Spring naar bijdragen

In Memoriam Reintje de Vos Geocoin


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Zojuist mijn allereerste geocoin gekocht! 'k ben gek op geocachen maar met coins heb ik verder niet zo veel... Dus het zal waarschijnlijk bij deze ene coin blijven, maar het is dan wel een hele speciale!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 3 months later...
Gisteren onze Reintje de Vos Geocoin op reis gestuurd !!! :thumbdown:

 

We houden er nog eentje om mee te nemen tijdens het cachen en bij events

 

Wij hebben er destijds 3 gekocht, met de bedoeling om ze op verschillende plaatsen op de wereld uit te zetten en langs mooie plaatsen te laten reizen.

 

nr 1 is onlangs op een prachtig plekje in Noorwegen weggelegd.

 

nr 2 is hier aangeland, waarvan ik zojuist het log ontving.

 

nr 3 mag ons nog een poosje vergezellen in "het album" wat ik tijdens het cachen en op events meestal bij me heb, daar zoeken we nog een passende plaats voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nr 2 is hier aangeland, waarvan ik zojuist het log ontving.

Leuk dat-ie daar ligt. Ze hebben destijds deze coin ook gesponsord met een icoonjte.

 

Maar hoe zit het? het is een gearchiveerde cache.

 

Hoewel offtopic, over de laatste vraag het volgende:

 

Daar heeft Brian me iets over verteld, maar ik weet niet meer helemaal precies hoe het zat.

 

Het had te maken met de nieuwe regels van Groundspeak, waaraan deze cache niet helemaal meer schijnt te voldoen, omdat je de cache slechts op uitrukkelijke afspraak of uitnodiging door Groundspeak kunt bezoeken.

 

Ondanks dat mag de cache nog steeds bezocht en gelogd worden (onder dezelfde voorwaarden)

(dit help ook niet echt mee aan de discussie over het wel of niet loggen van gearchiveerde caches, haha)

 

En nu weer on-topic:

 

Aan beide coins waar ik enkele postjes eerder aan refereerde, heeft Marit een mooie reactie en enkele foto's toegevoegd.

 

Een mooie aanvulling, waarvoor dank!..

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heeft Brian me iets over verteld, maar ik weet niet meer helemaal precies hoe het zat.

 

 

Ik meen mij te herinneren dat ze zei er anders ook overspoeld wordt met bezoekers en dan niet meer aan hun werk toekomen. Volgens mij maken zij nu een of twee maal per dag tijd vrij voor bezoekers aan HQ en aan de cache. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...