devliegvisser Geplaatst 5 november 2006 Geplaatst 5 november 2006 Goede morgen, Wij zijn de eigenaar van de cache De Hierdense Oostermheen Ronde. Ik kreeg begin oktober bericht via de mensen van Geocaching door dat de cache gedeaktiveerd was vanwege het plaatsen van kaartjes op bomen (die had ik erin gespijkert). De gemeente vond het terecht niet een goed idee om kaartjes op levende bomen te spijkeren (terecht, niet aan gedacht). Vanmorgen de kaartjes langs gegaan om ze op gewone paaltjes te plaatsen en wilde meteen de cache controleren. Deze blijkt verdwenen / meegenomen te zijn, Ik zou niet weten wie hem meegenomen heeft. (Iemand die het weet mag zich graag melden want alle loggings etc zijn wij nu kwijt). Op deze manier wordt het wel moeilijk de cache weer actief te krijgen. Nadat ik vanmorgen teruggekomen ben dacht ik ik ga eens op het formum kijken en zag ik de vele reakties. We hadden ons eigelijk voorgenomen om te stoppen met het reaktiveren van de cache maar mischien ga wj hem nog wel weer aktiveren. Op dit moment is de lol er een beetje af. Met vriendelijke groet, De Veldmuisjes
Ringeling Geplaatst 5 november 2006 Geplaatst 5 november 2006 Hij is dus retracted, ofwel teruggetrokken. De reden voor het terugtrekken kan zijn dat er klachten over de cache zijn gekomen van de beheerder van het gebied. Wat voor klachten dan ook. Dan is er maar één optie: retract. Ja, zo blijkt maar weer dat overleg en toestemming van eigenaar/ beheerder van de grond belangrijk is. Zeker gezien het groeiende aantal caches.
TuuronTour Geplaatst 5 november 2006 Geplaatst 5 november 2006 Ik zou niet weten wie hem meegenomen heeft. Misschien de gemeente, omdat ze niet blij waren met de wijze van bevestiging van de plaatjes. Vraag degene die je de klacht heeft doorgegeven of ze je de contactgegevens van de klager kunnen geven zodat je ernaar kan vragen.
Kruimeldief Geplaatst 5 november 2006 Geplaatst 5 november 2006 Goede morgen, Wij zijn de eigenaar van de cache De Hierdense Oostermheen Ronde. Ik kreeg begin oktober bericht via de mensen van Geocaching door dat de cache gedeaktiveerd was vanwege het plaatsen van kaartjes op bomen (die had ik erin gespijkert). De gemeente vond het terecht niet een goed idee om kaartjes op levende bomen te spijkeren (terecht, niet aan gedacht). Klopt als een bus. Tenminste, als de gemeente in deze ook de eigenaar/beheerderis van het gebied waar je cache verstopt ligt. En je cache is niet gedactiveerd (disabled) maar retracted, ofwel teruggetrokken voor een nieuwe review als je alsnog aan de voorwaarden van de beheerder voldoet. Vanmorgen de kaartjes langs gegaan om ze op gewone paaltjes te plaatsen en ...... Dit nu dan wel in overeenstemming met de eigenaar/beheerder van het gebied? Anders begint het hele gedoe weer opnieuw. ........wilde meteen de cache controleren. Deze blijkt verdwenen / meegenomen te zijn, Ik zou niet weten wie hem meegenomen heeft. Hmmm, ik zie dat de cache op 3 oktober is retracted, ofwel teruggetrokken en je hebt op 3 oktober een emailtje daarover gehad. In dat emailtje werd je gevraagd contact op te nemen met een van beide "figuren" die genoemd werden in het mailtje. Het lijkt me dat die jou meer kunnen vertellen. Misschien kunnen ze je vertellen waar de cache is, als deze teminste door de beheerder is meegenomen en niet door een toevallige voorbijganger/cacheripper. (Iemand die het weet mag zich graag melden want alle loggings etc zijn wij nu kwijt). Op deze manier wordt het wel moeilijk de cache weer actief te krijgen. Met alle respect, dat is natuurlijk onzin. Je bent het logboekje niet nodig om de cache weer actief te kunnen krijgen. Dat activeren is niet afhankelijk van "alle loggings". Nadat ik vanmorgen teruggekomen ben dacht ik ik ga eens op het formum kijken en zag ik de vele reakties. We hadden ons eigelijk voorgenomen om te stoppen met het reaktiveren van de cache maar mischien ga wj hem nog wel weer aktiveren. Op dit moment is de lol er een beetje af. Vreemd dat de lol eraf is terwijl je schrijft dat het terecht is dat de beheerder/eigenaar het niet eens is met de manier waarop je de Waypoints in de bomen hebt gespijkerd. De cache zal weer opnieuw gereviewed worden en zal dus opnieuw bekeken worden of het aan de voorwaarden voldoet, en dat pas natuurlijk nadat je hem weer ter review hebt aangeboden. Ik denk dat je werk moet maken van de vereiste toestemming en aan de afgesproken voorwaarden die je hebt gemaakt met degene die jou nu toestemming heeft gegeven om de cache opnieuw te mogen plaatsen.
SN@G Geplaatst 10 november 2006 Geplaatst 10 november 2006 (bewerkt) Goh, je mag tegenwoordig ook niets meer. Ik heb net een paar bomen omgekapt in SBB gebied om mijn cache te verstoppen. Zou ik daar problemen mee krijgen. 10 november 2006 bewerkt door SN@G
ET4FR & CO Geplaatst 10 november 2006 Geplaatst 10 november 2006 Goh, je mag tegenwoordig ook niets meer. Ik heb net een paar bomen omgekapt in SBB gebied om mijn cache te verstoppen. Zou ik daar problemen mee krijgen. Alleen als je hem daarna begraven hebt
Ruud4d Geplaatst 10 november 2006 Geplaatst 10 november 2006 Goh, je mag tegenwoordig ook niets meer. Ik heb net een paar bomen omgekapt in SBB gebied om mijn cache te verstoppen. Zou ik daar problemen mee krijgen. Jazeker, jij wel! Want met je arm in het gips kun je niet werken en wel bomen kappen???
Aanbevolen berichten