Spring naar bijdragen

MapSource 6.12.* (beta)


Xaa

Aanbevolen berichten

De gemiddelde downloadsnelheid bij Garmin ligt wel een stuk lager dan bij de meeste andere sites waar je een bestand van 15Mb weghaalt, maar 15 Kb/s? Heb hem net opgehaald met een gemiddelde van 103 Kb/s.

Maar huh... waarom dan niet HIER weghalen? Dat gaat vast een stukkie sneller.

 

Het duurde mij bij garmin ook al veel te lang, maar zo snel van dat linkje van kruimel. Oeps hij was al binnen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Krijg ik straks ineens klachten dat dataverkeer van mijn webspace te langzaam is :)

 

500 Kb moet daar haalbaar zijn. Ik denk dat ik maar een mirror van Garmin wordt :) Ik zal in maart, als deze beta afgelopen is er de volgende update op zetten.

 

Ik zie optisch verder weing tot geen verschil met de releaseversie op de ° van Xaa na. Maar ja, ik heb nu eenmaal wel de tick dat ik overal en altijd de laatste versie van "moet" gebruiken, al is het beta.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie optisch verder weing tot geen verschil met de releaseversie op de ° van Xaa na. Maar ja, ik heb nu eenmaal wel de tick dat ik overal en altijd de laatste versie van "moet" gebruiken, al is het beta.

 

Hmmm, voor mij een reden binnenkort deze beta eens te proberen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie optisch verder weing tot geen verschil met de releaseversie op de ° van Xaa na. Maar ja, ik heb nu eenmaal wel de tick dat ik overal en altijd de laatste versie van "moet" gebruiken, al is het beta.

 

Hmmm, voor mij een reden binnenkort deze beta eens te proberen. :)

 

 

Gelijk maar even gedaan.... (150 kB download overigens)

En dat gelazer met dat graden symbooltje is idd over. Zalig.

Verder zie ik als verschil de crosshair en een minimap (en die laatste lijkt mij ook wel makkelijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

500 Kb moet daar haalbaar zijn. Ik denk dat ik maar een mirror van Garmin wordt :) Ik zal in maart, als deze beta afgelopen is er de volgende update op zetten.

mja, bij jou vandaan loopt het met 1198KByte/s binnen, dus dat duurde maar een paar seconden.. :)

 

maar als het bij garmin een beetje druk is, stort de performance daar volledig in... :D

 

gr, marcel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nauw ik kijk er vooral naar.... ;) ( die minimap dan he)

 

OK, OK, 'k zal beter lezen :D

 

Heb ik toch een vraagje, ik heb net de beta gedownload en geinstalleerd.

Dat ging allemaal goed.

Als ik dan de beta opstart krijg ik eerst een melding over de vervaldatum en dan krijg ik een melding dat een kaart ouder dan een jaar is en dan klapt mapsource er uit.... :):)

('t gaat zo rap dat ik niet precies kan lezen wat er staat :eek: )

 

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Minimap is wel grappig alleen het slepen is een beetje verwarrend.

Je zou verwachten dat je het kader over de minimap versleept maar je versleept de minimap onder het kader.

Even wennen dus.

Die Crosshair of Kruisdraad kenden we natuurlijk al wel.

 

EDIT:

Waarom verandert het detail van de minimap wel naar Highest maar van de eigenlijke (grote) kaart blijft deze nu gewoon op Low.

Moet dit nu weer ergens anders worden ingesteld of is dit gewoon een vautje (beta).

De euforie is al weer wat getempert.

 

EDIT2:

PC opnieuw opgestart en nu werkt het wel goed. :dribble:

bewerkt door de Roode Lantaarn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...