Team-Eppie Geplaatst 28 maart 2007 Geplaatst 28 maart 2007 Heeeeerlijk! Het werkt weer met de "oude" kaarten. Waarvoor dank
team brick Geplaatst 28 maart 2007 Geplaatst 28 maart 2007 Ook wij kunnen weer inzoomen. Bedankt Xaa!!
GreekDutch Alliance Geplaatst 28 maart 2007 Geplaatst 28 maart 2007 Ook wij weer helemaal gelukkig dat het inzoomen op de 'not found' kaart weer mogelijk is. Xaa hartstikke bedankt! Kosta en Linda
hurry1 Geplaatst 5 april 2007 Auteur Geplaatst 5 april 2007 :thumbup:Wij waren even overgeschakeld op de google maps. Maar zijn enorm blij dat we weer van onze oude vertrouwde kaarten gebruik kunnen maken.
nelson45 Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 (bewerkt) Al een tijdje niet aan het cachen geweest. Vandaag de draad weer opgenomen. Helaas, inzoomen op de traditionele "not found" kaart lukt niet. Zag, dat in het verleden hier meer mensen last van hadden. Vraag, is dit probleem intussen verholpen? Wat kan/moet ik zelf hieraan doen? 24 juni 2007 bewerkt door nelson45
Tornado Bram Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 Al een tijdje niet aan het cachen geweest. Vandaag de draad weer opgenomen. Helaas, inzoomen op de traditionele "not found" kaart lukt niet.Zag, dat in het verleden hier meer mensen last van hadden. Vraag, is dit probleem intussen verholpen? Wat kan/moet ik zelf hieraan doen? Probleem heb ik hier ook, zelfs op de gewone kaart allemaal kleuren achtergrond over elkaar heen. Vraag me af of je hier zelf wat aan kunt doen.
GeoVlinder Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 Helemaal blij, te lezen dat het is opgelost bij iedereen met de oude en nieuwe kaarten! Behalve dan bij mij!!!! Ik kan op de oude kaarten nog steeds de 'niet gevonden' kaart niet inzoomen. Uhm ligt dat nu aan mij? groetjes GeoVlinder
de trije susters Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 Ik kan op de oude kaarten nog steeds de 'niet gevonden' kaart niet inzoomen. Uhm ligt dat nu aan mij? Nee, dat ligt niet aan jou, bij mij doet ie het ook al geruime tijd niet meer de trije susters
pa3fus Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 Ik kan op de oude kaarten nog steeds de 'niet gevonden' kaart niet inzoomen. Uhm ligt dat nu aan mij? Nee, dat ligt niet aan jou, bij mij doet ie het ook al geruime tijd niet meer de trije susters Mmmmmhhhmmm, mag ik dat misschien toch in twijfel trekken. Heb het net geprobeerd bij de oude kaarten (hebben hier nog steeds voorkeur) en na het tonen van heel NL heb ik in de omgeving van Uden Veghel geklikt. Dan komt er netjes een deel van de serie van Bernheze naar voren samen met nog andere te vinden caches. Zou het aantal gevonden caches misschien van invloed zijn ? Voor verdere analyse misschien interessant: IE versie 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.070227-2254 inclusief SP2 update. Werkend op een P4 op 3.4 GHz en 1 GB RAM. Lijkt mij het beste om e.e.a. wat beter aan te geven waar en waarmee het fout gaat dan enkel te melden dat het niet werkt ! Zo is er miscchien iets uit te destilleren in plaats van het steeds blijven borrelen. Groeten Jan-Willem.
Ruud4d Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 Ik heb een gekeken met FF, IE7 en Opera. Met FF en Google geen problemen (meer dan 500 caches op kaart). Met IE en oude kaarten geen probleem. Met Opera en Google de melding dat er teveel caches waren om weer te geven. Bij inzoomen werden de stipjes niet opnieuw opgehaald maar bleven de oude geladen. Dit resulteerde dus in een lege plek waar wel caches hoorden te liggen. Opnieuw aanklikken van de link "Niet gevonden" op het juiste zoom niveau zorgde ervoor dat de caches wel zichtbaar werden.
Urslau Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 (bewerkt) Hier met 2 computers wel problemen. Configuraties: 1x XP met zowel IE als FF 1x Vista met zowel IE als FF Mijn conclusie: computer maakt geen verschil FF of IE maakt ook geen verschil OS maakt ook geen verschil. 24 juni 2007 bewerkt door Urslau
de trije susters Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 (bewerkt) Ik heb een xp met IE 7. Als ik klik op de niet gevonden krijg ik de overzichtskaart van Nederland wel; als ik daarna klik op mijn regio (heerenveen/Oranjewoud), maar ook elders op de overzichtskaart, gaat het mis. "De webpagina kan niet worden weergegeven" Het gaat trouwens om de "oude kaarten", ik gebruik geen google-kaarten 24 juni 2007 bewerkt door de trije susters
pa3fus Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 (bewerkt) Ik heb een xp met IE 7. Als ik klik op de niet gevonden krijg ik de overzichtskaart van Nederland wel; als ik daarna klik op mijn regio (heerenveen/Oranjewoud), maar ook elders op de overzichtskaart, gaat het mis. "De webpagina kan niet worden weergegeven" Het gaat trouwens om de "oude kaarten", ik gebruik geen google-kaarten Op de pc op zolder ook nog even getest, de oude kaarten en ook ingezoomd gebied komt er netjes op te staan via de volgende link: Not found kaart Heerenveen PA3FUS Dit is een PC met een celeron 700 MHz, 512 MB, ook IE 6 draaiend op XP met laatste updates behalve de browser. PS, Ruud heb jij het wel over de "oude kaarten" ? Het lijkt erop alsof er bij de trije susters wat fout gaat bij het verwerken van de PHP aanroep. Probeer bovenstaande link eens en kijk of die het bij jullie wel doet ? Groeten Jan-Willem. 24 juni 2007 bewerkt door pa3fus
Aanbevolen berichten