Spring naar bijdragen

Voor als je alleen linksaf moet richting cache


ds-polleke

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Voor je TomTom

 

Het is volgens mij de garantie dat je altijd te laat afslaat met die trage stem van haar.. maar lollig is het zeker

 

http://www.femkeontour.nl

 

Een leuke gadget in al het campagne geweld..

Ik blijf CU stemmen.. maar dit moest ik even melden

Nou, ik had begrepen dat je met FemFem altijd linksaf gaat, maar wel op de juiste bestemming uitkomt. Tenminste, zo is het gebracht in het nieuws.

 

En wat we gaan stemmen? Volgens de forumregels mogen we daar het niet over hebben. Het schijnt dat het Geloof en Politiek niet echt onderwerpen zijn die het welles/nietes en flame resistant zijn :dribble:

 

Maar ik kan het niet laten eigenlijk.....

 

Vreemd toch dat een politieke partij die zich groen noemt en eigenlijk er op tegen is dat iedereen een auto heeft en erop tegen is dat we te pas en te onpas gebruik maken van die milieuvervuilende stiinkbakken, als verkiezingstunt een variant heeft op de Eva van TomTom. En waar gebruiken we TomTom in hoofdzaak voor? Juist om met die stinkbakken rond te jakkeren op voor ons onbekend terrein.

 

Leuke grap maar niet echt goed over nagedacht als je kijkt naar partijpolitiek....

 

Nu stink ik er dus zelf in. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor je TomTom

 

Het is volgens mij de garantie dat je altijd te laat afslaat met die trage stem van haar.. maar lollig is het zeker

 

http://www.femkeontour.nl

 

Een leuke gadget in al het campagne geweld..

Ik blijf CU stemmen.. maar dit moest ik even melden

Nou, ik had begrepen dat je met FemFem altijd linksaf gaat, maar wel op de juiste bestemming uitkomt. Tenminste, zo is het gebracht in het nieuws.

 

En wat we gaan stemmen? Volgens de forumregels mogen we daar het niet over hebben. Het schijnt dat het Geloof en Politiek niet echt onderwerpen zijn die het welles/nietes en flame resistant zijn :dribble:

 

Maar ik kan het niet laten eigenlijk.....

 

Vreemd toch dat een politieke partij die zich groen noemt en eigenlijk er op tegen is dat iedereen een auto heeft en erop tegen is dat we te pas en te onpas gebruik maken van die milieuvervuilende stiinkbakken, als verkiezingstunt een variant heeft op de Eva van TomTom. En waar gebruiken we TomTom in hoofdzaak voor? Juist om met die stinkbakken rond te jakkeren op voor ons onbekend terrein.

 

Leuke grap maar niet echt goed over nagedacht als je kijkt naar partijpolitiek....

 

Nu stink ik er dus zelf in. :D

 

Ik ben redelij kFlame retardant hoor.. Kom maar op! je kunt bij mij voor politiek en geloof terecht..

 

Maar on topic.. ik heb m ff op de tom tom gegooid.. je lacht je rot maar volgens mij gaat hij nog sneller vervelen dan Neef Stanley...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor je TomTom

 

Het is volgens mij de garantie dat je altijd te laat afslaat met die trage stem van haar.. maar lollig is het zeker

 

http://www.femkeontour.nl

 

Een leuke gadget in al het campagne geweld..

Ik blijf CU stemmen.. maar dit moest ik even melden

Nou, ik had begrepen dat je met FemFem altijd linksaf gaat, maar wel op de juiste bestemming uitkomt. Tenminste, zo is het gebracht in het nieuws.

 

En wat we gaan stemmen? Volgens de forumregels mogen we daar het niet over hebben. Het schijnt dat het Geloof en Politiek niet echt onderwerpen zijn die het welles/nietes en flame resistant zijn :dribble:

 

Maar ik kan het niet laten eigenlijk.....

 

Vreemd toch dat een politieke partij die zich groen noemt en eigenlijk er op tegen is dat iedereen een auto heeft en erop tegen is dat we te pas en te onpas gebruik maken van die milieuvervuilende stiinkbakken, als verkiezingstunt een variant heeft op de Eva van TomTom. En waar gebruiken we TomTom in hoofdzaak voor? Juist om met die stinkbakken rond te jakkeren op voor ons onbekend terrein.

 

Leuke grap maar niet echt goed over nagedacht als je kijkt naar partijpolitiek....

 

Nu stink ik er dus zelf in. :D

 

Ik ben redelij kFlame retardant hoor.. Kom maar op! je kunt bij mij voor politiek en geloof terecht..

 

Maar on topic.. ik heb m ff op de tom tom gegooid.. je lacht je rot maar volgens mij gaat hij nog sneller vervelen dan Neef Stanley...

 

Het is sowieso niet zo handig om voor TomTom te kiezen...Je weet dat je geen garantie hebt om inderdaad op je eindbestemming te geraken. Het overkomt mij vaak genoeg dat het apparaat het spoorbijster is. Zou dat de boodschap van GroenLinks zijn? Dat we niet meer van het blik gebruik maken omdat we telkes hopeloos ronddolen?

 

Nee voor het echte werk als het erop aankomt gaan we voor de Nuvi van Garmin. Heeft ook zo zijn char_mes maar verdwalen...nee dat heb ik nog niet mogen mee maken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar minder vaak fout te rijden (een uitzondering daar gelaten Kruimel) en dus minder benzine te verbruiken, dus toch wat miilieurvriendelijker.

