Spring naar bijdragen

Nieuwe Caches op de kaart?


Geothean

Aanbevolen berichten

Zijn er nog meer manieren om het stipje op de kaart te krijgen?

Met viltstift op het beeldscherm inkleuren.

 

Bedankt hier kunnen we wat mee.

Nee, je kunt er niets mee. Maar de methode "hoe zelf handmatig probleem oplossen" is een paar berichten terug beschreven. Als er meer methodes zouden zijn, zouden die immers daarbij vermeld staan. Op is op, er zijn geen methodes meer.

 

Ik kan wel 100x schrijven dat de problemen bekend zijn, iedereen meldt weer opnieuw zijn eigen probleem. Daar word ik, ook al is het Kerst, een beetje chagrijnig van.

 

 

We willen niemand chagrijnig maken. Wij hebben respect voor de mensen die heel veel werk verrichten voor gc.nl. Wij wachten wel af tot het stipje op de kaart verschijnt.

 

@Geothean - Wij hebben wel een dag gewacht en zijn blij dat hij nu op de nieuwe kaart is verschenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...
ReizenReizen

Ik heb het in een ander draadje al eens gewaagd, maar probeer het gewoon nog een keer.

@team van geocaching.nl

Zou het misschien mogelijk kunnen zijn om totdat er een oplossing is en/of de site herontworpen wordt op de pagina met statistieken, kaarten , GEO D'Ors en al wat dies meer zij en afhankelijk is van het inlezen van data van .com dat momenteel niet goed meer functioneert een verklarende mededeling te zetten voor de gebruikers met een korte uitleg wat en waarom e.e.a. niet werkt?

Op dit moment lijkt het erop dat de geduldige forumgebruikers die wat meer inzicht in zaken hebben deze service verlenen aan medegebruikers hetgeen niet bepaald gebruikersvriendelijk overkomt. Ik denk dat het wat netter zou staan als dit soort mededelingen vanuit het team komt.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga naar .com

 

No hard feelings naar .nl , maar updates blijven te lang uit en eigenaar doet (te) weinig om inzicht te geven in het hoe en wat. (laat staan wat je moet vinden van gedoe met vrijwilligers wat elk jaar weer terug komt).

 

Er schijnt een nieuwe site te komen maar tegen die tijd ben ik gewend aan .com met de smilies en de andere werkwijze.

 

Het geeft (na 800 caches)weer een andere blik (of de originele) op onze hobby die ik samen met .com heerlijk kan voortzetten.

 

Greetz AAPJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...