KarelKraak Geplaatst 8 maart 2007 Share Geplaatst 8 maart 2007 Kom wel op de site maar weet mijn wachtwoord niet meer. Een mailtje naar de site geeft ook weinig reactie, kan iemand er 1 voor mij bestellen Marcel Probeer hier eens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mlvdburg Geplaatst 8 maart 2007 Share Geplaatst 8 maart 2007 Kom wel op de site maar weet mijn wachtwoord niet meer. Een mailtje naar de site geeft ook weinig reactie, kan iemand er 1 voor mij bestellen Marcel Probeer hier eens... waarom dit gister niet lukte geen idee, maar ik heb weer een w8woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 8 maart 2007 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2007 Nog maar 13. Volgens mij is Natuurmonumenten straks wel blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rianne Geplaatst 9 maart 2007 Share Geplaatst 9 maart 2007 gelukkig waren wij ook nog op tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel-F Geplaatst 9 maart 2007 Share Geplaatst 9 maart 2007 Zojuist mijn 2de geocoin besteld! (eerste krijg ik pas met het GME) Mooi gemaakt! Een legende leeft zo voort. Hulde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RvU Geplaatst 9 maart 2007 Share Geplaatst 9 maart 2007 (bewerkt) Heb Reintje niet gekend, wel veel over hem gelezen. Uit respect voor hem en voor zijn werk voor onze geweldige hobby, ga ik er ook twee bestellen. m.vr.gr. RvU 9 maart 2007 bewerkt door RvU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johanvc Geplaatst 9 maart 2007 Share Geplaatst 9 maart 2007 probeer hier..... http://www.geocoins.nl/ ik heb er net 2 besteld er zijn er nu nog 7.......om 7:50 tenminste.... johanvc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 9 maart 2007 Share Geplaatst 9 maart 2007 probeer hier..... http://www.geocoins.nl/ ik heb er net 2 besteld er zijn er nu nog 7.......om 7:50 tenminste.... johanvc 8:07 nog 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RvU Geplaatst 9 maart 2007 Share Geplaatst 9 maart 2007 Mijn bestelling is ook geplaatst! Nog 3! RvU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chokotoff Geplaatst 9 maart 2007 Share Geplaatst 9 maart 2007 Oeps, nu nog maar ééntje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 9 maart 2007 Share Geplaatst 9 maart 2007 0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel-F Geplaatst 9 maart 2007 Share Geplaatst 9 maart 2007 wow! dat ging snel. Gelukkig was ik er op tijd bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoAlmere Geplaatst 10 maart 2007 Share Geplaatst 10 maart 2007 Net te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 27 mei 2007 Share Geplaatst 27 mei 2007 Dankzij een posting van Ruud4D in de thread "Weer een nieuwe geomunt" erop geattendeerd dat er nog/weer 15 Reintje in Memoriam coins te koop zijn bij geocoins.nl Heb er 2 besteld (1 op reis, 1 voor te bewaren), zodat er nu nog 13 over zijn. Ben eigenlijk niet zo'n coinkoper, maar dit is een mooie en dient ook nog een goed doel. Ruud4D, bedankt voor de tip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
betuweloper Geplaatst 27 mei 2007 Share Geplaatst 27 mei 2007 Dank je voor deze vermelding ik heb er ook net 2 aangeschafd Voor het goede doel en voor Reintje de Vos voor zijn activiteiten hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden