Spring naar bijdragen

Met de auto op weg!


snif&snuitje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Omdat wij als geocachers ook veel op de weg zitten, het volgende heet van de naald!

Er zijn nieuwe Politie camera's langs onze autobanen geplaatst. Wees op uw hoede :blush: .

Hier is een documentje te downloaden met alle plaatsen waar ze momenteel zitten. Doe je voordeel er mee ;)

 

 

Ik heb dit document ook al eens van een kennis gemaild gekregen maar bij de Benelux hectometerpaal 72,0 heb ik niets/nog niets aangetroffen.

 

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja hoor daar istie weer. Het zou fijn zijn als mensen die meldingen/lijsten/emails/pagina's/filmpjes als deze willen doorsturen eerst even wat onderzoek doen. Voornamelijk eerst eens kijken naar het fenomeen HOAX.

Ik heb deze lijst ook al zo vaak gezien de afgelopen jaren.

Wordt zelfs genoemd op flitsservice.nl als hoax. Dus, niet meer over hebben, weggooien, verbranden, opeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja hoor daar istie weer. Het zou fijn zijn als mensen die meldingen/lijsten/emails/pagina's/filmpjes als deze willen doorsturen eerst even wat onderzoek doen. Voornamelijk eerst eens kijken naar het fenomeen HOAX.

Ik heb deze lijst ook al zo vaak gezien de afgelopen jaren.

Wordt zelfs genoemd op flitsservice.nl als hoax. Dus, niet meer over hebben, weggooien, verbranden, opeten.

 

Inderdaad, ik ken nu drie verschillende versie's en nog nooit wat gezien, laat staan dat het kon op een van de plekken. (bij Heerenveen is het op die plek gewoon niet mogelijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hebben ze ook een keer een lijstje rondgemaild met foto's van flitskasten zo ook bij steenwijk. Ben er een keer gestopt maar er kan niet eens een camera in staan is gewoon een sleutelkastje op de zijkant van de kast en op afstand lijkt het net een camera

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...