TuuronTour Geplaatst 25 januari 2007 Geplaatst 25 januari 2007 Geloof me, als je vaak in Delft cached gebruik je CCS bijna non-stop... Het viel me nog op dat je in de CCS ook kan kiezen voor een 'Algemene Cache' . Werkt die optie eigenlijk wel? Volgens mij zitten er alleen CC's in
Ruud4d Geplaatst 25 januari 2007 Geplaatst 25 januari 2007 In principe kan een engelse vertaling wel, maar een RD transformatie is natuurlijk alleen maar geldig in NL. Ik kan het natuurlijk wel op de todo-list zetten. Dat zal ik dan ook maar doen :-) OOk de link naar de Carrotte Coord Service zal dan niet zo zinvol zijn denk ik. Misschien in plaats daarvan een linkje naar evince, of wellicht is een menu'tje met links naar nuttige sites in het algemeen wel een aardig idee. Linkje naar Evince of Geochecker lijkt me niet handig (als het tenminste om een coörd check gaat). Het is namelijk afhankelijk van de link zoals die op de cachepagina staat. Wel als algemene link om zelf zo'n checker op je pagina te zetten.
franka en pim Geplaatst 25 januari 2007 Geplaatst 25 januari 2007 Laten we er wel voor waken danGCtools niet zijn doel voorbij schiet. Ik bedoel... coord checkers... leuk, maar ver van waar GCTools voor begonnen is.
smeule Geplaatst 27 januari 2007 Geplaatst 27 januari 2007 gpsgek. Is het mogelijk om 2 coordinaten in te voeren zodat je de richting en een afstand eruit krijgt. Vervolgens kan je die richting en afstand projecteren op het 3e coord zodat de verbanden tussen WP-1 en WP-2 gelijk zijn aan WP-3 en het nieuwe WP-4.
gpsgek Geplaatst 27 januari 2007 Auteur Geplaatst 27 januari 2007 gpsgek. Is het mogelijk om 2 coordinaten in te voeren zodat je de richting en een afstand eruit krijgt. Vervolgens kan je die richting en afstand projecteren op het 3e coord zodat de verbanden tussen WP-1 en WP-2 gelijk zijn aan WP-3 en het nieuwe WP-4. Jawel... Wat waardes heen en weer laten vliegen...
Boswijk Posse Geplaatst 27 januari 2007 Geplaatst 27 januari 2007 Nog een tweetal suggesties; geen superfunctionaliteit, maar om het nog gebruikersvriendelijker te maken: Kan jij niet wat verzinnen dat ik een coordinaat uit een cachepagina kan kopieren en waarbij GC Tools vervolgens die 'graden nulletjes' eruit stript. Als je kan achterhalen op de graden-pagina vanuit welke veld wordt geentered, of wat het laatst gewijzigde veld is, dan heb je nog maar 1 knop nodig. Maakt de pagina nog overzichtelijker.
gpsgek Geplaatst 27 januari 2007 Auteur Geplaatst 27 januari 2007 Nog een tweetal suggesties; geen superfunctionaliteit, maar om het nog gebruikersvriendelijker te maken: Kan jij niet wat verzinnen dat ik een coordinaat uit een cachepagina kan kopieren en waarbij GC Tools vervolgens die 'graden nulletjes' eruit stript. Als je kan achterhalen op de graden-pagina vanuit welke veld wordt geentered, of wat het laatst gewijzigde veld is, dan heb je nog maar 1 knop nodig. Maakt de pagina nog overzichtelijker. Er is een tijdelijke ontwikkel-stop vanwege een hoge tentamendruk. Wel heb ik beide suggesties aan de todo toegevoegd. Na aanstaande donderdag is de overmatige druk hopelijk voorbij...
franka en pim Geplaatst 28 januari 2007 Geplaatst 28 januari 2007 Succes martijn. Ik ga iig duimen voor je tentames. Nou ja.... voor een goed resultaat!!!
bapamaci Geplaatst 28 januari 2007 Geplaatst 28 januari 2007 Er is een tijdelijke ontwikkel-stop vanwege een hoge tentamendruk. Wel heb ik beide suggesties aan de todo toegevoegd. Na aanstaande donderdag is de overmatige druk hopelijk voorbij... Succes met je tentamen's M
gpsgek Geplaatst 29 januari 2007 Auteur Geplaatst 29 januari 2007 Ondanks de tentamens komen er zijdelings wel eens gedachten in me op. Daarom een kleine todo toegevoegd: - Grab to WGS84 / Push to WGS84 onder rechtermuisknop In het kader van overzichtelijkheid en ruimtebesparing...
andemo Geplaatst 29 januari 2007 Geplaatst 29 januari 2007 Ondanks de tentamens komen er zijdelings wel eens gedachten in me op. Daarom een kleine todo toegevoegd: - Grab to WGS84 / Push to WGS84 onder rechtermuisknop In het kader van overzichtelijkheid en ruimtebesparing... En nu alle gedachten op het tentamen. Wij zijn er morgen ook nog. Veel succes
franka en pim Geplaatst 29 januari 2007 Geplaatst 29 januari 2007 (bewerkt) Met je neus in de boeken.. NERD!!!! 29 januari 2007 bewerkt door franka en pim
smeule Geplaatst 11 februari 2007 Geplaatst 11 februari 2007 Hallo GPSgek, Het is al weer even stil rondom de GCTool. Hoe zijn je tentamens eigenlijk verlopen. Kunnen we al een nemen op de goede afloop?
gpsgek Geplaatst 11 februari 2007 Auteur Geplaatst 11 februari 2007 Dat het even stil was rond GCTool klopt. Natuurlijk heb ik niet stilgezeten. Naast tentamens maken heb ik een aantal leuke nieuwe functionaliteiten geïmplementeerd. Zo kunnen vanaf vandaag ook GPX-bestanden worden ingelezen. Het opslaan van GPX-bestanden zal in een van de volgende versies ook beschikbaar worden. Dus....: Download! GCTool 1.4.1 (11 februari 2007) * GPX-lees ondersteuning toegevoegd * Mapsource notatie invulbaar/plakbaar. Ook de notatie van bijvoorbeeld GC.com kunnen hier nu worden ingelezen. Onder andere gradensymbolen worden automatisch gestript. * Actieve invoer wordt gebruikt om berekening uit te voeren * "Rechts-klik"-menu's toegevoegd * Bugfix WGS84 invoer * Bugfix Hex-invoer Overigens is GCTool 1.4.1 ruim 200 keer gedownload! Toegevoegd aan de Todo: Opslaan van gegevens in GPX-bestanden.
Aanbevolen berichten