Spring naar bijdragen

Nieuw in de Goodiesshop


Geoman

Aanbevolen berichten

Maar och, ligt eraan hoe duur, anders toch altijd wel 5 stuks em anders ook wel meer.

Ik zal kijken voor jou of ik er 5 mee kan nemen,en over de prijs gesproken ik weet zeker dat jij het niet te duur vind.

 

 

Er staan inmiddels 5 stuks voor jou klaar,ik heb nog wel een beetje ruimte in de kofferbak over om ze 6 juni mee te nemen.

 

 

Gr Twinlife :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik weet niet veel over piercings. Maar ik schat dat een navelpiercingringetje van zo'n 3 mm binnendiameter geschikt is om een hatpin.jpg Lapel Pin op vast te klikken met zijn drukknopje. Dat lukt met knoopsgaten in revers van colbertjasjes en volgens mij ook bij gebruik als oorbellen.

Maar wees gewaarschuwd: niet iedereen kan tegen chroomlegeringen op/aan/in zijn vel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er staan inmiddels 5 stuks voor jou klaar,ik heb nog wel een beetje ruimte in de kofferbak over om ze 6 juni mee te nemen.

 

 

Gr Twinlife  :lol:

Uitstekend mijn beste.

Er komen zeker 100 cachers op die dag. Hoe herken ik je? Gna Gna Gna.

 

Ik kom zelf incognito geloof ik. Gekapt en geschoren, 10 kilo gegroeid de laatste paar weken, tatouages bedekt, maar 4 piercings zichtbaar.

 

GRTZ

 

Kruimeldief B) Heeft voor alle zekerheid een paar pannekoeken gereserveerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw in de shop !!!

 

ik heb uit de USA de Tatoos gehaald. Een soort plakplaatjes voor op mensenvel die met alcohol weer verwijderbaar zijn (deppen ermee, niet drinken).

Ze liggen nog niet officieel in de shop; ik kreeg ze net binnen.

Een productbeschrijving moet je dus nog even bij Geocaching Tattoos opzoeken.

Maar een plaatje zegt meer dan vele woorden:

geo5560bb.jpg

 

Heel voorlopige prijs: ik doe ze per 5 stuks voor 1 euro. (de postzegelverzendkosten van 39 cent zijn bij deze prijs inbegrepen, dat is dus een koopje :-)

 

En als je griezelt van dat soort dingen (ook tijdelijk) op je vel; je kan ze altijd als leuke goodies in een cache stoppen.

Doe mij er maar 10 of 20 van die dingen prof, enneh ook nog een keychain, je weet wel, dezelfde als voor een paar weken terug. Waar blijft die muts die ik nog graag voor de zomer wil dragen B)

 

Enneh, muts, is die wollen geval, niet KralenFee, die muts wil ik niet dragen.

 

geo2425c.jpg

 

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief :lol: Ik weet dat je gelooft te hebben begrepen wat ik zei, maar ik betwijfel of je beseft dat wat je hebt gehoord, niet is wat ik bedoelde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitstekend mijn beste.

Er komen zeker 100 cachers op die dag. Hoe herken ik je? Gna Gna Gna.

Als je naar een paar foto's kijkt in mijn profiel dan kan het niet missen.

En anders roep je maar heel hard door het pannenkoekhuis van Twinlife waar ben je,dan reageer ik wel. ;)

 

Maar nu effe zonder gein als het tegen zit kom ik net voor twaalf uur aan in Elp dus ben de laatste moet nm van Ameland afkomen.

En anders kijk even in rond en zie je een blauwe Peugeot 406 staan(of kom net aanrijden) met kenteken TG-FV-72.

 

Maar ik denk dat het wel goed komt(denk dat ik jou ook wel herken van een foto)

 

 

Gr Twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar nu effe zonder gein als het tegen zit kom ik net voor twaalf uur aan in Elp dus ben de laatste moet nm van Ameland afkomen.

