TinkerTeam Geplaatst 30 december 2006 Geplaatst 30 december 2006 Inmiddels zitten we op 56 caches. het gaat goed! Alleen is het al diverse keren gebeurd, dat we op onze kaart met niet gevonden caches, caches zien staan die we al lang gelogd hebben. Inmiddels wel een stuk of 10,15. Tot nu toe gecorrigeerd met DHZ, dat gaat ook altijd goed. Maar toch, 1 op de 4 a 5 logs komt dus niet door in de kaarten. Lijkt me toch wat veel...Hoe kan dit?? hebben meer cachers hier last van?
bertien Geplaatst 31 december 2006 Geplaatst 31 december 2006 Inmiddels zitten we op 56 caches. het gaat goed!Alleen is het al diverse keren gebeurd, dat we op onze kaart met niet gevonden caches, caches zien staan die we al lang gelogd hebben. Inmiddels wel een stuk of 10,15. Tot nu toe gecorrigeerd met DHZ, dat gaat ook altijd goed. Maar toch, 1 op de 4 a 5 logs komt dus niet door in de kaarten. Lijkt me toch wat veel...Hoe kan dit?? hebben meer cachers hier last van? Niet hetzelfde maar heeft er volgens mij wel mee te maken nl ik wil een cache een geodor toekennen echter hij geeft dan aan de ik deze cache nog niet gevonden heb.
verrader Geplaatst 31 december 2006 Geplaatst 31 december 2006 Wij hebben nog steeds last dat we niet kunnen inzoomen in de :niet gevonden kaart. Verder werkt alles naar behoren gr.verrader
zeebanket Geplaatst 31 december 2006 Geplaatst 31 december 2006 25 gevonden caches is nog niet zoveel maar inderdaad ook bij ons staat er nog 1 op de kaart van niet gevonden. Bij de logjes die we geschreven hebben staat wel 25 achter zeebanket maar kijk ik bij het forum dan staat er 21. Maakt mij niet zoveel uit. Ik hou zelf wel bij welke we gevonden hebben. Overigens krijg ik ook een foutmelding als ik wil inzoomen op de niet gevonden kaart (traditionele kaart).
Twinlife Geplaatst 31 december 2006 Geplaatst 31 december 2006 Dat van die foutmelding is al 3000 keer gemeld, is al bekend, Kruimel wordt er chagerijnig van, en oh ja, het staat niet nummer 1 op de prioriteiten lijst, dus het zal ongetwijfeld ooit gerepareerd worden, maar andere dingen zijn eerder aan de beurt. En de GoogleMaps werken wel. Vertel dan eens Xaa waarom staat het niet op nummer 1, hoe kom jij trouwens aan die wijsheden? Ben van mening dat de mensen hier meer behoefte aan hebben dat de kaart weer in orde komt dan aan een paar extra toepassingen bij de logs ed. Tja en om op GoogleMaps terug te komen ik denk dat jij met Firefox werkt (waar het wel werkt) en niet verder kijkt dan je neus lang is maar in IE6 en 7 werkt het (nog steeds) niet, de boel loopt nog steeds vast. Gr Twinlife
Skjal Geplaatst 31 december 2006 Geplaatst 31 december 2006 (bewerkt) Dat van die foutmelding is al 3000 keer gemeld, is al bekend, Kruimel wordt er chagerijnig van, en oh ja, het staat niet nummer 1 op de prioriteiten lijst, dus het zal ongetwijfeld ooit gerepareerd worden, maar andere dingen zijn eerder aan de beurt. En de GoogleMaps werken wel. Vertel dan eens Xaa waarom staat het niet op nummer 1, hoe kom jij trouwens aan die wijsheden? Ben van mening dat de mensen hier meer behoefte aan hebben dat de kaart weer in orde komt dan aan een paar extra toepassingen bij de logs ed. Tja en om op GoogleMaps terug te komen ik denk dat jij met Firefox werkt (waar het wel werkt) en niet verder kijkt dan je neus lang is maar in IE6 en 7 werkt het (nog steeds) niet, de boel loopt nog steeds vast. Gr Twinlife Dit is al uit en ten treure aan bod geweest in een ander draadje. Kijk hier maar eens en hier 31 december 2006 bewerkt door Mr. John
