Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ter voorbereiding op een nog te plaatsen cache heb ik vandaag nog contact gehad met een bestuurslid van een bijzonder gebied. Het zal enig praten kosten om hen te overtuigen en mij toestemming te geven.

Om hen van informatie te voorzien heb ik een link naar de site toegestuurd. Ik hoop niet dat ze de moeite nemen om het Forum te raadplegen, want ik kan me voorstellen dat ze op basis daarvan negatief beslissen.

Waar gaat het over :dribble: .

Dit is geen reclame.

Geplaatst (bewerkt)

Zucht... ik zie net in een logje dat de bonuscache van mijn HGV-serie is geript. Logboekje verbrand en dat soort k*tgedoe :dribble:

Eerst maar disablen. En dan maar een andere plek zoeken.

bewerkt door malyenki
Geplaatst (bewerkt)

Snif, zo zag het logboekje eruit, en dit (bovenste stukje) hebben de daders er in geschreven. Zucht!

bewerkt door malyenki
Geplaatst (bewerkt)

en BUB is ook iemands "alias"

Ja dat klopt, Martin is mijn echte naam en Bub is mijn (enige) nick op dit forum...

Maar toch sorry, want ik had mij misschien eerst even moeten voorstellen maar ik vond toch dat ik in dit draadje even mijn vraagtekens moest plaatsen.

Ik zal mij eerdaags in een ander draadje even voorstellen.

Martin (alias Bub)

bub is iig niet je team naam.... (of je moet in Utah cachen)

Snif, zo zag het logboekje eruit, en dit (bovenste stukje) hebben de daders er in geschreven. Zucht!

Ook knap vervelend...

Ziet er uit als kinder handschrift.. Kinderachtig is het iig.

Vastlassen die kist de volgende keer...

bewerkt door ds-polleke
Geplaatst

Gisteren kreeg ik ook te horen dat mijn cache :Inferno Virtual"geript was.

Vandaag dus maar eens kijken bij de oude plek en natuurlijk een nieuwe plek uitzoeken.

Bij de oude plek was inderdaad de cache verdwenen.

Ik heb dus maar de nieuwe kist met inhoud verstopt op een andere plaats in het zelfde bos. Dus Inferno Virtual is weer on-line.

Toen ik terug ging na mijn auto kwam ik nog langs een kampvuurplek nabij het water en tot mijn verbazing lag daar mijn oude kistje nog helemaal gaaf. Helaas was er van de inhoud niets meer terug te vinden ik ben bang dat ze dat verbrand hebben.

Maar goed ik heb in iedergeval mijn kistje weer terug.

Geplaatst
Gisteren kreeg ik ook te horen dat mijn cache :Inferno Virtual"geript was.

Vandaag dus maar eens kijken bij de oude plek en natuurlijk een nieuwe plek uitzoeken.

Bij de oude plek was inderdaad de cache verdwenen.

Ik heb dus maar de nieuwe kist met inhoud verstopt op een andere plaats in het zelfde bos. Dus Inferno Virtual is weer on-line.

Toen ik terug ging na mijn auto kwam ik nog langs een kampvuurplek nabij het water en tot mijn verbazing lag daar mijn oude kistje nog helemaal gaaf. Helaas was er van de inhoud niets meer terug te vinden ik ben bang dat ze dat verbrand hebben.

Maar goed ik heb in iedergeval mijn kistje weer terug.

Kistje brand niet ...

Mazzel dat ie er nog was...

Geplaatst

Is er geen graveyard voor geripte caches? Vandaag geconstateerd dat Meppelerbos geript is :angry: . Dat is dan nummer drie in Meppel. Goed, ook deze komt terug, maar uiteraard niet op dezelfde lokatie :no: Misschien ga ik ook maar eens wat minder munitiekisten in stedelijk gebied plaatsen, het blijft immers mooi roofgoed voor sommigen ;)

Ik ga niet speculeren en neem nog steeds aan dat de rips in Meppel op louter toeval berusten.

Geplaatst (bewerkt)

Ik ga er nog steeds vanuit dat verreweg de meeste rips gebeuren door toevallige vinders die vervolgens weinig fatsoen blijken te hebben. Niet door geocachers dus (uitzonderingen daargelaten).

Als je kijkt naar het enorme aantal nieuwe caches en je weegt het feit mee, dat de mooiste, meest afgelegen plekken al bezet zijn, dan moet je wel concluderen dat de kans op een toevallige vondst steeds groter wordt.