En anders kijk even in rond en zie je een blauwe Peugeot 406 staan(of kom net aanrijden) met kenteken TG-FV-72.

 

Maar ik denk dat het wel goed komt(denk dat ik jou ook wel herken van een foto)

 

 

Gr Twinlife  :beerchug:

Het moet al raar lopen wil ik je niet uit 100 van die gasten kunnen pikken ;) Zoveel van die apen slingeren er vast niet rond.

 

Tjee, ben trouwens blij dat het een mini is. Als er nu al 100 komen, hoeveel moeten het er dan zijn als het een maxi is? ;)

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Die voor alle zekerheid maar een plak brood meeneemt. De bakker van Elp zal wel in de kerk zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er staan inmiddels 5 stuks voor jou klaar,ik heb nog wel een beetje ruimte in de kofferbak over om ze 6 juni mee te nemen.

Gr Twinlife  :beerchug:

Uitstekend mijn beste.

Er komen zeker 100 cachers op die dag. Hoe herken ik je? Gna Gna Gna.

Lijkt mij heel simpel: Zo'n Noord Groninger met 'vijf van die joekels van dozen om hem heen. Bovendien staat hij in z'n eentje... :ph34r: De rest van zijn team is die wandeling al aan het doen.

 

tot cache en tot event,

team Wij Drie ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De rest van zijn team is die wandeling al aan het doen.

Denk het ook,ik blijf maar achter in het pannenkoekhuis ben dan nog te moe om een wandeling van 7.5km te maken na een zware trainingkamp op Ameland. :ph34r:

 

Maar volgens mij gaan wij nu helemaal off-topic dit draadje is bedoelt voor nieuw in de goodie shop. ;)

 

 

Gr twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het moet al raar lopen wil ik je niet uit 100 van die gasten kunnen pikken ;) Zoveel van die apen slingeren er vast niet rond.

Het is dus wel raar gelopen je hebt mij niet uit die 100 gasten gepikt,en ik heb jou ook gemist.

Maar dat lag ook deels aan mij omdat wij direct op pad zijn gegaan om de cache te zoeken en niet even de tijd genomen om iedereen een hand te schudden.(lees log mini event) :blush:

 

En ik was ook niet meer in staat om te gaan slingeren de vermoeidheid speelde daar een grote rol in.

 

Maar zal het zeker goed maken om binnenkort de Schans te gaan doen en de kisten dan maar in Emmen achter te laten.

 

 

Gr Twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het moet al raar lopen wil ik je niet uit 100 van die gasten kunnen pikken 
Het is dus wel raar gelopen je hebt mij niet uit die 100 gasten gepikt,en ik heb jou ook gemist. Maar dat lag ook deels aan mij omdat wij direct op pad zijn gegaan om de cache te zoeken en niet even de tijd genomen om iedereen een hand te schudden.

Maar zal het zeker goed maken om binnenkort de Schans te gaan doen en de kisten dan maar in Emmen achter te laten.

Gossie, Twinlife had z'n auto zo vol met die kisten liggen dat er amper nog 2 zitplaatsen waren. :beerchug:

Hij was bij het eerste groepje dat ging lopen en ze waren dus niet het eerste bij de cache :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie Groninger is dat hoor. Ik werd er wel op gewezen door de KralenFee dat er een Twinlife rondliep. Ik meende zo her en der begrepen te hebben dat men mbijna niet om mij heen kon kijken :blush:

Kon ik het weten dat de man steeds weegkroop achter een pannenkoek?

 

Nu zit ik mooi zonder een doos, de Fee daar gelaten.

 

Alles sal reg kom zei die vent in Zuid Afrika

 

GRTZ

 

Kruimeldief :beerchug:Vroegah dronk je gewoon lekker een bakkie pleur met een grote sprits, tegenwoordig mot je minimaal een Senseo Crema hebben om er bij te horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...