Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb me suf gezocht maar dit forum is dermate uitgebreid dat ik het niet heb kunnen vinden.

 

Mijn vraag:

ik heb pas geleden 2 caches geplaatst en deze zijn ook al online (en inmiddels gevonden). Maar ik zie de stipjes er niet bij staan op de algemene kaart.

Het gebiedje waar ze zouden moeten staan is nog steeds leeg...

 

Hoe komt dit? :o

Geplaatst

Het komt wel vaker voor dat er een vertraging is voor dat "de nieuwe" op de kaart zichtbaar zijn.

Ook hier geldt weer geduld, met een paar dagen staan ze er wel op

 

 

:o

Geplaatst
Of als alternatieve oplossing meld je ze aan bij 'Doe het zelf' => 'corrigeer logs'. Dan worden ze ook binnenkort opnieuw ingelezen.

 

Werkt dat dan ook voor geplaatste caches?

Geplaatst

Het komt omdat ik "te besodemietert" ben om even wat tijd uit te trekken en het probleem structureel op te lossen. Het maken van de kaarten en de loc-files is handwerk, in die zin dat ik met de hand iets moet op starten. :o

 

Zal het wel ff doen :D

 

16:55 -> nu zou het goed moeten zijn

Geplaatst
Ik heb dat ook, maar mijn stipje staat er na 6 dagen nog steeds niet.. :o:D

 

Peter

 

heb geduld, er werken hier alleen maar vrijwilligers.

 

ene Peter je stipje staat er wel op.

 

 

 

 

 

MZLE2007

Het Event waar ook jij geweest moet zijn!

Geplaatst
Lijkt me wel. Het leest de logs opnieuw in, dus ook de placed, published, etc.

 

Nou ja, de beschrijving heeft het nl. alleen over founds:

 

Soms treden er computer storingen op. Ook komt het voor dat er per abuis een verkeerde log wordt gemaakt door bijvoorbeeld een verkeerde datum in te vullen. Daardoor kunnen logs van caches ontbreken of verkeerd zijn. Als gevolg daarvan zullen de statistieken een te laag aantal gevonden caches weergeven. Ook staan deze caches als "niet gevonden" op de persoonlijke cache kaart.

 

Daarnaast is het mogelijk dat in de toewijzing van de FirstFinders een verkeerde keuze is gemaakt.

Op deze pagina kun je een verzoek doen om de betreffende log te corrigeren. Daarvoor moet de in onderstaand formulier aangeven om welke cache het gaat.

In geval van een correctie op de FirstFinders van de cache moet je ook een motivatie voor de correctie invullen.

De informatie zal dan meestal binnen een dag worden verwerkt.

Geplaatst
Het komt omdat ik "te besodemietert" ben om even wat tijd uit te trekken en het probleem structureel op te lossen. Het maken van de kaarten en de loc-files is handwerk, in die zin dat ik met de hand iets moet op starten. :yes:

 

Zal het wel ff doen :crybaby:

 

16:55 -> nu zou het goed moeten zijn

Probleem is opgelost. Kaarten en locfiles zouden weer 'realtime' moeten kloppen.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...