Gecombineerd met het afnemende fatsoen in Nederland, geeft dat dus steeds meer rips, hoe spijtig ook.

Volgens mij is de enige manier om daar wat aan te doen, zorgvuldig een plek uitzoeken en goed camoufleren.

Die paar uitzonderlijke cachers die zich (uit frustratie?) bezondigen aan rippen, daar moeten we op dit forum niet teveel woorden aan vuil maken. Dat kan volgens mij effectiever worden geregeld middels 'stille diplomatie'.

bewerkt door TinkerTeam
Geplaatst
Is er geen graveyard voor geripte caches? Vandaag geconstateerd dat Meppelerbos geript is :angry: . Dat is dan nummer drie in Meppel. Goed, ook deze komt terug, maar uiteraard niet op dezelfde lokatie :no: Misschien ga ik ook maar eens wat minder munitiekisten in stedelijk gebied plaatsen, het blijft immers mooi roofgoed voor sommigen ;)

Ik ga niet speculeren en neem nog steeds aan dat de rips in Meppel op louter toeval berusten.

Ik kan het me niet voorstellen dat deze zomaar gevonden is. Deze ligt niet op een plek die voorbijgangers kunnen zien. :no:

Geplaatst

GEZOCHT GEZOCHT GEZOCHT :angry:

Vermist tussen 1 en 4 mei 2007 Bente`s rees munt voor het laatst gezien in de cache Betje Does in zeeland.

Wie meer weet over deze vermissing mag me mailen of contakt op nemen met de plaatselijke politie. ;)

Tot zover dit bericht.

Greoten van een teleurgestelde Bente van de GETZIE FAMILY.

Geplaatst
bub is iig niet je team naam.... (of je moet in Utah cachen)

Nee, klopt, mijn (onze) team naam is 'Mar&Mar', heb aan een moderator gevraagd of hij de naam 'Bub' kan veranderen in 'Mar&Mar', heb daar nog geen reactie op gehad. Maar onze team naam staat volgens mij ook mijn handtekening..

Geplaatst

Hoe of waarom een cache geript blijft voor mij toch een raadsel! Ik kan me niet inleven in de "plezier" van een ripper. Toch vind ook ik het wel heel toevallig dat iemand met de naam "Geopolitie" toevallig een ripper betrapt. Ik zou er zelf nooit opgekomen zijn een cache te kunnen treffen die volgepoept en/of gepiest is. Voortaan dus ook maar handschoentjes meenemen. En een knijper voor op de neus. :no:

Maar dat het voor de maker een enorme strop is kan ik me wel voorstellen!

Tijdje geleden ook raar verhaal meegemaakt! Toen ik samen met mijn toenmalige vriendin "TB/Hotel" ging lopen in Hoogvliet kwam iemand op ons af, die zich voor deed als de cache legger. Nou in eerste instantie vonden wij dat helemaal geweldig! :no: Het was pas onze 5de cache, en dan al per toeval de cache legger ontmoeten. Maar hij wilde maar met ons mee, dat zag ik niet zitten. Ik geocache nog niet zo lang, maar wel weet ik dat ik de route en puzzels zelf wil oplossen! Ik vind er niets aan om meteen naar diverse eindlokaties geleid wordt om maar meteen te loggen. :angry:

Thuis meteen ons bezoekje gelogd, en wat denk je? Die persoon was de cache legger helemaal niet! ;) Nou ja!!! Rare vogel... Uiteraard heb ik het hier met de échte cache legger nog uitgebreid gehad.

Sunnydyke...

Geplaatst

Ik kan het me niet voorstellen dat deze zomaar gevonden is. Deze ligt niet op een plek die voorbijgangers kunnen zien. :no:

Onlangs is de begroeiing langs de paden gesnoeid en wie weet heeft een oplettende snoeier of wandelaar een cacher zien struinen. Maar ik denk aan spelende kinderen.......oei, begin ik toch te speculeren. De volgende plek wordt nog wat afgelegener en/of meer X-methode ;)

Geplaatst
GEZOCHT GEZOCHT GEZOCHT :no:

Vermist tussen 1 en 4 mei 2007 Bente`s rees munt voor het laatst gezien in de cache Betje Does in zeeland.

Wie meer weet over deze vermissing mag me mailen of contakt op nemen met de plaatselijke politie. ;)

Tot zover dit bericht.

Greoten van een teleurgestelde Bente van de GETZIE FAMILY.

Coin is terecht is nu in Utrecht.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...