)

 

maar morgen.....uuuuuh :D

 

:crybaby: wat boffen we toch met zulke reviewers...... :)

 

 

tnx....goed weekend....

 

johanvc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"En voor degene die blijft drukken, hou er maar mee op, er wordt vandaag in Nederland geen enkele cache meer gereviewed, noch gepubliceerd, door geen enkele reviewer."

 

voor vandaag kunnen we er ook wel weer tegen :)

 

maar morgen.....uuuuuh :D

 

:crybaby: wat boffen we toch met zulke reviewers...... :)

 

 

tnx....goed weekend....

 

johanvc

 

Ik kreeg al wel mailtjes van geplaatste logjes, mijn "owner maintenance" kwam er gelijk op te staan maar een coin die retrieved was uiit mijn cache verdwijnt niet en bijbehorend logje wil ook niet...

 

tijd voor het migreren naar een andere database variant!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar ik heb wel gemerkt dat logjes bij coins en TB's niet verschijnen op de respectievelijke pagina's. Ze worden overigens op de cache-pagina wel correct weergegeven.

 

Discover, grab en retrieve logjes van TB's en munten komen bij mij al zeker een jaar niet meteen op de pagina te staan. En ook niet na verversen, en ook niet een paar minuten daarna.

Pas een tijd later staat mijn logje erbij.

Maar in de tussentijd staat de TB of munt al wel "in the hands of Goedweerloper" bij een retrieve of grab.

Het gaat ook wel eens tijdelijk mis bij een cache, dan zit de TB er nog niet in of juist wel als die eruit gehaald is.

 

Maar dan nog duurt het niet lang. Alles komt vanzelf goed in dit geval, en het is zeker 100x minder irritant dan de timeouts en andere server onzin waardoor je niet op cache pagina's kunt komen. :)

Laten ze eerst dat maar eens oplossen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...