Kapitein Haak Geplaatst 31 december 2006 Geplaatst 31 december 2006 Ook maar even een duit in het zakje doen. Het feit dat het niet op de hoogste plek zou staan van prioriteiten vind ik bijzonder jammer. Vooral het probleem dat de niet gevonden caches kaart oude versie niet meer kan inzoomen. Ik heb al van diverse cachers gehoord, en ik ben er zelf één van die dit als een flink probleem ervaren. Als ik ga cachen klikte ik altijd op de niet gevonden kaart om dan op basis daarvan mijn doelgebied te bepalen maar dat kan dus niet meer. Nu hoor ik anderen al zeggen ja de googlemaps kaarten zijn toch prima en die kun je toch gebruiken. Nou helaas die kaarten zijn voor mij hier een pain in the ass zodat ik nu dus op een vervelende manier, zo zie ik het tenminste als je 2 jaar lang op dezelfde manier je doelcaches hebt bepaald, mijn caches moet gaan bepalen. Ik ga niemand beschuldigen maar het lijkt er bijna op dat men op deze manier het gebruik van de nieuwe kaarten er door wil drukken. Met de nadruk het lijkt. Ik hoop dan ook dat er snel iets aan dat probleem gedaan gaat worden. In deze periode waarin zoveel wordt gesproken over het donateurschap van .nl wil ik eraan toevoegen dat ik graag donateur wordt maar dan wel pas als dit probleem is verholpen want nu is het een grote handicap. Groeten Kapitein Haak.
Kapitein Haak Geplaatst 31 december 2006 Geplaatst 31 december 2006 Ook maar even een duit in het zakje doen. Het feit dat het niet op de hoogste plek zou staan van prioriteiten vind ik bijzonder jammer. Vooral het probleem dat de niet gevonden caches kaart oude versie niet meer kan inzoomen. Laat ik er dan ook meteen aan toevoegen dat ik het ook jammer vind. Ik vind de oude kaarten fijner werken dan de nieuwe met Google Maps. Al heb ik wel het idee dat als Reintje langer de tijd had gehad om aan die Google Maps te werken er nog veel verbetering mogelijk was geweest. Maar dat is nu eenmaal helaas niets zo. En helaas betekent dat ook dat vermoedelijk het hele gc.nl team tijd nodig heeft om zich aan te passen aan de situatie, o.a. waar het betreft het bestuderen van wat Reintje allemaal gebouwd heeft en hoe dat werkt. Ongetwijfeld is men daar ook mee bezig, en ongetwijfeld zijn er ook andere dingen die hun aandacht vragen (dingen als dat donateurgedoe goed regelen, familie, feestdagen, oh ja het zorgen dat de statistieken weer kloppen, en nog meer dingen die allemaal terug te vinden zijn hier en daar in allerlei draadjes, aangezien dat ook is waar ik ze allemaal gelezen heb) En ik kan me voorstellen dat die kaarten en evt dingen die te maken hadden met de verhuizing naar een andere server allemaal aan de orde gaan komen. Ik heb tenminste het idee dat de meeste problemen altijd wel opgepikt worden en opgelost worden. Alleen kosten sommige dingen tijd en/of staan sommige dingen wat lager op de lijst. Nou alleen maar hopen dat ze snel boven komen drijven :-) Ik begrijp dat het te maken heeft met prioriteit als ik je zo hoor. Vebazingwekkend dat er dan deze week allerlei testjes en dingen hebben gelopen aangaande de fotocarrousel, dus klaarblijkelijk heeft dat dan meer prioriteit dan de functionaliteit voor de cachers? Ik begrijp best dat er een lastige erfenis ligt, maar geef dan gewoon met zijn allen toe dat je niet weet hoe dit op te lossen ipv verhalen over prioriteit te vertellen want ik ben uit de tijd dat ik geloof in sprookjes. Ik neem toch aan dat als het voor de gebruikers belangrijk is dit een hogere prioriteit krijgt dan de looks en indien ik daarin fout zit dan denk ik dat er iets goed mis is. Maar goed ik wens jullie succes met het oplossen van alle problemen. En vooral en nog vele malen belangrijker een goede jaarwisseling gewenst en alvast de allebeste wensen voor 2007 en vooral veel gezondheid. Groeten Haak.
