@rend Geplaatst 22 april 2009 Geplaatst 22 april 2009 Ik heb mooie en wanhopige herinneringen aan die Leudal serie maar ik vind het heel erg dat er mensen zijn die deze pret bederven. Ik hoop dat ze een keer tegen de lamp aan lopen.
Nemelis Geplaatst 22 april 2009 Geplaatst 22 april 2009 Ik hoop niet dat jullie de serie gaan archiveren, want wat ik ervan gelezen heb zijn het stuk voor stuk mooie caches. Is het geen idee om ze - nadat ze een tijdje offline zijn geweest - als member-only caches terug te laten komen? Als je de caches terug laat komen als member-only sluit je in ieder geval uit dat een ripper die niet lid is de caches kan volgen en weet wanneer hij weer toe kan slaan. Het is in ieder geval een zielepoot.
Sivota Geplaatst 22 april 2009 Geplaatst 22 april 2009 Ja, dan sluit je daarmee wel een aantal mensen uit, die gewoon volgens de regels cachen en plezier hebben. Verder is het de vraag of het helpt, want ga je er dan vanuit dat premium members netter zijn of dat de cache daarmee veiliger is? Aan dit linkje te zien klopt dat laatste al helemaal niet meer.
@rend Geplaatst 23 april 2009 Geplaatst 23 april 2009 Maar Sivota je moet iets en als het zo door gaat zie ik caches bij com verdwijnen en naar de buren gaan.
Kiddooz Geplaatst 19 juni 2009 Geplaatst 19 juni 2009 Zou dit ook iemand zijn geweest die de cache niet kon vinden? http://www.ad.nl/denhaag/stad/3302423/Een_..._vogelaars.html http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...f7-dff096a95699
Vasc0 Geplaatst 19 juni 2009 Geplaatst 19 juni 2009 Zou dit ook iemand zijn geweest die de cache niet kon vinden?http://www.ad.nl/denhaag/stad/3302423/Een_..._vogelaars.html http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...f7-dff096a95699 Wat een misselijke aktie, wat zijn er toch zielige figuren.
Nijen Geplaatst 19 juni 2009 Geplaatst 19 juni 2009 Zou dit ook iemand zijn geweest die de cache niet kon vinden?http://www.ad.nl/denhaag/stad/3302423/Een_..._vogelaars.html http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...f7-dff096a95699 Eeuwig zonde.. Dat sommige jongeren dit in hun hoofd halen? Ik (17) ga ook ieder weekend uit en dan drinken we ook wel eens te veel dan eigenlijk de bedoeling is. Maar dan gaan we gewoon naar huis. Ik snap niet hoe je het dan in je hoofd haalt om ander mans spullen te gaan vernielen. Ik denk dan alleen maar het word tijd dat ik naar bed ga
hesselannema Geplaatst 19 juni 2009 Geplaatst 19 juni 2009 Als het zo door gaat mogen we wel kameras bij de wp plaatsen om te zien wat voor gespuis de cache loopt en sloopt. Vandaag was er toevalig iets op tv .. een jonge was berooft door 2 personen van telefoon en geld. Laat deze persoon toevalig eens op google earth kijken. Hier stond hij en de 2 diefen op de foto. Net voor dat hij was overvallen. De polite heeft vervolgens de foto's bij google op gevraagd (standard word door software gezichten onherkenbaar gemaakt) Op deze foto's waren de overvallers goed te zien en te herkennen. Waarna ze zijn gearresteerd.
k4p12 Geplaatst 19 juni 2009 Geplaatst 19 juni 2009 Lig het aan mij....of worden er de laatste tijd steeds meer cache's geript? Ik heb ook de indruk dat het meer/ erger wordt Voor Venlo e.o. heb ik een aantal caches klaar liggen. Maar ik wacht nog even tot het rippen weer wat minder wordt. Dit soort dingen gaan vaak in golven.