 

Je kunt het ook anders zien. Zonder TomTom was ik veel minder vaak "op pad" omdat ik de weg toch steeds kwijt ben :dribble:

 

Dat ziet u weer helemaal verkeerd, meneer Kruimeldief. Aangezien je wellicht kan inzien dat auto's een niet te voorkomen kwaad zijn, hebben TomTom's, Garmin-met-Map-Source, etc een grote milieuvriendelijke werking: {KNIP}

 

Maar natuurlijk mijnheer Xaa, maar aangezien er bepaalde groeperingen zijn die, ondanks rechtstreeks van A naar B reizen, alleen voor eigen vermaak, verfoeien, begrijp ik deze "stunt" nog steeds niet.

 

Ook uw "uitleg" is politiek gekleurd. Alle partijprgramma's vallen altijd in het voordeel van welke politieke partij dan ook uit te leggen. Ik mag me gelukkig prijzen dat ik het volgend jaar weer minder in de portemonnee heb :lol1:

 

NB: even de weer in de eerste zin doorstrepen, anders zou ik impliceren dat de heer Kruimeldief het vaker helemaal verkeerd heeft, en die uitspraak zou ik zonder verder onderzoek niet hard kunnen maken.

 

Door middel van een edit zou je zelfs het doorgestreepte kunnen verwijderen en dan dit niet hoeven te benoemen. Nu komt het werkelijk over zoals het bedoeld is. Benadrukken dat ik ongelijk heb en door middel van het doorgestreepte de suggestie opwerpen dat dit niet de eerste keer is en door dit als een foutje te benoemen werkt het nog eens dubbel op. U zou niet misstaan als advocaat of Officier van justitie in een Amerikaanse rechtbank met een "Sjuurie" :yes:

"Ik protesteer Edelachtbare!!".

 

Protest aangenomen, de "Sjuurie" wordt geacht dit niet mee te nemen in hun beeldvorming.

 

Dank je de koekoek, gezegd is gezegd :D

 

Ik ben redelij kFlame retardant hoor.. Kom maar op! je kunt bij mij voor politiek en geloof terecht..

Ja, jij wel , maar de rest niet :)

 

Maar on topic.. ik heb m ff op de tom tom gegooid.. je lacht je rot maar volgens mij gaat hij nog sneller vervelen dan Neef Stanley...
Net als de meeste anderen.

 

Effe offtopic heeft iemand nog meer varianten dan deze of neef stanley. De friese en de leeuwarder variant heb ik ook al.

Dit is wel al heel erg offtopic, daarom DeKapper.zip (van oekel, jawel) aan u verzonden en voor een ieder die er belang bij heeft, HIER te downloaden. En voordat er praatjes komen, ik heb deze file betaald.

 

Het is sowieso niet zo handig om voor TomTom te kiezen...Je weet dat je geen garantie hebt om inderdaad op je eindbestemming te geraken.

het op de markt is. Ik heb alle versies hier liggen en eigenlijk is het door al die jaren heen me maar 2x overkomen dat hij werkelijk de weg kwijt was. De eerste keer is jaren terug en de laatste keer was afgelopen week toen in vanaf Emmen, via Assen, Groningen naar Dokkum reed en voor Groningen TomTom het spoor bijster was. En de reden was eigenlijk omdat ik over een nieuwe weg reed.

Ik kom wel eens vaker niet op de eindbestemming, maar dat ligt aan de ingevoerde coördinaten die ik dan als eindbestemming gebruik. Soms tik je ze verkeerd over en soms krijg je ze verkeerd aangereikt....

Ik ben uitermate te spreken over TomTom en heb afwisselend, tussendoor, diverse andere uitgeprobeerd en ik kom steeds weer terug op TomTom.

Het zou vreemd zijn dat de overgrote marktleider er bekend om zou staan dat je "geen garantie" hebt om op de eindbestemming te komen. Ik heb zelfs al met een set van 1500 euro, een "echte" navigatiesysteem, rondgejakkerd en die was echt geregeld het spoor bijster.

 

Maar we dwalen nu helemaal af en het wordt tijd dat een moderator in gaat grijpen. Discussies over roetenaviegaasie kunnen beter op het forum van Pocketinfo.nl gevoerd worden. [smilies zijn op].

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe offtopic heeft iemand nog meer varianten dan deze of neef stanley. De friese en de leeuwarder variant heb ik ook al.

 

Ik ken wel de brabantse variant die kun je hier vinden. Maar er moeten ook pagina's bestaan waar tientallen van die dingen opstaan! volgens mij kom je er als je deze link volgt!

 

Het navigatie systeem zal bij UPS niet op de TomTom komen, lees dit artikel maar eens.

Koeriers van UPS mogen niet langer linksaf slaan. De 300 auto's van het bedrijf in Nederland slaan in principe alleen nog maar rechtsaf.

 

 

Aangepaste navigatiesoftware moet de bestuurders daarbij helpen. "Het bespaart tijd en brandstof, is goed voor het milieu, en voorkomt ongelukken," zo vat een woordvoerster van UPS de voordelen samen. Nadat dit systeem succesvol werkte in de VS, ging UPS vrijwel overal ter wereld over op deze werkwijze.

bewerkt door groene-woudlopers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangepaste navigatiesoftware moet de bestuurders daarbij helpen. "Het bespaart tijd en brandstof, is goed voor het milieu, en voorkomt ongelukken,"

Daar heb je een punt.

Wat voor links geldt, geldt ook voor rechts.

M.a.w. drie maal rechts is ook links.

Maar of je daardoor tijd en geld bespaart?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...