Team Firefox Geplaatst 31 december 2006 Geplaatst 31 december 2006 Ik begrijp dat het te maken heeft met prioriteit als ik je zo hoor.Vebazingwekkend dat er dan deze week allerlei testjes en dingen hebben gelopen aangaande de fotocarrousel, dus klaarblijkelijk heeft dat dan meer prioriteit dan de functionaliteit voor de cachers? Het gespeel met aanhangsels aan muizen heeft kennelijk ook een hogere prioriteit dan de gehele problematiek van de cache kaarten. Het eerste was even leuk om te zien, maar het laatste is wel verrekte lastig (zoals Haak al aangeeft) voor wat betreft het uitstippelen van een cache route. Vandaar ook hier geen donatie komend jaar voor gc.nl. Jammer maar helaas
keesenanita Geplaatst 31 december 2006 Geplaatst 31 december 2006 Dat van die foutmelding is al 3000 keer gemeld, is al bekend, Kruimel wordt er chagerijnig van, en oh ja, het staat niet nummer 1 op de prioriteiten lijst, dus het zal ongetwijfeld ooit gerepareerd worden, maar andere dingen zijn eerder aan de beurt. En de GoogleMaps werken wel. Fijn Xaa dat jij dat bepaald wat niet belangrijk is en dat google maps wel werkt. Toevallig werkt google maps bij ons helemaal niet (15 minuten wachten voordat je op een cachepagina bent is normaal) en toevallig ben ik maar een gewone huisvrouw die niet zo goed op de hoogte is van een computer als jij, dus kan ik hem ook niet zo krijgen dat google maps wel snel is. Ik vind dit dus wel een prioriteit, anders had ik ook geen donateur van .nl hoeven te worden als ik het forum nooit nodig had om af en toe om wat hulp te vragen. Dat is toch om te zorgen dat er verder gewerkt kan worden in het belang van de mensen die iets wel belangrijk vinden? Geen geld is geen service, toch? Hiermee zeg ik NIET dat die melding de BELANGRIJKSTE is maar ook jij mag er wel rekening mee houden dat het ook een prioriteit heeft. Problemen die jij hebt met jou pagina's kan je misschien zelf wel oplossen, maar wij kunnen dit probleem (en dat van google maps) niet oplossen. Beetje aandacht voor dit punt mag dus ook wel, verder zijn we gewoon erg geduldig. We snappen goed dat je niet alles kan verwachten van mensen die ook een baan, gezin, vrije tijd etc. hebben. We wachten af. Maar....wel bedankt voor alle positieve dingen die ook jij toevoegt om onze vragen te beantwoorden. En ook een fijne jaarwisseling voor jou!
Team Firefox Geplaatst 31 december 2006 Geplaatst 31 december 2006 Het gespeel met aanhangsels aan muizen heeft kennelijk ook een hogere prioriteit dan de gehele problematiek van de cache kaarten. Het eerste was even leuk om te zien, maar het laatste is wel verrekte lastig (zoals Haak al aangeeft) voor wat betreft het uitstippelen van een cache route. Vandaar ook hier geen donatie komend jaar voor gc.nl. Jammer maar helaas Moehahaha :-) Dus zodra die kaarten weer werken, maak jij je donatie over? Haak ook al. Nog even en het wordt een lucratieve business voor die stichting om het te gaan repareren! Misschien ga ik eens 'onderhandelen'. Als ik nou voor elkaar krijg dat meer mensen dat soort toezeggingen doen, en zij zorgen dat het geregeld wordt, krijg ik dan een percentage? Oh ja, ik ga alleen geen stropdas dragen! Nee hoor, boter bij de vis heet zoiets Laat eerst een deugdelijk produkt zien en dan kijk ik wel of ik mijn bijdrage lever. Niet andersom! Zucht, wat een opluchting .... eentje zonder stropdas
Aanbevolen berichten