k4p12 Geplaatst 19 juni 2009 Geplaatst 19 juni 2009 Och jongens 't kan allemaal erger.Onze serie Natuurlijk Leudal (17 caches) is volledig geript in twee weken waarvan 10 caches in één dag. De ripper vond het blijkbaar te veel om alle pvc buizen mee te nemen en heeft een tube Bizonkit meegenomen om alle deksels vast te lijmen. Ziekelijk Als je een creme brule brander of zoiets hebt. Kun je proberen die op de PVC buis te houden. Vaak laat de lijm dan los en kun je de buis hergebruiken. Laat je niet kisten en herplaats de serie! Veel mensen hebben er plezier van.
jolimama Geplaatst 19 juni 2009 Geplaatst 19 juni 2009 Lig het aan mij....of worden er de laatste tijd steeds meer cache's geript? Ik heb ook de indruk dat het meer/ erger wordt Voor Venlo e.o. heb ik een aantal caches klaar liggen. Maar ik wacht nog even tot het rippen weer wat minder wordt. Dit soort dingen gaan vaak in golven. Wanneer er geript wordt is niet te voorspellen. Nou ja als er geen caches meer zijn is er niets meer te rippen. Gewoon leggen, in het begin was ik ook bang voor rippen, gelukkig is er een oud mannetje dat de boel zo af en toe schoffelt en die let ook op de cache. Laatst sprak ik hem en toen vertelde hij me ze zijn er wel in geweest hoor, helaas waren er allemaal mensen anders had ik met hem samen de cache even gepakt. Wees niet bang voor de rippers neer leggen die cache. Er zijn meer caches en meer cachers dus er worden meer caches geript maar of dat in % zo is weet ik het niet. De manier waarop sommige rippen is te verafschuwen, maar dat is zover ik begrepen heb niet landelijk.
dutchgoldwing Geplaatst 19 juni 2009 Geplaatst 19 juni 2009 Is er een nieuwe geocacher aan de gang die het allemaal nog niet goed begrijpt? Vast niet, ik denk eerder dat dit gewoon door 'zieke' mensen gedaan wordt... heb laatst een cache gelopen toen ik verkouden was. ben ik nu een verdachte??
Nijen Geplaatst 19 juni 2009 Geplaatst 19 juni 2009 Is er een nieuwe geocacher aan de gang die het allemaal nog niet goed begrijpt? Vast niet, ik denk eerder dat dit gewoon door 'zieke' mensen gedaan wordt... heb laatst een cache gelopen toen ik verkouden was. ben ik nu een verdachte?? Nee, een nuteloze poster. Ontopic: één van mijn caches is vorige maand twee keer in twee weken geript (ondanks de nieuwe locatie). Ik denk dat dit door dezelfde persoon is gebeurt die waarschijnlijk in de buurt woont. De cache is een deel van de serie en de rest van de serie is nog nooit geript. Dus ik ga er maar niet van uit dat het iemand is die een GPS gebruikt, maar gewoon heel erg goed op zijn omgeving let.
Sigmasailor Geplaatst 5 juli 2009 Geplaatst 5 juli 2009 De laatste maand is onze cache Geestgronden (GC1A87G) nu twee keer geript. De eerste keer was een grote zooi van de box gemaakt en was het boekje weg; de tweede keer is de hele ammobox geruild voor een plastic tasje van de ALDI. Zelfs de sticker is 'keurig' van de box gehaald en in de tas gestopt: ziek!! Hij staat op tijdelijk disabled maar ik denk dat ik hem niet meer terug leg; de lol is er voor ons op deze plek af. We hebben ook weer een nieuwe plek op het oog; eerst weer een ammobox zien te vinden; viel vorig jaar ook al niet mee. Sigmasailor.
De Saatjes Geplaatst 5 juli 2009 Geplaatst 5 juli 2009 We hebben ook weer een nieuwe plek op het oog; eerst weer een ammobox zien te vinden; viel vorig jaar ook al niet mee. Sigmasailor. Neem eens contact op met de goodieshop....
Aanbevolen berichten