Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Zou niet mogelijk zijn om een lijst van caches bij te houden die je niet wilt vinden in een kaart overzicht van nog te vinden caches?

Alles kan, koffiekan, theekan, waterkan... Ik kan me trouwens geen caches voorstellen die ik niet zou willen vinden, èlk puntje is er toch één, en 99 van de 100 keer heeft een cacher zijn best gedaan om een leuke cache inelkaar te knutselen.

Geplaatst (bewerkt)

Zou niet mogelijk zijn om een lijst van caches bij te houden die je niet wilt vinden in een kaart overzicht van nog te vinden caches?

Alles kan, koffiekan, theekan, waterkan... Ik kan me trouwens geen caches voorstellen die ik niet zou willen vinden, èlk puntje is er toch één, en 99 van de 100 keer heeft een cacher zijn best gedaan om een leuke cache inelkaar te knutselen.

Stadscaches en virtuele caches zijn bijvoorbeeld van die caches waar dit team niet warm voor loopt. Wij binden liever de strijd aan met de teken :cry:

Er zijn ook caches die buiten de stad liggen die we ook niet willen vinden. Onze lijst van deze caches is gelukkig ook niet zo groot. :yes: waardoor er nog genoeg overblijft om dagen, jaren mee zoet te zijn.

bewerkt door Ketelbinkje
Geplaatst

Zet de caches die je niet wilt op de Ignore list en je ziet ze niet meer in de lijst staan van de nog niet gevonden caches. Met de pocket query's worden deze ook genegeerd.

De laatse optie is sowieso voor premium members en de eerste waarschijnlijk ook, maar daar twijfel ik aan.

Geplaatst
Zet de caches die je niet wilt op de Ignore list en je ziet ze niet meer in de lijst staan van de nog niet gevonden caches. Met de pocket query's worden deze ook genegeerd.

De laatse optie is sowieso voor premium members en de eerste waarschijnlijk ook, maar daar twijfel ik aan.

Dat is mooi, maar hoe definieer je een zoekopdracht van alleen stadscaches? Dat zijn er nogal wat en ze allemaal één voor één uitzetten is monikkenwerk. Volgens mij zijn die niet als soort onderscheidbaar van de andere.

Voor die buiten de stad liggen wordt het dus een avondje vinken. :cry:

Geplaatst
Dat is mooi, maar hoe definieer je een zoekopdracht van alleen stadscaches? Dat zijn er nogal wat en ze allemaal één voor één uitzetten is monikkenwerk. Volgens mij zijn die niet als soort onderscheidbaar van de andere.

Volgens mij houdt BigFurryMonster een bookmarklist van stadswandelingen bij. Als je een multi in een stad aanklikt, zie je die wrs. vermeld staan aan de rechterkant van de pagina. Dan kan je erop klikken en de gehele lijst zien. Alleen staan daar dus slechts de multi's op.

Wat je ook kan doen is een in het centrum gelegen cache aanklikken, en dan op de 'find all nearby caches'-link klikken. Dan kan je alle caches binnen een straal van 10 km (doorsnee van een stad) op ignore zetten.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat het praktischer is om gewoon te kijken naar de stipjes BUITEN de steden om te beslissen welke je wilt gaan lopen. Is veel leuker en geeft meer voorpret. :lol:

Voor die buiten de stad liggen wordt het dus een avondje vinken. :lol:

Nou je hebt volgens mij eerder al een mooi beginnetje gemaakt met Het Vliegveld :lol1:

Geplaatst

Waar zit die mogelijkheid van ignore list?

Geplaatst

:lol1::lol::lol: Wat stom. Ik was niet ingelogd daarom kwam die mogelijkheid niet tevoorschijn.

Stom, stom, stom.

Volgende keer stel ik een slimme vraag. :eek::D

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...