Spring naar bijdragen

Man bijt hond


MegaHeks

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het bestuur van geocaching.nl is ook al eens benaderd. Na overleg hebben we bedankt omdat we vinden dat het bewuste programma een bepaald beeld schept waarmee we ons niet kunnen en willen vereenzelvigen.

 

Wat ieder voor zich doet, moet men zelf weten. Wel vind ik het verstandig dat zulke zaken lopen via Stichting Geocaching of via de pr-man van deze website.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de uitzending van vanavond (14 november) is NCRV Man bijt hond op zoek naar fanatieke geocacher.

Indien jij geinterseerd ben nem dan even contact met mij op. 06 20966695

 

groetjes

MegaHeks

Kunnen ze Joke niet gebruiken.

Die ouwhoert niet maar heeft wat te vertellen.(vind ze zelf)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het bestuur van geocaching.nl is ook al eens benaderd. Na overleg hebben we bedankt omdat we vinden dat het bewuste programma een bepaald beeld schept waarmee we ons niet kunnen en willen vereenzelvigen.

 

Wat ieder voor zich doet, moet men zelf weten. Wel vind ik het verstandig dat zulke zaken lopen via Stichting Geocaching of via de pr-man van deze website.

 

Waarom vind je dat verstandig? Cachers mogen volgens mij meewerken als ze dat willen en hebben in principe niets met .nl te maken. Niet dat ik er aan meewerk, maar dat is weer wat anders.

 

Wel vind ik het verstandig dat zulke zaken lopen via Stichting Geocaching

 

Dit verzoek is via de Stichting Geocaching binne gekomen.

 

Daar wordt het anders van.

bewerkt door SN@G
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit verzoek is via de Stichting Geocaching binne gekomen.

Je schreef het niet, maar ik ging er stilletjes wel van uit ;)

 

Cachers mogen volgens mij meewerken als ze dat willen en hebben in principe niets met .nl te maken.

Ja hoor, dat mag. Heb ik zelf ook gedaan.

Maar leer mij intussen de media kennen; voor je het weet word je als woordvoerder van de Nederlandse Geocaching gemeenschap gezien. En dan is het toch handig om het te kanaliseren. Maar van mij moet er niks en ik verbied niemand iets (het idee alleen al dat ik dat zou kunnen....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er ook heel huiverig voor. Voor je het weet worden je woorden zo gemonteerd dat lijkt alsof geocachend Nederland een georganiseerde club is die moedwillig beschadigingen aan natuur en andermans eigendommen promoot.

 

Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat door een paar (onzorgvuldige) woordjes de contacten met natuurverenigingen onder spanning komen te staan. Trouwens als het bestuur haar bedenkingen al heeft, dan zou ik er niet aan beginnen. Ondanks dat ik verschrikkelijk verslaafd ben aan het cachen en tegen iedereen zou willen vertelen hoe leuk het is.

 

Zilvervloot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er ook heel huiverig voor. Voor je het weet worden je woorden zo gemonteerd dat lijkt alsof geocachend Nederland een georganiseerde club is die moedwillig beschadigingen aan natuur en andermans eigendommen promoot.

 

Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat door een paar (onzorgvuldige) woordjes de contacten met natuurverenigingen onder spanning komen te staan. Trouwens als het bestuur haar bedenkingen al heeft, dan zou ik er niet aan beginnen. Ondanks dat ik verschrikkelijk verslaafd ben aan het cachen en tegen iedereen zou willen vertelen hoe leuk het is.

 

Zilvervloot.

 

Ik stel voor om Zilvervloot woordvoerder te maken van: 'TB Hotel 'De Mondt van de Eems' :lol1:

Sorry, flauw, maar ik heb wel ff hard gelachen toen ik je log las, Twinlfe ook trouwens. ;)

 

Volgende keer combineer je die cache maar met een bak koffie bij mij. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met degene die ooit in het dodehond veteranen bestuur zaten vonden wij ook dat het programma niet verkeerd is , maar dat we niet het idee hadden dat geocache op de juiste manier uit de veren zou komen. Dit had ook te maken met de manier waarop ons event tot stand kwam ( een beetje gekkigheid op het forum, wat nu in geochat zou plaats vinden).

Gezamenlijke stemmen van het bestuur maakte dat we het afsloegen, en heben de redactie van Manbijthond gemeld dat we hun camera’s liever niet op ons event wilde zien ( met een nette uitleg waarom).

 

Persoonlijk vind ik ongeveer hetzelfde als door Heirbaut Hunters in zijn 1e reactie van dit draadje beschreef, al kan ik het programma op zich wel waarderen.

 

D.L.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn advies: nooit meewerken aan korte items over geocachen.

Wat kun je in die korte tijd namelijk vertellen? Dat je het leuk vindt? En dat je op zoveel leuke plekken komt? En dat de "schat" meestal zwaar tegenvalt? Bovendien wordt eerst altijd even uitgelegd hoe de satellieten werken, hoe een GPSr werkt, dat je internet moet hebben. En dan is de tijd om. Volgende onderwerp.

Ik werk alleen mee aan publiciteit als ik inschat dat die het geocachen vrij goed weergeeft. Dus (liefst) een hele dag met me meelopen, of in ieder geval een hele (multi-)cache meelopen. Heb ik drie keer gedaan. Is mij elke keer goed bevallen. De twee geschreven artikelen (Telegraaf, Te Voet) waren naar mijn zin en ook de radio-uitzending van Rijnmond kon er mee door. Het beste is vind ik, dat er vrij lang naar de cache gezocht moet worden en dat is alle drie keren goed gelukt. In één geval werd de journalist zelfs een beetje kriegel. Dat is het allerbeste, want het geocachen is weliswaar leuk, maar soms ook frustrerend en dat wil ik graag in de publiciteit. Ik vertel de journalisten in ieder geval altijd, wat er allemaal mis kan gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... al kan ik het programma op zich wel waarderen.

Het is maar waar je de klemtoon legt in bovenstaande ;)

Daarom wil ik nog wel even kwijt dat ook ik het programma wel kan waarderen en dat ik geenszins een waardeoordeel wil uitspreken over het programma, de makers en de kijkers. Ik denk dat Wilxlii het goed duidelijk maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...